וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום הוגש נגד החשוד בדקירת אינברום: "נדקר פעמיים ברגל ימין ופעם אחת בשמאל"

7.1.2019 / 13:46

מכתב האישום עולה שבין שחקן בית"ר לנאשם התפתח ויכוח על רקע הגעתה של בחורה לביתו של אינברום אחרי מסיבת סילבסטר באשדוד, עורכת דינו של הנאשם: "נוכיח שלמרשי אין כל קשר למיוחס לו"

צילום וידאו: שי מכלוף, עריכת וידאו: מתן חדד

לשכת התביעות של המשטרה הגישה היום (שני) כתב אישום נגד חיים בן שבת, שמאושם שדקר את אור אינברום. על פי כתב האישום, שחקן בית"ר ירושלים נדקר שלוש פעמים ברגליו. עוד עולה מכתב האישום כי אינברום יצא בליל הסילבסטר למסיבה בעיר באשדוד יחד עם מספר חברים. לאחר מכן אחד מחבריו אסף שתי בחורות והגיע איתן לביתו של אינברום. בהמשך הגיעו עוד שניים מחבריו לביתו של השחקן, שם גילה אחד החברים כי אחת הבחורות הינה אחות של חברו.

בן שבת דרש מהן לצאת מהדירה והסיע אותן לביתן. לאחר מכן ירדו אינברום וחברו מהבית אל הכביש ופגשו שם את בן שבת שחזר, ואז התגלע ויכוח בין השניים ואינברום ניסה לברוח אך החליק, ובזמן שאינברום שרוע על הריצפה, בן שבת דקר אותו באמצעות סכין יפנית פעמיים ברגל ימין ופעם ברגל שמאל.

הבוקר שוחרר חשוד נוסף ולא הוגש נגדו כתב אישום בפרשה. עורכת הדין שני מורן המייצגת את הנאשם מסרה בתגובה: "כתב האישום הוגש זה עתה, אנו נלמד את חומר החקירה בתיק ונפעל על מנת להוכיח כי למרשי אין כל קשר למיוחס לו".

עוד בנושא

אינברום נדקר ופונה לבית חולים: "הותקפתי על ידי אלמונים"
אינברום שוחרר מבית החולים, ישוב בקרוב לאימונים בבית"ר
בית המשפט האריך את מעצרם של החשודים בחמישה ימים

אור אינברום שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
אור אינברום/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully