וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס מפרגן לצעירים של מכבי תל אביב, אריק שיבק מחכה למושיע

17.2.2019 / 23:45

מאמן מכבי תל אביב פרגן לדורי סהר שקלע בבכורה ואבדיה שהצטיין במחנה בארה"ב, מאמן הרצליה: "אפשר להבין מדוע אנחנו מחכים לדייסון"

ONE

מכבי תל אביב צלחה בשלום את המשוכה האחרונה שלה לקראת מילאנו כשהביסה בקלות 70:88 את בני הרצליה החלשה בהיכל. מייקל רול (15) הוביל ארבעה שחקנים בדאבל פיגרס במשחק שהוכרע עם 0:11 מהיר של הצהובים בפתיחת הרבע השלישי.

דורי סהר מכבי תל אביב. דני מרון
נקודות בכורה בקבוצה הבוגרת. דורי סהר/דני מרון

יאניס ספרופולוס מאמן הצהובים סיכם: "המשחק היום היה חשוב כי ראינו שני שחקנים צעירים שעשו עבודה טובה. דורי סהר ששיחק לראשונה וקלע בפעם הראשונה. אני רוצה לברך את דני אבדיה שנבחר ל-MVP בארצות הברית. זה מראה איך שמכבי עובדת עם הצעירים והאקדמיה, ואיך אנחנו רוצים לשחק עם שחקנים שבאים מהאקדמיה שלנו".

על המשחק אמר: "ניקח מהמשחק הזה את המאמץ של השחקנים, כל מי שעלה התאמץ, היה לנו משחק טוב התקפית, קלענו 88 נקודות וזה אחרי שקלענו רק 2 נקודות ב-5 דקות הראשונות".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה את בני הרצליה 70:88

לכתבה המלאה
דיאור פישר בני הרצליה. דני מרון
בכורה פושרת. דיאור פישר/דני מרון

אריק שיבק המתוסכל אמר: "זה היה משחק עם הבדל בולט בין הקבוצה במקום הראשון בליגה, לקבוצה במקום האחרון בליגה. עשינו בחצי הראשון כמה דברים יפים. תחילת המשחק הייתה רעה לשתי הקבוצות, למזלנו קצת שמרנו בסדר והמשחק היה מאוזן. לצערי בתחילת החצי השני, איבוד ריכוז של 3-4 דקות שלנו העלה את ההפרש ל-20 הפרש וזה גמר את המשחק. על דברים שהקפדנו עליהם בחצי הראשון, נתנו להם יותר מדי חופשיות. אני משתדל לקחת את הדברים היותר טובים מהמשחק הזה ולהיבנות מהם".

על דיאור פישר שהצטרף: "דיאור יעזור לנו. להיכנס באמצע העונה לקבוצה זה קשה. לגבוה זה הרבה יותר קשה, לגארד יש את הכדור בידיים, הוא יכול ליצור לעצמו. ברגע שהקבוצה תשחק יותר קבוצתי, דיאור יוכל לתת יותר. היו לו דקות רעות מאוד, אבל נתתי לו לשחק, הוא נותן לנו וייתן לנו ברמה ההגנתית. ברגע שיהיה לנו משחק התקפי יותר שוטף, אז הוא יהנה מזה. ג'רום (דייסון) לא שיחק מאמצע נובמבר, ויקח לו זמן, אבל הוא בחור אתלט ושעובד. אם מסתכלים על הקבוצה שלנו היום אז מבינים למה החלטנו ללכת עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully