וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "במקום להיות הגיבור, השיפוט הפך את בוזגלו לגיבור הטראגי"

19.2.2019 / 6:35

בבית"ר ירושלים הורידו את הכפפות בנוגע לטעויות השופטים נגדה. חוגג: "איך יכול להיות שלא קיבלנו פנדל אחד העונה?". השחקנים מתוסכלים, עידן ורד: "צריך לשים לזה סוף". קלינגר: "ראיתי סרטון של האוהדים שלנו ברשת ונדהמתי מכמות הטעויות נגדנו"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: תגובות לאחר המשחק בבאר שבע

1.

בבית"ר ירושלים לקחו קשה מאוד את ההפסד 3:1 אמש (שני) בבאר שבע. טעויות השיפוט אמש בטרנר גרמו לעצבים ותסכול, כאשר השוער איתמר ניצן אמר עם הכניסה לחדר ההלבשה: "בושה, שופטים גומרים אותנו שבוע אחרי שבוע", הקפטן עידן ורד צעק: "די, צריך לשים לזה סוף, כל השנה החלטות גורליות של שופטים מרסקות אותנו, זה לא יכול להימשך". וכך, שחקן אחרי שחקן היו בטירוף. אפילו מאור בוזגלו, שיעמוד לדין עקב הדברים שפלט לעבר אלון יפת, הסביר לחבריו: "זה היה משחק שלנו ולקחו לנו אותו. לא נתנו לי פנדל מאה אחוז ואז נתנו פנדל שהכשלתי מטר מהרחבה, זה גומר משחק".

בבית"ר אמרו על בוזגלו: "הוא היה צריך להיות הגיבור של המשחק, לקבל פנדל, להבקיע אותו ולהוביל לניצחון ובסוף בגלל השיפוט הוא הגיבור הטראגי". אגב, בוזגלו הסביר כי את הקללות בסוף סינן אל עבר שיר צדק. הקטע ההזוי בחדר ההלבשה של הירושלמים היה שהקשר הגנאי אנתוני אנאן התחיל לשאול את שחקנים אם זה תמיד ככה עם השופטים בישראל והאם ישנם דברים לא כשרים ואי אילו מכירות משחקים. שחקן בקבוצה סיפר: "הוא לא האמין למה שהוא ראה, הוא האמין שיש כאן דברים לא כשרים, לא האמין שאלה טעויות שיפוט רגילות".

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים תקפה את איגוד השופטים, בוזגלו הורחק אחרי הסיום
ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה את בית"ר ירושלים 1:3

מאור בוזגלו מתייחס לאירועי אמש

שחקן בית"ר ירושלים, מאור בוזגלו. יוסי ציפקיס
היה צריך להיות הגיבור, יצא גיבור טראגי. מאור בוזגלו אמש/יוסי ציפקיס

2.

לזכותה של בית"ר יש לומר כי מאחורי הקלעים ראשיה מתלוננים כבר חודשיים על טעויות שיפוט רצופות, משחק אחרי משחק כנגד הקבוצה, והיא מתכוננת לקבול על כך באיגוד השופטים. הבעלים משה חוגג נשמע אומר בסוף לאנשי המועדון: "זה לא עניין של מגמתי או לא, אבל איך יכול להיות שאין בכל התקופה הזאת טעות אחת לטובתנו? איך יכול להיות כל כך הרבה מקרים ברחבה שלא קיבלנו פנדל אחד העונה? האירועים היום היו כל כך ברורים עם שופט ושופטי רחבה בקו האירוע, איך אפשר לחיות עם זה? אלה החלטות של מיליונים, מישהו צריך לתת את הדעת על זה". גם יו"ר בית"ר אלי אוחנה נכנס בכעס לאלון יפת בסיום ונענה על ידו בהתנצלות. יפת הוסיף והסביר כי לא ראה את אירוע הפנדל מקרוב אך הלך עם החלטת שופט הרחבה שלטענתו ראה פנדל.

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם אנז' פרדי פלומן. יוסי ציפקיס
השער שלו נשכח בשל טעויות שיפוט. אנז' פרדי פלומן/יוסי ציפקיס

3.

ניר קלינגר אמר בסיום: "היה לנו ברור שאנחנו באים להמר ולנסות ולנצח. לא יכולנו לבוא ולגרד בקושי נקודה, זה לא הסגנון של בית"ר וגם לא יעיל במצבנו. באנו ושיחקנו מאוד מאוד פתוח, יצרנו המון מצבים, הבכנו את באר שבע וגם נחשפנו ואז הגיע הגורם השלישי שהכריע. זאת העבודה של התקשורת להסביר את מה שהיה כאן, זה מאוד ברור. האם זה הוכרע רק על ידי שופטים? אם לא נשרק 100% פנדל לנו ואם נשרק פנדל מחוץ לרחבה אז מה השאלה בכלל? אני זהיר כי אני לא רוצה להיות מורחק, אני חושב שבמקרה השני האחריות של השופט, אך שופט הרחבה הפיל אותו. בפנדל שהגיע לנו זאת אחריות של השופט. יש אנשים בכדורגל שצריכים לקבל החלטות אמיצות ולהעמיד אנשים במקום. ראיתי איזה סרטון של האוהדים שלנו שרץ ברשת ונדהמתי מכמות הטעויות, הפנדלים שלא קיבלנו וההחלטות לרעתנו. שופטי רחבה אמורים לעזור לשופט ולא להכשיל אותו אבל זה קרה להיפך היום".

על ההרחקה של בוזגלו אמר: "בסיטואציה כזאת צריך להפעיל את חוק ההגיון. אני הייתי קרוב וראיתי שמאור התעמת עם שיר צדק, לא הבנתי מה היה שם. גם מאור אומר שאת הדברים אמר לשיר צדק ולא לשופט אבל אולי השופט קיבל עוד החלטה לא טובה. נוסיף לזה את זה שלא היינו מרוכזים מול השער והיינו צריכים להבקיע הרבה יותר שערים".

קלינגר הוסיף: "הגענו כמו קבוצה גאה, שיחקנו כדורגל, הנענו כדור, הבכנו את באר שבע והפסדנו. אנחנו נמשיך לשחק עד הסוף, נילחם עד הרגע האחרון וננסה לנצח כל משחק על הסיכוי הקטן שנשאר לנו. כרגע זה נראה בלתי אפשרי אבל לא נוותר עד הרגע האחרון. גם נגד מכבי חיפה וגם היום אלה נקודות שהיו צריכים להביא אותנו לפלייאוף. ברור שיגידו שאם לא נעשה פלייאוף עליון זה כישלון כי זאת בית"ר ירושלים, אני לא אברח מזה. מה שאמרתי הוא שהמטרה שבאתי הייתה לייצב את הקבוצה שנמצאת עם 5 נקודות, 20 שערים חובה ו-8 שערי זכות ולאחר מכן לטפס. זה מה שעשינו והנקודות מתחילת העונה חסרות לנו".

ניר קלינגר מאמן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
עדיין אין החלטה לגבי המשך דרכו. ניר קלינגר/יוסי ציפקיס

4.

עם כל אווירת הנכאים של אתמול, בבית"ר יודעים כי במידה שינצחו את שלושת המשחקים שנותרו, ישנו סיכוי לסיים בפלייאוף העליון. במוצאי שבת תפגוש בית"ר את הפועל רעננה. הסיכויים שאנטואן קונטה ואנתוני וארן יהיה כשירים קלושים, כאשר מאור בוזגלו המורחק ייעדר גם הוא. הקשר יעמוד לדין וצפוי להרחקה של שני משחקים לפחות. בבית"ר הבהירו אתמול כי לא התקבלה החלטה בנוגע לעתידו של ניר קלינגר וכי ליכולת של הקבוצה עד לתום העונה תהיה השפעה על המשך דרכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully