וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה מבקרים את באיירן מינכן, קלופ: "תוצאה טובה"

מאמן ליברפול לא היה מאוכזב מדי אחרי ה-0:0 מול באיירן מינכן, שלא בעטה למסגרת אפילו פעם אחת: "לא משחק שיזכרו". לבנדובסקי המשיך לקרטע, קובאץ' מסופק: "השגנו את המטרה". וגם: הצד היפה של הכדורגל ביציעים

עריכת וידאו: מתן חדד

מפגש בין שתי קבוצות כמו ליברפול ובאיירן מינכן אמור להיות חגיגת כדורגל, אבל אתמול (שלישי) שתי הקבוצות נפרדו באנפילד בתיקו 0:0 מאכזב, שאומנם מבטיח גומלין מעניין, אבל גם זה לא מנחם את הרבבות שהגיעו לאנפילד בציפייה גדולה, ואת המיליונים שישבו בבית וראו 90 דקות ללא שערים.
ליברפול פתחה מצוין ושיחקה בקצב גבוה במחצית הראשונה, באיירן התגוננה היטב והייתה מסוכנת בהתקפות הנגד, במחצית השנייה הקצב הואט, ובסופו של דבר האורחים עשו את העבודה ושמרו על שער נקי, כדי להעביר את ההכרעה למינכן. מי שלא ישחק בגומלין הוא ג'ושוע קימיש, שספג צהוב שגרם להרחקתו.

אגב, זה היה הערב הראשון ללא שער בליגת האלופות מאז ה-15 במרץ 2016, כשהמשחקים בין אתלטיקו מדריד לפ.ס.וו ומנצ'סטר סיטי מול דינמו קייב הסתיימו ב-0:0 בשמינית הגמר.

עוד בנושא
בגומלין יהיה מעניין יותר: ליברפול ובאיירן מינכן נפרדו ב-0:0
כמה החמצות: גם המשחק בין ברצלונה לליון הסתיים ב-0:0
הערב ב-22:00: מנצ'סטר סיטי רוצה לנצח גם את שאלקה בצ'מפיונס
אתלטיקו מדריד - יובנטוס: חדירה ייעדר בגלל בעיה לבבית, גם דוגלאס קוסטה מחוץ לסגל

יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
ערב מתסכל. קלופ/רויטרס
שחקן ליברפול סאדיו מאנה בועט. רויטרס
יותר מדי החמצות במחצית הראשונה. ליברפול/רויטרס

בליברפול יודעים שזו תוצאה לא טובה, אבל שהיה יכול להיות גרוע יותר. "עשינו לעצמנו את החיים קשים עם המסירה האחרונה הערב", אמר בסיום יורגן קלופ, שנאנח, "אנחנו יכולים לשחק יותר טוב. אנחנו צריכים לשחק יותר טוב. במחצית הראשונה היו לנו הזדמנויות גדולות. אני לא זוכר איזושהי הזדמנות טובה במחצית השנייה, כך שמהבחינה הזאת, זה לא היה ערב של ליגת האלופות. אבל מבחינת תוצאה, זה בסדר. זאת לא תוצאה חלומית, אבל טובה. שמרנו על שער נקי בלי האיש הגדול שלנו (ואן דייק), הרבה אנשים לא ציפו לזה. ההגנה הייתה טובה. הרבה דברים היו טובים. אני לא יוצא מגדרי, אבל אני לגמרי בסדר עם המשחק".

קלופ הוסיף ש"אם באיירן הייתה משחקת עם יותר ביטחון, אולי היה לנו יותר שטחים. לא הרבה קרה פה. היו לנו את הרגעים שלנו, ברגעים האלה אתה צריך לכבוש. היה משחק אינטנסיבי. לא משחק שיזכרו בעוד 30 שנה, אבל זו התוצאה, ועם זה נצטרך להמשיך לעבוד".

קפטן ליברפול ג'ורדן הנדרסון: "אנחנו מאוכזבים שלא כבשנו. אבל שמרנו על שער נקי והגנו היטב. היו לנו מספיק הזדמנויות, בעיקר במחצית הראשונה. זו לא התוצאה הכי גרועה בעולם. רמת המשחק שלנו הייתה טובה, אבל היה חסר לנו קצת בשליש האחרון. באיירן היא קבוצה טובה, הם יודעים לשמור על הכדור. היו רגעים שבהם זה תסכל אותנו.

"היה חסר לנו מזל מול השער. ההתמודדות עדיין פתוחה. יש לנו עוד משחקים חשובים לפני הגומלין. אנחנו צריכים להישאר מלאי ביטחון. זה יהיה קשה, אבל יש לנו ניסיון בליגת האלופות. נוכל לנסוע לשם ולפגוע בהם".

אנדרו רוברטסון אמר: "שיחקנו מול קבוצה מנוסה מאוד. הם עושים את זה במפעל כבר שנים ארוכות. אבל שמרנו על שער נקי, יכולנו לכבוש אבל הכל עוד פתוח. אם נכבוש שם, זה יהיה משמעותי". על פאביניו, שנאלץ לשחק כבלם עקב החיסורים בהגנה: "הוא היה נהדר. אני חושב שהוא עשה עבודה מצוינת עבורנו".

דיון דאבלין, שחקן העבר ופרשן BBC, לא אהב את הסגנון של באיירן מינכן: "הם באו לעשות בדיוק את מה שהם עשו, אבל לא באמת הוסיפו שום דבר למשחק. הם עשו את העבודה, אבל ציפיתי מהם ליותר. אם הם משחקים ככה כל שבוע, אני לא מעוניין לצפות בהם".

עוד באותו נושא

מסי עדיין "רוצה את הגביע", אבל בספרד תוהים: האם גם ואלוורדה רוצה?

לכתבה המלאה
שחקן ליברפול ג'ואל מאטיפ. רויטרס
ההגנה עשתה עבודה לא רעה. מאטיפ/רויטרס
שחקן באיירן מינכן רוברט לבנדובסקי עם שחקני ליברפול. רויטרס
לא פוגע. לבנדובסקי/רויטרס

מי שאכזב במיוחד במדי באיירן מינכן היה רוברט לבנדובסקי, כשהנתונים מראים שב-12 משחקי החוץ האחרונים של באיירן בשלבי הנוקאאוט בליגת האלופות, הוא כבש רק פעמיים. מול ליברפול הוא נגע בכדור רק 34 פעמים, וסיים את המשחק עם בעיטה אחת לשער, לא למסגרת.

לבנדובסקי אמר בסיום ש"היה משחק קשה, אולי יכולנו לכבוש. ליברפול קבוצה מאוד מסוכנת, נאלצנו לשחק במערך צפוף במשך 90 דקות". האם הם יתקפו יותר בגומלין? "אולי. אף פעם אי אפשר לדעת בליגת האלופות. אבל אנחנו נהיה חייבים לכבוש. נקווה שנשחק טוב יותר בבית".

זה לא היה ערב מחמיא במיוחד לאלופה הגרמנית. באיירן מינכן לא הצליחה לבעוט למסגרת במשחק שלם בליגת האלופות לראשונה מאז מאי 2015, אז שיחקו במשחק חוץ בברצלונה בחצי הגמר. שלושת המשחקים האחרונים של באיירן באנפילד הסתיימו ב-0:0. ניקו קובאץ', מאמן באיירן, אמר בסיום ש"השגנו את המטרה שלנו, השגנו את התיקו, עכשיו אנחנו צריכים לוודא שנשלים את המשימה במינכן. כמובן שעדיף היה אילו היינו כובשים, אבל קשה פה".

הצד היפה: סולדריות ביציעים

אוהדי באיירן מינכן מניפים שלטים נגד מחירי כרטיסים. רויטרס
השלט שהניפו אוהדי באיירן מינכן/רויטרס

כמו כן, סולדיריות יפה בעולם הכדורגל: במהלך המשחק אוהדי באיירן מינכן הניפו שלטים שבו ביקרו את המחירים הגבוהים למשחקי חוץ בליגת האלופות. מיד כשאוהדי ליברפול ראו את השלטים, הם הביעו תמיכה והזדהות במחאה של האוהדים האורחים, ומחאו כפיים לגרמנים, ברגע יפה של אחווה בין יריבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully