וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו מדריד - יובנטוס: חדירה ייעדר בגלל בעיה לבבית, גם דוגלאס קוסטה מחוץ לסגל

יובנטוס תיאלץ להסתדר ללא השניים מול הקולצ'ונרוס (רביעי, 22:00, ספורט 5). אלגרי: "לא אסתפק בתיקו, אמרתי לשחקנים שחשוב להבקיע"

שמינית הגמר - משחק ראשוןהסתיים20/02/2019
אתלטיקו מדריד
  • חימנס (78)
  • גודין (83)
0
    יובנטוס
    שחקני יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו, פאולו דיבאלה. רויטרס
    אחד יפתח, השני ימתין על הספסל? רונאלדו ודיבאלה/רויטרס

    סבב המשחקים הראשון במסגרת שלב שמינית גמר ליגת האלופות יינעל מחר (רביעי, 22:00, ספורט 5) עם מפגש הענקיות בין אתלטיקו מדריד ליובנטוס. שתי הקבוצות מגיעות למשחק ללא מורחקים, אולם בעוד לרשות דייגו סימאונה יעמוד סגל מלא בוודאות (דייגו קוסטה חזר בסוף השבוע אחרי חודשיים בחוץ, אולם ייתכן שלא יפתח), מסימיליאנו אלגרי ייאלץ להסתדר במשחק ללא דוגלאס קוסטה (עדיין מתאושש מפציעה בשריר הירך האחורי) וסמי חדירה, שבבדיקה שגרתית שערך התגלה קצב לב לא סדיר בפעימות הלב, מה שהכניס אותו לפרוטוקול ויכריח סדרת בדיקות מקיפה.

    לקולצ'ונרוס עומדת לנגד העיניים מטרה אחת ויחידה: לחזור למעמד רבע הגמר אחרי היעדרות בת שנה, למרות ההגרלה הקשה. כדי לעשות היא תצטרך לא רק להתגונן היטב כמו שהיא יודעת, אלא גם לכבוש ולייצר מקדמה משמעותית לקראת הגומלין שייערך בטורינו ב-12 במרץ. דייגו סימאונה ושחקניו שואבים עידוד מהמאזן ההיסטורי מול יריבות איטלקיות בצ'מפיונס: בתשעת המשחקים האחרונים מול קבוצות מארץ המגף הם לא הפסידו ולו פעם אחת, כולל ניצחון ותיקו על הגברת הזקנה במפגשים האחרונים ביניהן, בשלב הבתים של עונת 2014/15.

    מנגד, כריסטיאנו רונאלדו ויובנטוס עומדים למבחן רציני. הכוכב הפורטוגלי הוחתם בקול תרועה רמה בעיקר כדי לקחת את הקבוצה צעד אחד קדימה בליגת האלופות - ומאזן של 22 שערים ב-31 משחקים מול אתלטיקו מדריד בעבר - הציפיות ממנו בשמיים. כדי לעמוד לפחות בחלקן הוא צריך למצוא את הרשת, משימה לא קלה בהתחשב בכך שהיריבה שמרה על שער נקי בשלושת משחקיה האחרונים בליגת האלופות.

    עוד בנושא

    עוד מחר: שאלקה מארחת את מנצ'סטר סיטי (22:00, ספורט 5+)
    נדבר מהלל את כריסטיאנו רונאלדו: "הוא מתאים ליובנטוס כמו כפפה ליד"
    דונארומה שלא הכרתם: אלפרדו דונארומה, מלך השערים הסנסציוני של איטליה

    שחקני יובנטוס סמי חדירה, מריו מנדז'וקיץ'. רויטרס
    שחקני יובנטוס באימון, היום/רויטרס

    מאמן הקולצ'ונרוס דייגו סימאונה אמר: "מחר נשחק כמו שאנחנו משחקים תמיד, באותו סגנון שהצגנו כל הזמן. הייתי רוצה מאוד לשחק מחר מול יריבה כמו יובה, אבל גם אתלטיקו נחשבת לאחת המועמדות במפעל, וזו גאווה גדולה, ומקור למוטיבציה. המחשבה על הגמר פה באצטדיון? לא עכשיו, זה השמינית. יובה היא יריבה חזקה, עם מאמן מצוין, ונצטרך להשתמש בכל הנשקים שלנו. היא פייבוריטית? לא כרגע הסיכויים הם 50-50. כריסטיאנו רונאלדו? הוא קיבל החלטה מצוינת, אתגר חשוב מבחינה ספורטיבית ומקצוענית".

    אלגרי הבהיר היום שבניגוד לחדירה, "פאולו דיבאלה ישחק מחר". מאמן יובנטוס אמר הערב במסיבת העיתונאים: "בארבע השנים האחרונות הצגנו המון משחקים ברמה גבוהה בליגת האלופות, ומחר יהיה עוד משחק חשוב. אתלטיקו היא קבוצה מאוד חזקה ומאורגנת, אבל הקבוצה שלנו מתחזקת מבחינה פיזית ומנטלית ופסיכולוגית ככל שהעונה מתקדמת, על מנת להגיע חזקים לשלבים המכריעים של העונה. אנחנו צריכים להיות מרוכזים מאוד, מול יריבה מסוכנת, שבשנים האחרונות הרשימה במפעל. ליגת האלופות היא זכות, ומשחקים בה מוכרעים הרבה פעמים על דברים קטנים, רגעים קטנים שהולכים איתך או נגדך. העובדה שיש לנו את כריסטיאנו רונאלדו היא יתרון, אבל זה לא מספיק, כל הקבוצה תצטרך לתת את המיטב. לא אסתפק בתיקו, אמרתי לשחקנים שחשוב מאוד להבקיע מחר".

    מיראלם פיאניץ' הוסיף: "הגמר יהיה באצטדיון הזה, ואנחנו יודעים שכדי להגיע לשם נצטרך לעבור הרבה מכשולים, אבל אנחנו רוצים לחזור לפה. נצטרך להיות מאוד סבלניים כי אתלטיקו יודעת להתגונן היטב".

    "אתלטיקו קבוצה מאורגנת מאוד הגנתית ומצוינת בהתקפות מתפרצות. אם לא נהיה דרוכים בהגנה, הם יעשו לנו נזקים גדולים", הזהיר פאולו דיבאלה, שעשוי להמתין על הספסל אם אלגרי יפתח במערך של 4-3-3.

    גם ג'ורג'יו קייליני נשמע דרוך במיוחד לקראת המשחק מול היריבה, אותה כינה, בגלל האוריינטציה ההגנתית, "יותר איטלקית מספרדית".

    "בכל מה שקשור למנטליות ולגישה למשחק, אתלטיקו קרובה יותר לכדורגל שלנו, המקומי. כדי לעצור אותו התקפית, סימאונה מסוגל להציב ארבעה קשרים במרכז השדה", אמר קייליני, ובאותה נשימה גם שיבח את כריסטיאנו רונאלדו ואמר ש"איתו השמיים הם הגבול, גם בליגת האלופות".

    ג'ורג'יו קייליני, יובנטוס. רויטרס
    כמו משחק מול יריבה איטלקית איכותית במיוחד. קייליני באימון/רויטרס

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully