וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה את בני הרצליה 70:88

הצהובים לא התקשו יותר מדי מול השרונים, שעדיין מחכים לג'רום דייסון. רול תרם 15 נקודות ב-12 דקות, דור סהר הצעיר תפר שלשה בגארבג' טיים. מכבי מוכנה למילאנו, הרצליה מחפשת ישועה

דורי סהר מכבי תל אביב. דני מרון
גם הוא השתתף בחגיגה. דורי סהר/דני מרון

המחזור ה-18 בליגת העל הגיע לסיומו הערב (ראשון) עם המשחק שבו מכבי תל אביב הביסה את בני הרצליה 70:88. הצהובים שראו את גמר הגביע מהבית, חזרו רעבים לליגה וניצחו בקלות יריבה מפורקת שנחלה הפסד שמיני רצוף בליגה ותשיעי בסך הכל. אריק שיבק, שעדיין מחכה לג'רום דייסון הרכש הטרי שלו, הצליח להישאר איכשהוא בתמונה במחצית הראשונה, אך רבע שלישי מוחץ של 12:26 סגר עניין.

מייקל רול הוביל את הצהובים עם 15 נקודות ב-12 דקות בלבד (4 מ-4 מחוץ לקשת). ג'ון דיברתולומאו הוסיף 14 וסקוטי ווילבקין הסתפק ב-12. דיאור פישר ערך בכורה פושרת מנגד עם 3 נקודות בלבד ב-16 דקות. ג'יימס רובינסון הצטיין עם 12, 7 ריב' ו-10 אסיסטים אבל לבד הוא לא היה יכול להושיע. מכבי תתכונן כעת בראש שקט למפגש הקריטי מול מילאנו ביורוליג ביום חמישי והרצליה? היא תצטרך נס כדי לשקם את עצמה ולהישאר בליגה.

קלעו למכבי תל אביב: מייקל רול 15 נקודות (5 מ-7 מהשדה), ג'ון דיברתולומאו 14, סקוטי ווילבקין 12, אלכס טיוס 10 ו-6 ריבאונדים, ג'רמי פארגו 9 ו-6 אסיסטים, ג'ייק כהן 8 ו-8 ריבאונדים, טאריק בלאק 7, יובל זוסמן 4 (1 מ-5 מהשדה) ו-9 ריבאונדים, דיאנדרה קיין 3 (1 מ-7 מהשדה), דורי סהר 3, אנג'לו קלויארו 3 ו-6 ריבאונדים.

קלעו לבני הרצליה: ג'ף אדריאן 12 נקודות, ג'יימס רובינסון 12 (4 מ-14 מהשדה), 7 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, גייב לוין 11, אור לאומי 8, ג'רל בנימון 7 ו-6 ריבאונדים, כרם משעור (3 מ-12 מהשדה) ו-5 ריבאונדים, עמית ארליך 6, דיאור פישר 3 ו-7 ריבאונדים, ניצן חנוכי 3, בוגדן בליזניוק 2.

דיאור פישר בני הרצליה. דני מרון
עדיין חי, נושם ומשחק כדורסל. דיאור פישר/דני מרון

מהלך המשחק

מכבי תל אביב פתחה רע מאוד את המשחק הזה, נתקעה על 0 מ-5 מחוץ לקשת וקלעה שתי נקודות בלבד ביותר מחמש דקות כשלוח התוצאות הראה 2:4 להרצליה. אבל מכבי, וזה לא מפתיע, ממש לא נבהלה. ג'ייק כהן תפר שלשה, טאריק בלאק התעורר והצהובים טסו ליתרון 4:12 עם ריצת 0:10 והרבע הראשון נגמר עם סקור נמוך ויתרון מבטיח של 9:18 לצהובים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ג'ייק כהן מכבי תל אביב. דני מרון
ג'ייק כהן בפעולה/דני מרון

הרבע נפתח עם שלשה של דיברתולומאו שקבע 9:22 לצהובים שייטו ליתרון נוח בלי להתאמץ יותר מדי. ג'ף אדריאן החזיר את הרצליה לפיגור חד ספרתי, אבל דיברתולומאו ורול תפרו שלשות וקבעו שוב יתרון דו ספרתי של 26:36 למארחת. גייב לוין קלע שלשה מנגד ושתי קליעות עונשין של ווילבקין קבעו: 35:44 נוח לצהובים במחצית.

מייקל רול מכבי תל אביב. דני מרון
הוביל את הריצה ברבע השלישי. מייקל רול/דני מרון

אם מישהו השלה את עצמו שהרצליה תכפה משחק צמוד על מכבי המנומנמת, הוא טעה. מייקל רול תפר שתי שלשות והוביל ריצת 0:11 עם פתיחת הרבע השלישי שבישרה את קיצה של התחרותיות במשחק הזה. מכבי לא ריחמה והמשיכה להגדיל את הפער אחרי שלשה של חנוכי. ווילבקין ופארגו תפרו שלשות וקבעו יתרון שיא של 40:64 למארחת כשאנחנו 3:30 דק' לסיום הרבע. דיאור פישר קלע נקודות ראשונות מהקו ובסיום הרבע: 47:70 למכבי תל אביב.

ג'רמי פארגו מכבי תל אביב. דני מרון
גם הוא חגג על ההגנה של הרצליה. ג'רמי פארגו/דני מרון

הרבע הרביעי היה לפרוטוקול בלבד. ספרופולוס נתן דקות ראשונות לדורי סהר הילד שנכנס לסגל במקום דני אבדיה. ג'רמי פארגו המשיך לצלוף והיתרון הצהוב נע כל הזמן סביב ה-20 הפרש. 2:30 דקות לסיום ה"מותחן" הגיע הרגע הגדול של דורי סהר שצלף שלשה והעלה את מכבי ל-88 נקודות לעומת 85. עמית ארליך עוד קלע שלשה ובסיום: 70:88 למכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully