וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג כהן: "בחמש דיברתי איתה, בשמונה אחי בישר לי שאמא נפטרה במפתיע"

הטלפון הגורלי ("אי אפשר להסביר את ההרגשה"), ההלם ("היא היתה בריאה, היו לה כרטיסים לטיסה אליי לעוד שבועיים"), והמחווה המרגשת של חבריו באינגולשטאדט ("בלי הערכים שאמא הנחילה לי, לא הייתי מקבל את האהבה הזו בחזרה"). אלמוג כהן בראיון כואב

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מנור סולומון באימון שחטאר דונייצק

"כשהשבת יצאה ופתחתי את המכשיר הסלולרי, הבנתי איזו מחווה עשו לי בגרמניה", סיפר בהתרגשות אלמוג כהן היושב שבעה על מות אמו למדור החדש 'ועידת פסגה', בו שני עיתונאי וואלה! ספורט מראיינים טלפונית איש ספורט על ענייני השעה. "אנשים שהגיעו לכאן לנחם במוצ"ש לא הפסיקו לדבר על זה שהשחקנים של אינגולשטאט חגגו את השער שהם כבשו עם החולצה שלי. עברה בי צמרמורת. דמעות של התרגשות".

אי אפשר היה להתעלם מהפוסטים בפייסבוק שהעלו בימים האחרונים אלמוג כהן ואחיו המאמן אמיר כהן בעקבות מות אמם. פוסטים של הרבה כאב על מות האם שנפטרה במפתיע מדום לב ביום רביעי שעבר.

"אחי אמיר הודיע לי", שיחזר אלמוג. "אי אפשר להסביר את ההרגשה. זה היה ביום רביעי בשמונה בערב. הייתי עם אשתי והילדים אחרי מקלחות וארוחת ערב בגרמניה ואז טלפון מאמיר שאמר לי שאמא נפטרה. תבינו, דיברתי איתה בחמש אחרי הצהריים והכל היה בסדר ואז בשמונה בערב, כעבור שלוש שעות בלבד, מבשרים לי שאמא שלי היקרה נפטרה".

עוד בנושא

אינגולשטאדט ניצחה 1:2 את בוכום, השחקנים הניפו את חולצת אלמוג כהן
דוד רוזנטל סוגר שבת עם האיום ממלחמות ברק אברמוב ואוהדי בני יהודה
ניר קלינגר: "אני עומד על זה שיקוב סילבסטר לא מתאים לסגנון של בית"ר"

שחקני אינגולשאדט והחולצה אתמול

לא היתה שום הכנה לאפשרות כזו?

"ממש לא. אמא שלי היתה בריאה. היא נפטרה מדום לב בגיל 61 בפתאומיות. היא היתה אמורה לטוס אלי עוד שבועיים. היו לה כבר כרטיסים. היא היתה אמורה להיות אצלי שבועיים גם בגלל יום ההולדת ה-61 שלה וגם בגלל יום ההולדת של הבת שלי. אני אומר גם ברגע זה: 'תודה בורא עולם'. זו לא חוכמה להגיד תודה כשהכל טוב. גם ברגעים כאלה אני אומר ברוך דיין האמת. הכל מאת השם. שמרנו שבת כל המשפחה, אבל מייד כשיצאה השבת ראיתי את מה שעשו בגרמניה. המאמן שלנו שלח לי ישר הודעה ואמר שהניצחון הזה מוקדש לי, למשפחה שלי וכמובן לאמא. השחקנים שלחו הודעות וחיממו לי את הלב. הם הרבה יותר מקבוצה בשבילי. הם כמו משפחה. אנשים היו אומרים לי כל הזמן אחרי שירדנו ליגה שיכולתי לעשות בלגאן ולעזוב, אבל שום דבר לא שווה את הרגע הזה שאתה רואה מה הם עושים בשבילך. אינגולשטאט היא המשפחה שלי. הבעלים של המועדון, המנהל המקצועי, המאמן. זה הרבה יותר ממועדון".

איך הצלחת להביא את עצמך למצב שתקבל כזה יחס שם? הרי היחס הזה נובע מדברים שאתה הקרנת עליהם שם כל השנים.

"כשירדנו ליגה היו לי הרבה הצעות ובכל זאת נשארתי שם. הם ידעו את זה. זה נתן להם להבין שאצלי יש דברים שמעבר לכסף".

אנשים שלא מכירים אותך התרגשו מהחווה הזו בגרמניה.

"שמע, כל מי שבא במוצ"ש לנחם בשבעה דיבר איתי על זה. אמר: 'ראית, מה עשו לך בגרמניה?' אנשים דתיים, אנשים חרדים באו לכאן הביתה ואמרו: 'וואו, איזה יופי מה שעשו שם בגרמניה'. זה גרם לי להתרגש עד דמעות. אבא שלי בכה. אני בטוח שאמא שלי עליה השלום גאה במי שהיא גידלה ובערכים שהיא הנחילה לנו. בלי ערכים וכל האהבה שאני מקרין שם במועדון, לא הייתי מקבל את האהבה הזו בחזרה. אני אהיה חזק בשביל אמא שלי".

שחקן אינגולשטאדט אלמוג כהן חוגג עם סוני קיטל. GettyImages
"אהיה חזק בשביל אמא שלי". אלמוג כהן/GettyImages

מה אמא רצתה כל השנים?

"ברור שכל אמא רוצה שהבן שלה יהיה לצידה, אבל כשהיו לי כל הלבטים בגרמניה היא רצתה שאני דווקא אעבור למינכן עם הילדים ואמצא גנים יהודיים ואשאר שם. רק שיהיה לי טוב ואסתדר שם. אבא נשאר איתנו שיהיה בריא וגם הוא רוצה שאני אשאר בגרמניה. אני רוצה להיות שם כמה שיותר ולשמח אותו ואת אמא".

עד כמה היא היתה מעורבת בקריירה שלך?

"המון. כל השנים. אנחנו הרי באר שבעים אז הם עברו לגור איתי כשעברתי לנתניה. ובשנה הראשונה בגרמניה הם גם היו לצדי. אמא ואבא ליוו אותי כל הזמן. אבא נשאר שיהיה בריא, אבל אמא נפטרה בגיל צעיר. אני מודה על כל השנים שנהנינו ממנה. לצערי זה הסתיים מוקדם מדי, אבל צריך לומר תודה על מה שהיה".

  • עוד באותו נושא:
  • אלמוג כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully