וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס דרוך: "מילאנו פייבוריטית, אבל יש לנו תכנית"

20.2.2019 / 14:04

מכבי תל אביב מוכנה למשחק באיטליה (ה', 22:00, ספורט 5). המאמן: "הביתיות נותנת להם יתרון, בשבילם זה משחק יותר מכריע"

ONE

מכבי תל אביב ערכה היום את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מחר נגד מילאנו (חמישי, 21:45, ספורט 5) במסגרת המחזור ה-23 ביורוליג. הצהובים יצאו לאחר האימון לשדה התעופה ויגיעו לאיטליה בשעות הערב, כשמחר הם יערכו את אימון הקליעות באולם בו ייערך המשחק.

המשמעות של המשחק ברורה לאנשי מכבי תל אביב - ניצחון על האיטלקים והם יעברו אותם וייתכן שיעלו כבר במחזור הנוכחי לשמונה הראשונות אחרי שבועות רבים שהיו קרובים לשם. הפסד - והסיכוי לעלות לשלב הפלייאוף יקטן בצורה משמעותית, כשהמשחק נגד באיירן מינכן בחוץ יהפוך למשחק ההזדמנות האחרונה.

מאז הניצחון על אולימפיאקוס לפני כשבועיים שיחקה מכבי רק שני משחקי ליגה בשל הדחתה מגביע המדינה בשלב רבע הגמר, וניצחה בקלות את עירוני נהריה ובני הרצליה. בקבוצה מקווים שזמן המנוחה יאפשר לשחקנים להגיע טריים ומוכנים למשחק. קנדריק ריי חזר מארה"ב שם הוא שהה לצד אשתו שילדה, אבל דני אבדיה שוחרר לנבחרת ישראל ולא ימריא לאיטליה.

עוד בנושא:

מילאנו במתח: "במשחק נגד מכבי תל אביב אסור לבצע טעויות"
מילוש תאודוסיץ': "החלטתי לא לשחק בקבוצה אחרת העונה"
שיטת הפיינל פור צפויה להסתיים, מחלוקת על השיטה החדשה

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
עבד על הפרטים הקטנים. ספרופולוס/דני מרון

המאמן יאניס ספרופולוס אמר: "זה משחק מאוד חשוב לשתי הקבוצות כי שתיהן נלחמות על הפלייאוף. מילאנו משחקת בבית, זה נותן לה יתרון ולכן היא פייבוריטית. אני חושב שבשבילם זה משחק יותר מכריע והפסד יפגע בהם יותר מאשר הפסד שלנו יפגע בנו".

המאמן המשיך: "היה לנו זמן לעבוד על הפרטים הקטנים לקראת המשחק מחר. יש לנו תכנית ונצטרך לדבוק בה. מילאנו היא קבוצה עם הרבה כישרון התקפי, שחקנים טובים בכל עמדה ויכולת לקלוע בדרכים שונות. אנחנו צריכים לגשת למשחק הזה כקבוצה ולא באופן יחידני. יש לנו תכנית, אנחנו יודעים מה צריך לעשות ושעלינו להישאר מרוכזים ונחושים".

מילאנו מגיעה למשחק אחרי הדחה די מפתיעה ברבע גמר הגביע האיטלקי נגד וירטוס בולוניה. הקבוצה של סימונה פיאניג'אני איבדה לפני מספר שבועות את הסנטר המוביל שלה ארתוראס גודייטיס, אבל הסנטר האמריקאי קיילב טרזוסקי חזר מפציעה. גם נמנייה נדוביץ' צפוי להיות כשיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully