וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: מאור בוזגלו הורחק משלושה משחקים בפועל

20.2.2019 / 18:30

בית הדין המשמעתי של ההתאחדות העניש את הקשר, שעמד לדין בעקבות הרחקתו לאחר השריקה בהפסד 3:1 להפועל באר שבע. המשמעות: סיים את העונה הסדירה ויוכל לחזור בפלייאוף. בוזגלו: "מתנצל"

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בוידאו: דוד רוזנטל על בית"ר ירושלים

בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל הרחיק הערב (רביעי) את מאור בוזגלו משלושה משחקים בפועל, מה שאומר שקשר בית"ר ירושלים סיים את העונה הסדירה ויוכל לחזור רק בפלייאוף. בוזגלו עמד לדין בעקבות הרחקתו לאחר שריקת הסיום בהפסד 3:1 להפועל באר שבע, אז התפרץ לעבר השופט אלון יפת ואמר לו "אתה חתיכת אפס".

בבית הדין הודה בוזגלו באישום ואמר: "אני רוצה להתנצל על ההתנהגות שלי והצורה שבה דיברתי. העבר שלי הוא 15 שנה בטופ של הכדורגל הישראלי. המשחק היה רגיש מבחינתי וציפיתי שאלון דווקא יתחשב בזה. אלון דיבר אליי בחוסר כבוד וזלזול לאורך המשחק, והשמיע הערות ציניות וביקורת על ההחמצות, וזה לא לעניין. זה גרם לי להתפרצות ונותר לי רק להתנצל".

עוד בנושא:

מאור בוזגלו מודה ש"לא עצמתי עין", אבל מוריד הילוך: "גם שופטים הם בני אדם"
יעקב בוזגלו: "אחרי כל כניסה במאור, אלון יפת בא אליו בזלזול: 'קום, קום'"

שחקן בית"ר ירושלים, מאור בוזגלו. יוסי ציפקיס
סיים את העונה הסדירה. מאור בוזגלו/יוסי ציפקיס

הדיין נעם ליובין הרשיע את בוזגלו בעבירה של העלבת שופט וכתב: "אדגיש כי הנאשם הוחלף בדקה ה-67, זמן רב לפני תום המשחק, ובפרק זמן זה, עד שריקתו של מר יפת לתום המשחק, ראוי היה שיירגע במעט. אולם במקום זאת, וכאמור לאחר שבילה כ-29 דקות, כולל תוספת הזמן, מחוץ לקווי המגרש, ראה לנכון הנאשם, כאמור שחקן ותיק ועתיר הישגים המשמש אף דוגמה לשחקנים צעירים ממנו, לרוץ מספסל קבוצתו אל עבר שופט המשחק רק כדי להודיע לו מה הוא חושב על רמת שיפוטו. חבל שכך הוא הדבר, וזאת בלשון המעטה. הנזק שנגרם כתוצאה ממעשיו של הנאשם לא יפגע רק בו אלא בחברי קבוצתו ואף באוהדי הקבוצה ובמאמצי הקבוצה להשתחל אל תוך משחקי הפלייאוף העליון, וזאת עקב השארתם ללא שחקן מרכזי למשך תקופת עונשו של הנאשם. אשר על כן, לאחר שקלול כל הנסיבות המלוות אירוע זה, החלטתי כי על הנאשם ייגזר עונש על הרחקה מ-3 משחקים בפועל".

תגובת בית"ר ירושלים: "מדובר בהחלטה קשה מאוד, במיוחד לנוכח העובדה שמאור התנצל ממש בסמוך לאירוע עצמו ולאור עברו הנקי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully