וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילוש תאודוסיץ': "החלטתי לא לשחק בקבוצה אחרת העונה"

נופצו החלומות של מכבי תל אביב: הרכז ששוחרר מהקליפרס ("זה פשוט לא התאים ביני ובינם") החליט לנוח עד תום העונה

ONE

בווידאו: תקציר הניצחון של מכבי תל אביב על בני הרצליה

בשבועות האחרונים דווח ברחבי אירופה שמילוש תאודוסיץ' מועמד למכבי תל אביב, אולם אחד השחקנים המלהיבים ביותר שידע הכדורסל האירופי לא יגיע ליד אליהו - לפחות לא העונה. "אשחק כעת פעמיים עם הנבחרת וזהו זה לעונה הזאת", אמר הסרבי. "החלטתי לא לשחק בקבוצה אחרת עד תום העונה. אני מתכוון לנוח ולהתכונן למשחקי הנבחרת ביולי. אחר כך נראה מה יהיה בעונה הבאה".

הדיווחים השונים החלו לאחר שתאודוסיץ' סיים את קריירת ה-NBA שלו עם שחרורו מלוס אנג'לס קליפרס. גם אנאדולו אפס הוזכרה כמועמדת לנסות לצרפו, בצל הסגלים המלאים של קבוצות הצמרת במפעל, אך גם זה לא יקרה. עדיין לא ברור האם הרכז המבריק ינסה לשוב לארצות הברית בעונה הבאה, אולם על פי הערכות הוא ככל הנראה יעדיף את היורוליג.

"זו הפעם הראשונה שאני משוחרר מקבוצה", אמר על החוויה החדשה. "זה לא פשוט. מצד שני, זה מה שרציתי, כי זה פשוט לא התאים השנה. לא רציתי שיעבירו אותי בטרייד לקבוצה בה לא אשחק, אז אני מרוצה מאיך שהכל נגמר. נשארנו בקשר טוב מאוד, וזה מה שהיה טוב עבורי ועבורם. הם לקחו בדראפט רכז טוב והוא מקבל צ'אנס מוצדק".

תאודוסיץ' יפגוש בחלון מוקדמות אליפות העולם הקרוב את נבחרת ישראל: "אני תמיד שמח לבוא ולשחק בנבחרת, כיף לי פה מאוד. ננסה להשיג ניצחון אחד לפחות, זה מה שאנחנו צריכים כדי לעלות. אני רגיל שיש עלי לחץ, המטרה היא לנצח את אסטוניה ואז בבלגרד, נגד ישראל, לחגוג את זה מול הקהל".

מילוש תאודוסיץ', לוס אנג'לס קליפרס. AP
נזכה ליהנות ממנו במוקדמות אליפות העולם, גם זה משהו. תאודוסיץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully