וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דני אבדיה היה השחקן הכי מוכשר והכי מוכן ל-NBA במחנה"

ב"ספורטס אילוסטרייטד" השוו את שחקן מכבי ת"א לדונצ'יץ' וקבעו: "יש לו יתרונות ברורים. הוא יכול להוביל התקפה של קבוצות NBA"

ONE

בווידאו: תקציר הניצחון של מכבי תל אביב על בני הרצליה

המניה של דני אבדיה בקרב מקבלי ההחלטות ב-NBA עלתה בימים האחרונים בצורה חדה. שחקנה בן ה-18 של מכבי תל אביב נבחר כ-MVP מחנה "כדורסל ללא גבולות" שנערך בשארלוט כחלק מסוף שבוע האולסטאר, וסגר חודש חלומי מבחינתו. אבדיה הצטיין בטורניר הנוער של היורוליג במינכן, והציג יכולת טובה מאוד גם בשארלוט, לעיני נציגים מכל הקבוצות בליגה, כולל מנהלים בכירים.

ב"ספורטס אילוסטרייטד" ניתחו אמש את כל השחקנים שהשתתפו במחנה הזה ושיבחו את שחקן מכבי תל אביב: "אבדיה הראה את חבילת הכישורים הייחודית שלו. זה היה גלוי לעין מהרגע הראשון של המשחקים שאבדיה היה השחקן הכי מוכשר והשחקן שהכי מוכן ל-NBA במחנה הזה. יש לו כישרון טבעי לניהול משחק בכדרור ויש לו פוטנציאל להוביל התקפת NBA לפרקי זמן ארוכים".

דני אבדיה עם פרס MVP מחנה "כדורסל ללא גבולות". מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
המחנה המוצלח הוסיף לו המון נקודות זכות. דני אבדיה/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם

אבדיה גם זכה להשוואות עם הכוכב האירופי הכי גדול ב-NBA: "הוא לא עילוי כמו לוקה דונצ'יץ', אבל ההשוואה הזו מגיעה בעקבות סגנון המשחק המועדף שלו והיתרונות הברורים שלו מבחינה פיזית".

אבדיה ממעט לשחק במדי מכבי תל אביב. ביורוליג הוא שותף בשלושה משחקים בלבד וצבר ארבע דקות בסך הכל - אולם ספק אם זה פוגע כהוא זה בהערכה לה הוא זוכה מעבר לים, בהתחשב בכך שהוא מצטיין במקומות הנכונים, כלומר טורנירים ומחנות שאליהן מגיעים סקאוטים רבים. מדובר בגישה הפוכה מלוקה דונצ'יץ', למשל, שדילג על שלל מחנות וטורנירים כאלה מגיל צעיר וצבר לעצמו מוניטין באמצעות דקות משחק בריאל מדריד.

  • עוד באותו נושא:
  • דני אבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully