וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים הודיעה: אור אינברום התנצל בפני חוגג ונשאר: "מבטיח שאחזיר על המגרש"

21.2.2019 / 15:25

הבעלים של בית"ר נותן עוד הזדמנות לאינברום, שהבטיח לשנות את דרכיו: אחרי פרשה מביכה נוספת, הקשר נפגש עם משה חוגג, חתם על חוזה חדש ומופחת עד לתום העונה, התחייב לגור בירושלים והוסיף סעיפי משמעת: "ראוי לתת לאור את ההזדמנות לאחר ההתחייבות שלו לשנות את דרכיו"

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: דוד רוזנטל מדבר על בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים הודיעה היום (חמישי) שאור אינברום נשאר בקבוצה, אחרי שנפגש עם הבעלים משה חוגג, התנצל על הפרשה האחרונה, הבטיח לשנות את דרכיו וחתם על חוזה חדש, עם שכר מופחת וסעיפי משמעת חדשים. כזכור, כחודשיים וחצי לאחר שהיה מעורב באירוע דקירה, אתמול אינברום נחקר במשטרה בחשד לקבלת דבר במרמה והתחזות לאחר.

מבית"ר נמסר: "היום נערכה פגישה בין בעלי המועדון משה חוגג לשחקן הקבוצה אור אינברום, לאור האירועים אשר ליוו את התנהלותו של השחקן בחודשים האחרונים. ברור לכל כי הפתרון הקל ביותר היה להתיר את חוזהו של השחקן ולהיפרד ממנו מיידית. אור התנצל ולקח אחריות מלאה על האירועים החריגים בהם נטל חלק לאחרונה וביקש הזדמנות להוכיח כי הוא ראוי להיות שחקן המועדון.

"אור ביקש לחתום על חוזה חדש ומופחת שכר עד לתום העונה, הוא התחייב לעבור לגור בירושלים באופן מיידי וביקש להוסיף סעיפי משמעת מחמירים, שאם יעבור על אחד מהם הוא מודע כי המועדון ייפרד ממנו לאלתר. לנוכח הדברים אשר נראה כי יצאו בכנות מלבו של אור, משה חוגג לא נותר אדיש ובאופן שאינו נתון לפרשנות הבהיר כי הוא מוכן להעניק לאור את האפשרות להוכיח אחרת ולמעשה לממש את הפוטנציאל הטמון בו.

"הנהלת המועדון ומשה חוגג בראשה מאמינים כי ראוי לתת לאור את ההזדמנות לשנות את הסיטואציה בה הוא נתון וזאת לאחר ההתחייבות שלו לשנות את דרכיו".

אינברום אמר בתום הפגישה: "אני רוצה להתנצל בפני המועדון, הבעלים, הצוות המקצועי, החברים שלי לחדר ההלבשה והאוהדים. אני רוצה להודות לבעלים משה חוגג על ההזדמנות ואני מבטיח שאחזיר על המגרש ומחוצה לו".

עוד בנושא:

אור אינברום הוא השחקן שנחקר במשטרה בחשד להתחזות וקבלת דבר במרמה
בית"ר ירושלים: "לפלומן יש עוצמות אדירות, הוא יהיה שחקן מוביל"
בית"ר ירושלים: מאור בוזגלו הורחק משלושה משחקים בפועל

משה חוגג, אור אינברום, בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
"לנוכח הדברים אשר נראה כי יצאו בכנות מלבו של אור, משה חוגג לא נותר אדיש"/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים
אור אינברום בית"ר ירושלים מול הפועל תל אביב. קובי אליהו
שוב התנצל. אינברום/קובי אליהו

בבית"ר ידעו אתמול משעות הבוקר שאינברום שוב הסתבך והחלו לברר פרטים. אתמול אינברום נחתך בידו מאגרוף ששחרר לזכוכית בבית המלון בירושלים, מרוב עצבים. הוא הגיע לבית החולים כדי לקבל טיפול, והשתמש בתעודת זהות של קרוב משפחה. הוא זומן לחקירה בחשד להתחזות וקבלת דבר במרמה, ובסיומה שוחרר לביתו. מי ששהה עמו בחדר המלון היה גדי קינדה, שתושאל במועדון בניסיון לקבל עוד פרטים על האירוע. כאשר אינברום לא הגיע לאימון הצהריים אמש, החלו לחשושים בין שחקני הקבוצה, אך רובם עדיין לא ידעו במה מדובר.

יש לציין כי גם בהסתבכות הקודמת של הקשר שקלו במועדון לשחררו אך משה חוגג גילה כלפיו חמלה. הבעלים אף אמר לאנשי המועדון כי מהיכרות שלו עם העדה האתיופית, הקליטה שלהם כאן לא היתה טובה וצריך לראות איך עוזרים להם.

יחד עם זאת, בבית"ר מבינים שבעיקר משום שמדובר במקרה שני תוך זמן קצר, ובהתחשב בערכים עליהם בית"ר מנסה להילחם, ישנה בעייתיות גדולה מאוד בהישארותו של אינברום בקבוצה. כך או כך, במועדון לא יאפשרו יותר לאינברום וקינדה לשהות ביחד. "חייבים להפריד ביניהם, אחרת מיליון היורו שחוגג שילם על גדי יילכו לפח", אמר גורם במועדון.

בבית"ר מאוד מעריכים את אינברום מקצועית ולאחרונה שוב שקלו לפתוח במגעים עם גנט במטרה לרכוש את כרטיסו. האופציה לרכישה היא של למעלה מ-1.5 מיליון יורו אך בבירה האמינו שניתן יהיה לעשות זאת בהרבה פחות, אולי בהשאלה לעונה נוספת עם אופציה נמוכה יותר, אך כעת נראה שגם אפשרות זו הוסרה מהושלחן. "חבל עליו, הוא כישרון אדיר שהורס לעצמו הכל", אמרו בבית"ר. "זאת פשוט טפשות, אין מילה אחרת להגדיר את מה שקורה איתו".

עוד באותו נושא

אור אינברום נדקר באשדוד ופונה לבית חולים: "חזרתי הביתה והותקפתי על ידי אלמונים"

לכתבה המלאה
משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
שוב גילה כלפיו חמלה. חוגג/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully