וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת "משחק העונה" ביורוליג: מכבי תל אביב דואגת בעיקר לפן הפיזי

18.2.2019 / 8:08

ספרופולוס המשיך להוריד עומס בניצחון על הרצליה לקראת מילאנו בחמישי: "יהיה קשה לתקן אם נפסיד". טיוס בטוח: "המנוחה עזרה לנו"

ONE

שלושה ימים לפני המשחק הקריטי ביורוליג, הצהובים טיילו נגד בני הרצליה כשאלכס טיוס מודה: "המנוחה עזרה לנו". במועדון יודעים את החשיבות של משחק החוץ: "משחק עונה, משחק שיהיה קשה לתקן אם נפסיד אותו"

מכבי תל אביב שמרה אמש (ראשון) על המקום הראשון בליגת העל בזכות ניצחון 70:88 על בני הרצליה במשחק במסגרת המחזור ה-18. במכבי היו בעיקר מרוצים מהרבע השלישי ותחילת הרבע הרביעי בו שייטו והציגו כדורסל התקפי והגנתי מצוין.

אחד הדברים שיאניס ספרופולוס שם עליו את הדגש במשחק היה חלוקת הדקות. שני שחקנים בלבד שיחקו יותר מ-25 דקות - יובל זוסמן ואלכס טיוס, כששבעה שחקנים משחקים בין 11 ל-22 דקות. גם הצעיר המוכשר דורי סהר, שקיבל דקות משחק בהיעדרו של דני אבדיה, התכבד בנקודות בכורה בליגת העל.

"זה היה משחק נהדר. שיחקנו די טוב בהגנה, מבחינה התקפית התחלנו קצת לאט, אבל נצמדנו לתוכנית המשחק, השגנו סלים קלים במחצית השנייה וזה גרם לנו לפתוח את הפער ולהשיג את הניצחון", אמר אלכס טיוס בסיום והתייחס לתקופת המנוחה היחסית ממושכת שעברה על הצהובים לאחרונה: "אני חושב שהמנוחה עזרה לנו, זה איפשר לנו לעבוד יותר על המשחק הקבוצתי שלנו ועל הכושר האישי של כל שחקן, עזר לנו להתכונן טוב יותר לקראת החלק השני של העונה".

עוד בנושא

מכבי תל אביב הביסה את בני הרצליה 70:88 ושמרה על המקום הראשון
אבדיה ודורי סהר בכיוון הנכון: ספרופולוס מפרגן לצעירי מכבי תל אביב
צפו: דני אבדיה נבחר ל-MVP של מחנה "כדורסל ללא גבולות" בארה"ב

יובל זוסמן מכבי תל אביב. דני מרון
מהבודדים שקיבלו דקות מרובות. זוסמן/דני מרון

מהבוקר יחלו הצהובים להתכונן למשחק החשוב ביורוליג נגד מילאנו ביום חמישי. ניצחון של הצהובים יכול להקפיץ את הקבוצה לשמונה הראשונות כשבאיירן מינכן ובאסקוניה שמעליה עם מאזן של 11 ניצחונות ו-11 הפסדים, בדיוק כמו מילאנו, ייפגשו למשחקי חוץ קשים את ריאל מדריד וברצלונה. מנגד, הפסד עלול להפוך את הסיכויים של הקבוצה לעלייה לנמוכים.

"מאז שניצחנו את אולימפיאקוס אנחנו יודעים שמילאנו זה משחק עונה, משחק שיהיה קשה לתקן אם נפסיד אותו", אמרו אמש במועדון, "אנחנו יודעים שהם מגיעים פצועים ואחרי הדחה לא נעימה מהגביע, אבל לפעמים חיה פצועה היא הכי מסוכנת". טיוס עצמו התייחס למשחק של מילאנו בהקשר של המשחק אמש: "ניקח מהמשחק הזה בעיקר דברים הגנתיים, לבוא עם יותר אנרגיה בתחילת המשחק, ולהמשיך להשתפר. זה צעד חשוב ונוסף לפני המשחק בחמישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully