וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: סינטאיהו סלליך קרע את הרצועה הצולבת וגמר את העונה

20.2.2019 / 13:51

הקשר שנפצע במשחק נגד הפועל חדרה, יעבור ניתוח, ייעדר 7-8 חודשים ויחמיץ גם את פתיחת העונה הבאה.בטורקיה מתלהבים: "קרים פריי משגע את ישראל". אליסון דוס סנטוס צפוי לעזוב

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

(עדכון ראשון: 9:04)

קשר מכבי חיפה, סינטאיהו סלליך, סובל מקרע ברצועה הצולבת וגמר את העונה. סלליך נפצע בשלב מוקדם של משחק הניצחון על הפועל חדרה (1:3) ועבר בדיקת MRI. פענוח הבדיקה התקבל היום וממנו עולה שסלליך זקוק לניתוח. תקופת ההיעדרות של הקשר מוערכת ב-7-8 חודשים והוא צפוי לחזור בסביבות אוקטובר הבא ולהחמיץ את פתיחת עונת 2019/20.

הקשר אמר לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "זו פציעה שבאה בתקופה טובה שלי, כשהרגשתי מצוין. זה רגע לא פשוט, אבל מהרגע הזה אני אתחזק. אני הולך לעבוד מאוד קשה כדי לחזור כמה שיותר מהר ומאחל לחברים שלי בהצלחה במשימות שלנו העונה".

רז מאיר שהיה פצוע, החליף ויעמוד לרשותו של מרקו בלבול בדרבי ביום שני. מאיר צפוי לפתוח בעמדת המגן הימני שם הוא יחליף את ארנסט מאבוקה המוצהב. גיא חיימוב ייעדר בעצמו בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים ועומרי גלזר יפתח בין הקורות.

עוד בנושא

יתאימו את המערך אליו? "הרבה זמן לא היה פה שחקן כמו פריי"
במכבי חיפה כבר הצהירו: "בעונה הבאה נילחם על האליפות"

סינטאיהו סלליך שחקן מכבי חיפה מאוכזב. יוסי ציפקיס
"זה רגע לא פשוט, אבל אני אתחזק ממנו". סלליך/יוסי ציפקיס

מכבי חיפה ואליסון דוס סנטוס מקווים להיפרד בקיץ אחרי שנתיים של הברזילאי במדים הירוקים. לבלם הברזילאי חוזה עד קיץ 2020, אבל הרצון להיפרד הוא הדדי, זאת לאור הירידה החדה במעמדו של השחקן בחודשיים האחרונים.

מאז הגעתו של מרקו בלבול לתפקיד המאמן, דוס סנטוס נדחק לספסל ולעתים ליציע. ההופעה האחרונה שלו בליגה הייתה בניצחון 1:2 על מכבי פתח תקוה בתחילת ינואר - משחק בו הוא נכנס בתוספת הזמן. בהמשך הוא פתח כקשר אחורי בהפסד לבני סכנין בגביע המדינה, אבל הציג יכולת לא טובה בעמדה שזרה לו והוחלף אחרי 50 דקות.

הברזילאי שהצטרף ממכבי פתח תקוה בקיץ 2017, כבר שוחח את סוכני שחקנים בחו"ל וביקש מהם למצוא לו קבוצה מעבר לים. מה שעשוי להקשות על מעבר שלו הוא השכר הגבוה שהוא מרוויח בכרמל, כ-300 אלף דולר לעונה. כך שלא מן הנמנע שהוא ייאלץ להתגמש בדרישות שלו כדי לעזוב. מכבי חיפה כאמור לא צפויה להערים קשיים ותאפשר לדוס סנטוס לעזוב כדי לפנות משבצת של זר בעונה הבאה.

סיידובה סומא שהוקפא, עדיין משתייך למכבי חיפה, אבל ממשיך לחפש קבוצה ב"ליגה הפוכה" (שמתחילה בתקופה הנוכחית). נציגיו מתמקדים בשוק האסייתי ומקווים למצוא שם קבוצה שתצרף אותו.

בניגוד גמור לדוס סנטוס וסומא, ההתלהבות מקרים פריי הגיעה גם לטורקיה, שם כתבו אתמול: "קרים פריי משגע את ישראל". בחלק מכלי התקשורת בטורקיה עוקבים בעניין אחר מעלליו של קרים פריי בליגת העל הישראלית וביממה האחרונה דיווחו על ההתלהבות הרבה מקשר מכבי חיפה.

בטורקיה ציטטו כלי תקשורת ישראלים שמשבחים את השחקן הטורקי וכתבו: "קרים פריי, שנשלח למכבי חיפה מבשקשהיר בשעות האחרונות של חלון ההעברות, הפך לאג'נדה של תקשורת הספורט המקומית. בישראל כותבים שהוא אחד הזרים הכי טובים שהגיעו למכבי חיפה".

אליסון דוס סנטוס שחקן מכבי חיפה מאוכזב. אדריאן הרבשטיין
ימצא קבוצה? אליסון דוס סנטוס/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully