וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיקה תקף את ריאל מדריד, בספרד תוהים: ואלוורדה רוצה את הגביע?

בספרד ביקרו את ההחלטה של המאמן להתעקש על "סוארס הגרוע אי פעם". הבלם נגד הבלאנקוס: "כשעוזרים להם, הם לא בוכים על השיפוט"

וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: המחווה של הקבוצה האנגלית לקהילת הלהט"ב

25 בעיטות לשער ברצלונה סיפקה הערב (שלישי), אך אף לא אחת עשתה את דרכה לרשת במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות מול ליון. על פניו ה-0:0 הוא תוצאה סבירה עבור הקטלאנים, אבל גם המשחק הזה חשף את הבעיות ההתקפיות של הקבוצה, שכבשה שער בודד בשלושת המשחקים האחרונים ושוב הרבתה להחמיץ.

עד ה-13 במרץ, התאריך בו ייערך הגומלין בקאמפ נואו, ברצלונה תקווה שיחזור הביטחון של שחקני ההתקפה - בראשות ליאו מסי ולואיס סוארס המאכזב - ואיתו יחזור גם כוח ההרתעה של הקבוצה.

עוד בנושא

ברצלונה הרבתה להחמיץ וסיימה ב-0:0 עם ליון
ליברפול ובאיירן מינכן סיימו גם כן ב-0:0 באנפילד
הערב ב-22:00: מנצ'סטר סיטי רוצה לנצח גם את שאלקה בצ'מפיונס
אתלטיקו מדריד - יובנטוס: חדירה ייעדר בגלל בעיה לבבית, גם דוגלאס קוסטה מחוץ לסגל

ליאונל מסי, ברצלונה, מול שוער ליון אנתוני לופס. רויטרס
לא מוצאים את הרשת. מסי מחמיץ/רויטרס

התגובות

ליאו מסי, שנראה מתוסכל מאוד אחרי שורה של החמצות, ניסה להשרות ביטחון בסיום ואמר: "אני מבטיח שנעשה הכל כדי להחזיר את גביע האלופות היפהפה לקאמפ נואו. אנחנו ראויים לכך ויש לנו גם את כל הכלים".

ב"אס" ציטטו את דבריו של מסי, והוסיפו בנימה ביקורתית. "מסי רוצה את הגביע. ואתה, ארנסטו?". בכלל, ואלוורדה היה האיש שחצי הביקורת הופנו אליו בסיום, למרות שדווקא שחקני ההתקפה הרבו להחמיץ. את עיקר הביקורת ספג ואלוורדה על החילוף במחצית השנייה, כשהכניס את פיליפה קוטיניו על חשבון עוסמאן דמבלה הפעלתן ולא על חשבון לואיס סוארס החלש.

"ואלוורדה מסרב להוריד לספסל את הגרסה הגרועה אי פעם של לואיס סוארס", נכתב בביקורת ב"מארקה". "הוא ביצע את החילוף הקל במקום להודות בטעות ולהבין שסוארס לא תורם דבר. הוא היה צריך לצאת, לא עוסמאן דמבלה".

המאמן אמר בסיום ש"היינו ראויים לתוצאה טובה יותר. שלטנו בכדור והגענו למצבים, למרות שליון התגוננה היטב. לא קל לנצח כאן ו-0:0 היא תמיד תוצאה מסוכנת במפגשי נוקאאוט, אבל אנחנו קבוצה מספיק חזקה כדי לעבור שלב. אנחנו זקוקים לאוהדים שלנו כדי לצלוח את זה".

כמו כן, ואלוורדה טען ש"הבצורת של סוארס לא מדאיגה אותי, כי גם כשהוא לא כובש הוא ממשיך ליצור מצבים. הוא תמיד עושה כאב ראש לשחקני היריבה. במשחקים הבאים הוא יחזיר לנו כהוגן". לגבי החילוף של עוסמאן דמבלה הסביר המאמן ש"אומנם עוסמאן היה טוב במחצית הראשונה, אבל הוא השקיע המון מאמצים ורק לאחרונה חזר מפציעה. בגלל זה הוא קוטיניו נכנס במקומו".

מארק אנדרה טר סטגן, ששוב הצטיין בשורות ברצלונה, אמר: "בוא לא נהיה מאוכזבים - יש משחק גומלין, ואני בטוח שניראה בו אפילו יותר טוב". על לואיס סוארס אמר השוער: "כולם מכירים את האיכויות של לואיס, אנחנו סומכים עליו בעיניים עצומות. הוא נותן מעצמו 100 אחוז, זה בטוח.

הבלם קלמן לנגלה הוסיף: "היה לנו משחק טוב, אבל היינו חסרי ריכוז ליד השער. בטוח שבקאמפ נואו נכבוש. כשאתה משחק כל כך טוב, בסוף תכבוש. שיחקנו מצוין, והיה חסר לנו משהו בשליש האחרון. זה עוד ישתנה, אני בטוח".

ג'רארד פיקה ברצלונה. רויטרס
לא חס על ריאל מדריד. ג'רארד פיקה/רויטרס

ג'רארד פיקה ניצל את הבמה מהתקשורת כדי להגיב דווקא בנושא של קבוצת הכדורסל של ריאל מדריד, שטענה ש"נשדדה" בגמר הגביע מול ברצלונה בו הפסידה על חודה של נקודה מסל שנוי במחלוקת של אנטה טומיץ'.

פיקה, שלא ידוע בחיבתו היתרה ליריבה המושבעת, לא ניסה להיות יותר מדי פוליטיקאי ותקף את הבלאנקוס: "הם מתלוננים בכדורגל, מתלוננים בכדורסל. מזל שאין להם עוד ענפי ספורט לבכות בהם כמו הוקי וכדוריד".

פיקה התייחס לדרבי האחרון בכדורגל שבו ריאל נהנתה מעזרה של השיפוט: "הם שיחקו בוונדה מטרופוליטנו ושתקו אחרי שהשופטים עזרו להם. היו טעויות בגמר הגביע בכדורסל - בהתחלה לטובת ריאל וגם לטובת ברצלונה. לאחר מכן קיבלנו מופע שלם של ריאל מדריד נגד השופטים".

"בסופו של דבר, אם השופטים לא היו טובים אז ברצלונה היתה מנצחת. בסופו של דבר הם עושים את כל הרעש הזה כדי לנסות להשכיח את מה שחשוב וזה שברצלונה זכתה. אני גאה בשחקנים של קבוצת הכדורסל".

לואיס סוארס ברצלונה. רויטרס
יותר מ-25 שעות ללא שער חוץ בצ'מפיונס. סוארס/רויטרס

המספרים

* רצף האימה של לואיס סוארס נמשך: 25 שעות ו-11 דקות ללא שער או בישול במשחק חוץ בליגת האלופות.

* ברצלונה סוגרת שישה משחקי חוץ רצופים ללא ניצחון בשלב הנוקאאוט בצ'מפיונס.

* לראשונה מאז אפריל 2017, ברצלונה לא כובשת בשני משחקים חוץ רצופים.

* בסך הכל, כבשה ברצלונה שני שערים בלבד בארבעת משחקי החוץ האחרונים שלה.

* ברצלונה בעטה הערב 25 פעמים לשער - מספר שבימים כתיקונם מספיק לה בממוצע לשלושה שערים לפחות.

* רק כדי לקבל סדר גודל, הפעם האחרונה שברצלונה בעטה לשער 25 פעמים בליגת האלופות ולא כבשה, היתה אי שם עונת בעונת 2003/04.

* ליון פתחה את המשחק לא רע אבל נעלמה במחצית השנייה. עד כמה נעלמה? הבעיטה האחרונה שלה לשער היתה בדקה ה-52. הבעיטה האחרונה למסגרת? דקה תשיעית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully