וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונג שבת: מכבי תל אביב מאושרת מהיענות הקהל למשחק המוקדם בשבת

20.2.2019 / 12:14

במועדון שמחו לגלות היענות מאסיבית של אוהדים למשחקי שבת ב-16:00 וגיששו בנוגע לאירוח בשעה הזו באופן יותר תדיר. הצהובים חוששים מאיחור בפתיחת בלומפילד ושריינו את נתניה

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: אורן יוסיפוביץ בטור דעה על דור מיכה

במכבי תל אביב הגיעו למסקנה שקיום משחקים בשעות מאוחרות, בעיקר במוצאי שבת, מול קבוצות שאינן אטרקטיביות הוא הסיבה לירידה בכמות האוהדים במשחקי הבית. במועדון לא קושרים את הכמות הנמוכה בהיעדר עניין בליגה (שכן הקבוצה תיקח אליפות) או בתקשורת שלא תמיד מנגישה את הקבוצה לקהל בשל ההחלטה של המועדון להתרחק מהמדיה.

במשחק הבית של מכבי תל אביב נגד עירוני קרית שמונה ביום שבת האחרון נכחו 6,772 צופים, 72 מהם אנשי קרית שמונה. בסך הכל הגיעו לאצטדיון בנתניה 6,700 אוהדים צהובים וחישוב זריז ופשוט מלמד שלמעלה מ-3,000 בעלי מנויים נותרו בבתיהם. במילים אחרות: כשליש ממחזיקי המנויים לא הגיעו, כשגם כמות הכרטיסים שנמכרו הייתה נמוכה.

מדובר בנתון שאכזב מאוד רבים מאוהדי הקבוצה, שקראו ברשתות החברתיות לחבריהם להגיע ולכבד את הקבוצה של ולאדן איביץ', גם אם האליפות כבר מונחת בכיס.

עוד בנושא

אליסון דוס סנטוס צפוי לעזוב את מכבי חיפה בקיץ הקרוב
הפועל באר שבע פתחה במשא ומתן עם אוהד לויטה על חוזה חדש

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

לקראת משחק הבית נגד מכבי פתח תקוה ביום שבת הקרוב, התמונה השתנתה לחלוטין. למרות שלא מדובר ביריבה אטרקטיבית או איכותית יותר מעירוני קרית שמונה, להתמודדות נמכרו אלפי כרטיסים ובמכבי תל אביב משוכנעים שהאצטדיון יהיה כמעט מלא. המסקנה אליה הגיעו במועדון היא ששעת המשחק, 16:00, היא הגורם לעניין הרב ולהגעה הצפויה של אוהדים רבים.

בקבוצה בונים על הגעת ילדים, בני נוער ומשפחות בהרכב מלא. מכבי תל אביב כבר אירחה העונה את הפועל חדרה בשעה 16:00 וגם אז נרשמה נוכחות מוגברת ביציעים ונמכרו כרטיסים רבים בנוסף למנויים.

במכבי תל אביב גיששו באופן בלתי רשמי בנוגע לקיום משחקיה הביתיים בשבתות בשעה המוקדמת, אך המסר שהועבר אליה בחזרה ממנהלת הוא שהמשחקים המרכזיים של זכיין הטלוויזיה אמורים להיות במוצאי שבת ובימים ראשון ושני בשעות הערב המאוחרות. מכאן שההעדפה תהיה על פי רוב לשבץ את המוליכה בשעה מאוחרת.

מדי פעם תוכל מכבי תל אביב לארח בשעה 16:00, זאת אם יהיו באותה שבת משחקים יותר אטרקטיביים. אגב בעניין הזה יש לצהובים יתרון מסוים כי בית"ר ירושלים והפועל באר שבע דורשות לשחק בצאת השבת בשל ריבוי אוהדים שומרי שבת.

seperator

בתוך כך, במכבי תל אביב טרם קיבלו הודעה רשמית בדבר איחור בפתיחת אצטדיון בלומפילד המחודש. גם במנהלת הליגה טענו הבוקר כי הם עדיין נסמכים על ההתחייבות של ראש העיר רון חולדאי בדבר פתיחה רשמית של האצטדיון בקיץ הקרוב, לפני פתיחת העונה. יחד עם זה, ולפי קצב הבנייה, קיימת הערכה בקרב המועדונים בתל אביב שבלומפילד לא יהיה מוכן בזמן ומכבי תל אביב כבר שריינה לעצמה את המשך קיום המשחקים בנתניה גם לעונה הבאה עם סעיפי יציאה חודשיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully