וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "משחק מדהים עם שערים יפים". אבו פאני: "בעונה הבאה נילחם על האליפות"

17.2.2019 / 22:32

מאמן מכבי חיפה היה מרוצה לאחר ה-1:3 על הפועל חדרה ופרגן לקרים פריי, הקשר הציב מטרות להמשך. ניסו אביטן: "החיסורים פוגעים בנו"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות מהמשחק

מכבי חיפה הבטיחה הערב (ראשון) כמעט באופן סופי את הכרטיס לפלייאוף העליון, לאחר שהציגה יכולת טובה וניצחה 1:3 את הפועל חדרה במסגרת המחזור ה-23 בליגת העל. הירוקים חזרו למקום השלישי ונותרו ללא הפסד בתשעת משחקי הליגה מאז מינויו של מרקו בלבול, שניצח שישה וסיים עוד שלושה בתיקו. ניקיטה רוקאביציה כבש ראשון ולאחר מכן חגגו קרים פריי ומוחמד אבו פאני המחליף שערי בכורה. אליאל פרץ המחליף צימק עבור המדורגת חמישית.

בדרבי ביום שני הבא תחסר מכבי חיפה בגלל כרטיסים צהובים את השוער גיא חיימוב וכן את ארנסט מאבוקה, שבישל הערב את שני השערים הראשונים. סינטאיהו סלליך נפצע בפתיחת המשחק ומצבו יתברר לאחר שייבדק.

שחקני מכבי חיפה חוגגים. שלומי גבאי
גם הקהל מרוצה. שחקני מכבי חיפה חוגגים עם האוהדים/שלומי גבאי

מרקו בלבול, מאמן מכבי חיפה, סיכם: "זה היה משחק מדהים עם שערים יפים, מגיעה מילה טובה לשחקנים על משחק טוב עם לחץ, משחק אגפים טוב. בגדול היה לנו משחק טוב. נכון שהיו עליות וירידות. המטרה שלנו זה לעבוד קשה ולהשתפר ממשחק למשחק. השתפרנו גם במיקום בטבלה וגם ביכולת שלנו, מגיעה לשחקנים מילה טובה".

על קרים פריי אמר המאמן: "פריי שחקן טוב עם אחד על אחד טוב, שחקן אגף, אבל היום צריך להחמיא לכל הקבוצה. כולם שיחקו טוב, המשחק שטף וזה מה שחשוב. מה שחשוב זה הסגנון ולא המערך, מה שאתה רוצה מעצמך. אני שמח שהקהל נהנה משערים ומיכולת טובה".

לקראת הדרבי החיפאי במחזור הבא: "כל משחק הוא חשוב ונכון שדרבי זה דרבי ויש לנו עוד יותר משבוע להתכונן. יש לנו עוד מה לשפר, הדקות האחרונות לא היו מספיק טובות".

מוחמד אבו פאני הוסיף: "יש במכבי חיפה תחרות גדולה על ההרכב ואני שמח שקיבלתי את ההזדמנות והוכחתי את עצמי. כל אחד חושב משהו אחר, אני חושב שאני מתאים למכבי חיפה והוכחתי את זה היום. מכבי חיפה המקום הטבעי שלה זה באירופה וזה מובן מאליו ובעונה הבאה אני מאמין שגם נתחרה על האליפות".

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. שלומי גבאי
הסגנון חשוב, לא המערך. מרקו בלבול/שלומי גבאי

ניסו אביטן, מאמן הפועל חדרה: "המחצית הראשונה הייתה רעה מאוד מבחינתי, המחצית השנייה יותר טובה, אבל זה לא הביא לנו נקודות. יש פה שחקנים צעירים, פצועים שחסרים, אבל בכל זאת לא נוותר ואנחנו רוצים את הכרטיס לפלייאוף העליון. זה יהיה קשה מאוד, אבל אנחנו לא מוותרים. אנחנו מקווים שאוסטין אג'ידה יחזור, הוא השוער הראשון שלנו ולא משחק יותר מחודש. זה משפיע, גם ההיעדרות של דויד מתאוס שהוא זר משמעותי. זה פוגע בנו, יש לנו סגל קצר והרבה צעירים, אבל לא נשתמש בזה כתירוץ. נמשיך להילחם, לדעתי המאבק יוכרע רק במחזור האחרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully