וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו מודה ש"לא עצמתי עין", אבל מוריד הילוך: "גם שופטים הם בני אדם"

19.2.2019 / 19:13

בית"ר ערכה אירוע חגיגי לפתיחת אקדמיה בבית שמש, הקשר שעמד בעין הסערה מול באר שבע הציג קו מפויס. אוחנה: "אי העפלה לפלייאוף העליון - כישלון של כולם"

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בצל הסערה שאחרי ההפסד 3:1 אמש (שני) להפועל באר שבע באצטדיון טרנר, ערכה אמש בית"ר ירושלים את אירוע פתיחת האקדמיה של המועדון בבית שמש בהשתתפות מאור בוזגלו, בעמד במרכז ההתרחשויות.

"אותי לימדו שמה שהיה אתמול מת. קמתי לבוקר חדש ואני כבר מתכונן למשחק הבא. למדתי והפקתי את הלקחים, ומה שהיה נגמר. אני כן יכול לומר שלא עצמתי עין בלילה. בכל מקרה, את מה שהרגשתי כתבתי באינסטגרם".

בוזגלו הציג קו פחות לוחמני, והוסיף בנוגע לשגיאות של השופט אלון יפת ש"טעויות הן חלק מהמשחק. קורה ששחקני כדורגל טועים ומחמיצים, וגם השופטים הם בני אדם".

עוד בנושא

יעקב בוזגלו: "אחרי כל כניסה במאור, אלון יפת בא אליו בזלזול: 'קום, קום'"
"במקום להיות הגיבור, השיפוט הפך את בוזגלו לגיבור הטראגי"
איגוד השופטים נגד בית"ר: "רמיזה מכוערת על יד עלומה כנגד הקבוצה"

בשעות הבוקר פרסם בוזגלו פוסט באינסטגרם בו טען בין היתר ש"מגיעים אלפים לכל מגרש, מוותרים על לימודים, אבודה, משאירים משפחות בבית, ואז מגיעות החלטות שלא קשורות ליכולת על המגרש וחורצות גורל של עונה שלמה. זה מתסכל, מאכזב ועצוב. מחכה ל-VAR".

נציג הבעלים אלי אוחנה, שנכח אף הוא באירוע, המשיך בקו של בוזגלו וניסה להעביר מסר מפויס. "היו טעויות שיפוט קשות ולא בפעם הראשונה, אבל שופטים הם בני אדם. אני קורא לכולם לחרוק שיניים ולהמשיך הלאה. אני תמיד מעדיף לנצח, ולא בגלל טעויות שופטים. בינתיים הטעויות הללו לא מתקזזות לטובתנו".

בנוסף התייחס אוחנה לסיכויים שהולכים ופוחתים להעפיל לפלייאוף העליון. "יש אכזבה גדולה מהתוצאות. התחלנו לא טוב, התוצאות לא הגיעו, פיטרנו מאמן שעשה עבודה טובה והבאנו מאמן חדש. מאז שיפור, אבל אם לא נגיע לפלייאוף זה כישלון של כולם".

עוד באותו נושא

יעקב בוזגלו: "אחרי כל כניסה במאור, אלון יפת בא אליו בזלזול: 'קום, קום'"

לכתבה המלאה
ניר קלינגר מאמן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
אוחנה: "אם לא נעפיל לפלייאוף העליון זה כישלון של כולם". קלינגר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully