וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מתמוגגת: "הרבה זמן לא היה פה שחקן כמו קרים פריי"

18.2.2019 / 7:44

הקשר סחט מחמאות, וכעת בלבול מתלבט אם להתאים את המערך אליו. גם פלקושצ'נקו ולביא זכו לשבחים: "חששו מה יהיה במרכז השדה, הוכח שיש לנו שם הרבה שחקנים טובים". דאגה מהפציעות של סלליך ומאיר

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות לניצחון של מכבי חיפה על הפועל חדרה

שמחה גדולה במכבי חיפה אחרי הניצחון 1:3 אמש (ראשון) על הפועל חדרה, שהבטיח לקבוצה כמעט באופן סופי מקום בפלייאוף העליון והותיר את הקבוצה ללא הפסד תחת מרקו בלבול. בקבוצה התלהבו מהיכולת ב-60 הדקות הראשונות ושיבחו לא מעט שחקנים. את מירב המחמאות סחט קרים פריי, שהלהיב את הצוות המקצועי והשחקנים. "לא היה פה הרבה זמן שחקן שיודע לעשות מה שהוא עושה עם הכדור. ראינו את זה כבר באימונים. הלוואי שימשיך ככה, כי זה יכול לשדרג אותנו בצורה משמעותית", אמר אחד משחקני מכבי חיפה.

הספתח המוצלח של פריי והיכולת הטובה שהציג אמש גורמת לכאב ראש חיובי עבור בלבול. השוויצרי/טורקי אמנם יכול לשחק מתחת לחלוץ, אבל מעדיף לשחק בכנף שמאל. במערך הרגיל של בלבול שכולל חמישה שחקני הגנה אין שחקן שמתופקד בכנף השמאלית, ולכן המאמן צריך להחילט כעת אם להמשיך באותו מערך שצלח אמש או שמא לחזור למערך שכולל חמישה שחקני הגנה, שיצריך את פריי לשחק בעמדה אחרת.

עוד בנושא

כמעט סופית בפלייאוף העליון: מכבי חיפה ניצחה 1:3 את הפועל חדרה
בלבול: "משחק מדהים". אבו פאני: "בעונה הבאה נילחם על האליפות"
קרים פריי: "מרגיש נוח במכבי חיפה, הכל פה נראה ברמה גבוהה"

נטע לביא, שחקני מכבי חיפה חוגגים. שלומי גבאי
חיזוק משמעותי. שחקני מכבי חיפה חוגגים, פריי/שלומי גבאי

גם מקסים פלקושצ'נקו ונטע לביא זכו למחמאות גדולות. "אנשים חששו מה יהיה במרכז השדה, אבל אתמול הוכח שיש לנו הרבה שחקנים טובים בעמדה הזו", שמחו במועדון. "לא סתם בלבול התעקש להביא הרבה שחקני קישור". ז'ורז' מאנג'ק יחזור במחזור הבא מול הפועל חיפה, אבל לא ברור אם יפתח ולעת עתה נראה שמוחמד אבו פאני חזק בתמונת ההרכב. השחקן שחזר מהשאלה בחדרה הציג יכולת טובה אתמול ומלבד מחמאות מהקבוצה זכה להרבה אהבה מהקהל הירוק שעודד אותו במשך דקות ארוכות בסיום.

אחרי המשחק יצאו אנשי הצוות המקצועי של הקבוצה יחדיו למסעדה, אבל מיד גם עודכנו בצרות החדשות של הקבוצה: הפציעה של סינטאיהו סלליך, שנפצע בתחילת המשחק והוחלף כבר בדקה השמינית. בחיפה מודאגים מהפציעה וממתינים בקוצר רוח לתוצאות הבדיקות שיערוך הבוקר. במקביל, גם רז מאיר ייבדק השבוע. בחיפה מקווים מאוד שהשחקן יהיה כשיר למשחק הבא, בעיקר משום שארנסט מאבוקה לא ישחק בדרבי בגלל חמישה צהובים ומאיר אמור להחליף אותו. גם גיא חיימוב לא ישחק בדרבי ועומרי גלזר יהיה זה שיפתח בין הקורות.

שחקני מכבי חיפה חוגגים, רמי גרשון מימין. שלומי גבאי
אבו פאני יישאר בהרכב?/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully