וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונארומה שלא הכרתם: אלפרדו דונארומה, מלך השערים הסנסציוני של איטליה

15.2.2019 / 16:00

ממוצע השערים שלו העונה טוב משל מסי, אמבפה ורונאלדו, הוא מוביל את ברשיה לעונה קסומה ויש קמפיין הקורא לזמנו לנבחרת איטליה, גם אם לא שיחק אפילו דקה בסרייה A. סיפור הסינדרלה של אלפרדו דונארומה, אחרי שנים של סבל ותסכול בליגות הנמוכות. ולא, אין קשר לשוער מילאן

עריכה: מתן חדד

לפני כחודש קפץ רוברטו מאנצ'יני לראות משחק בליגה השנייה בין פרוג'ה לברשיה. מאמן נבחרת איטליה רצה לעקוב מקרוב אחר הכישרון המבטיח סנדרו טונאלי, אותו כבר זימן לסגל הלאומי בנובמבר, אבל כולם דיברו אותו על מישהו אחר לגמרי. אוהדי ברשיה שתמכו בקבוצתם במשחק החוץ, ובעיקר העיתונאים שכבר פצחו בקמפיין אגרסיבי, פנו אליו: "היי, רוברטו, למה שלא תיקח את דונארומה?".

לא, הם לא התכוונו לג'אנלואיג'י ממילאן שכבר הפך לשוער הראשון של הנבחרת, וגם לא לאחיו שמשמש כשוער השלישי של מילאן. לדונארומה של ברשיה אין קשר משפחתי לשניים. קוראים לו אלפרדו, הוא כבש באותו ביקור של מאנצ'יני, ונכון להיום הוא השחקן עם ממוצע השערים הטוב באירופה ב-2018/19.

במאזנו של אלפרדו דונארומה 21 שערי ליגה ב-19 משחקים ועוד שניים בצמד משחקי גביע. סך הכול הוא מבקיע שער כל 76 דקות. יותר טוב מליאונל מסי (שער כל 79 דקות), מקשישטוף פיונטק (כל 88 דקות), מקיליאן אמבפה (כל 92 דקות) וגם מכריסטיאנו רונאלדו וכל היתר.

"אתה מתלונן שאין לך חלוצים בכושר? תזמן כבר את אלפרדו", קראו בעיתון "ברשיה אוג'י" למאנצ'יני. אז מה אם אין לו עדיין דקת סרייה A אחת בקריירה.

אלפרדו דונארומה מוצג על המסך במדי אמפולי 2018. GettyImages
גדול על הליגה השנייה. אלפרדו דונארומה מוצג על המסך במדי אמפולי/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • ברשיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully