וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיטת הפיינל פור צפויה להסתיים בתום העונה, מחלוקת על השיטה החדשה

20.2.2019 / 9:56

דירקטוריון מנהלת ליגת העל צפוי לקבל בתחילת החודש הבא החלטה על סיום השיטה הנוכחית ומעבר לסדרות עד הגמר החל מעונת 2019/20. המחלוקת היא איזו שיטה בדיוק תשוחק, וייתכן כי לא תתקבל החלטה מיידית

עריכה: מתן חדד

דירקטוריון מנהלת ליגת העל יתכנס בתחילת החודש הבא לדיון שהנושא העיקרי שיעלה בו הוא שיטת המשחקים לעונת 2019/20. בדירקטוריון קיים רוב גדול לסיום הפיינל פור בתום העונה הנוכחית ומעבר לסדרות עד הגמר, כאשר קיים ויכוח גדול על איזו שיטה תונהג במקום הפיינל פור.

"כדי שהפיינל פור יישאר על כנו, הקבוצות המובילות צריכות לעשות סדרה של טעויות", הודה היום אחד מראשי הקבוצות בליגה ואחר הוסיף: "הקרקע בשלה, יהיו סדרות בעונה הבאה. אנחנו מנהלים דיונים פנימיים כדי להסכים על שיטה, עיקר המחלוקת היא על הגמר".

אחת ההצעות המובילות מדברת על סדרה של הטוב מחמישה ברבע הגמר, הטוב משלושה בחצי הגמר ושני משחקים בשיטת בית וחוץ בגמר. הצעה נוספת מדברת על הטוב משלושה החל מרבע הגמר ועד הגמר, והצעה נוספת מדברת על הטוב מחמישה ברבע הגמר והטוב משלושה בחצי הגמר והגמר.

עם זאת, ההערכות הן שגם אם ייקבע כי הפיינל פור סיים את דרכו, ייתכן מאוד שלא יוכרע איזו שיטה תתקבל במקומו במהלך הישיבה הקרובה אלא יועלו אפשרויות שונות להצבעה בישיבה שלאחר מכן. לאחר ההכרעה על השיטה שתסיים את הליגה, ייקבע כמה סיבובים ישוחקו בליגת העל בעונה הבאה.

שמואל פרנקל, יושב ראש מנהלת הליגה. קובי אליהו
סוף לשיטת הפיינל פור. שמואל פרנקל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully