וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור אינברום הוא השחקן שנחקר במשטרה בחשד להתחזות וקבלת דבר במרמה

20.2.2019 / 19:10

שחקן בית"ר ירושלים הגיע לבית החולים כדי לקבל טיפול לאחר שנחתך בידו, והשתמש בתעודת זהות של קרוב משפחה. הוא זומן לחקירה, ובסיומה שוחרר לביתו. תגובת בית"ר ירושלים: "התנהגותו אינה עולה בקנה אחד עם ערכי המועדון. אנו שוקלים את המשך דרכו"

צילום וידאו: שי מכלוף, עריכת וידאו: מתן חדד

שחקן בית"ר ירושלים, אור אינברום, נחקר היום (רביעי) במשטרה, בחשד לקבלת דבר במרמה והתחזות לאחר. אינברום, שכבר הסתבך בעבר ולפני כחודשיים וחצי היה מעורב באירוע דקירה, הגיע מוקדם יותר לבית חולים עם חתך בכף ידו. השחקן טען כי הוא נחתך מזכוכית וביקש טיפול, אבל השתמש בתעודת הזהות של קרוב משפחתו עקב החשש שאנשים יזהו אותו בבית החולים. כאמור, האירוע הזה הוביל לזימונו לחקירה, ובסיומה הוא שוחרר לביתו.

בשבוע הבא צפויה פגישה בין הבעלים משה חוגג והיו"ר אלי אוחנה לבין השחקן ונציגיו, שלאחריה יוחלט האם ימשיך בקבוצה. בהודעת המועדון נמסר הערב: "התנהגותו של אור אינברום אינה עולה בקנה אחד עם ערכי המועדון וגורמת לנו נזקים רבים. אנו שוקלים את המשך דרכו במועדון".

עוד בליגת העל:
בית"ר ירושלים: מאור בוזגלו הורחק משלושה משחקים בפועל
מכבי חיפה: סינטאיהו סלליך קרע את הרצועה הצולבת וגמר את העונה
עונג שבת: מכבי תל אביב מאושרת מהיענות הקהל למשחק המוקדם בשבת

אור אינברום בית"ר ירושלים מול הפועל תל אביב. קובי אליהו
שוב מעורב בפרשה שאינה קשורה לכדורגל. אור אינברום/קובי אליהו

בסביבתו של אינברום סיפרו כי החתך ביד נגרם כתוצאה מאגרוף שנתן לזכוכית ברגע של עצבים בליל אמש, בבית המלון בירושלים בו שהה יחד עם גדי קינדה. הוא חשש לדווח על האירוע לקבוצתו ולכן פעל כפי שפעל, ונעזר בתעודת זהות של בן משפחה כאשר פנה לקבל טיפול בשעות הבוקר.

יש לציין כי זו לא הפעם הראשונה שבה אינברום מעורב באירועים שאינם קשורים לספורט. הוא לא נכח היום באימון בית"ר ועל הפרק נמצאת כאמור האפשרות כי יסיים את דרכו במועדון כבר בתקופה הקרובה.

עוד באותו נושא

כתב אישום הוגש נגד החשוד בדקירת אינברום: "נדקר פעמיים ברגל ימין ופעם אחת בשמאל"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully