וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: עומרי אלטמן חזר להרכב של פנאתינייקוס עם שער ניצחון

הקשר שנעדר מהמגרשים כ-10 חודשים וחזר עם ארבע הופעות כמחליף, פתח לראשונה וכבש שער יפה ב-0:1 על אסטרס טריפוליס. שחקני אינגולשטאדט ביצעו מחווה מרגשת לאלמוג כהן האבל על מות אמו

עריכת וידאו: מתן חדד

עומרי אלטמן חזר הערב (שבת) להרכב של פנאתינייקוס, לראשונה מאז שב מפציעה שהשביתה אותו כ-10 חודשים, ועשה את זה בגדול, עם שער ניצחון ב-0:1 הביתי על אסטרס טריפוליס. הקשר הישראלי רשם בחודש האחרון ארבע הופעות כמחליף, והערב קיבל את המקום בהרכב הפותח וחגג שער ראשון מאז 20 בינואר 2018. דימיטריוס קורבליס שלח לעברו כדור ארוך בדקה ה-16, אלטמן הוריד על החזה, הסתובב ובעט כדור חד בין רגליו של השוער. אלטמן הוחלף בדקה ה-61 וקבוצתו במקום השישי עם 31 נקודות אחרי 21 מחזורים.

* אלמוג כהן חזר לישראל בשל מות אמו ונעדר ממשחקה של אינגולשטאדט. קבוצתו ניצחה 1:2 את בוכום בבית ועלתה מעל הקו האדום בבונדסליגה השנייה בזכות צמד של סוני קיטל בדקות 31 ו-38. לאחר השערים ניגשו הכובש לספסל, לקח את החולצה של אלמוג כהן ויחד עם יתר השחקנים הניף אותה לעבר הקהל, כהקדשה לקפטן הישראלי.

שחקני אינגולשטאדט מקדישים שער לקפטן אלמוג כהן. צילום מסך
המחווה של שחקני אינגולשטאדט לאלמוג כהן/צילום מסך

* אמיר עגייב פתח לראשונה בהרכב של סומגאיט, שהפסידה 2:1 בחוץ לקשלה במחזור ה-17 והחליפה איתה מקומות כשירדה למקום השביעי והלפני אחרון בליגה האזרית. בהיעדרו של אלי בבייב, הישראלי השני עגייב קיבל מקום ב-11 אחרי שתי הופעות כמחליף, אבל מי שהכריע את המשחק היה קשר אחר שהגיע מליגת העל, ניקולה מיטרוביץ' שידע ימים יפים במכבי תל אביב וכבש מהנקודה הלבנה בדקה ה-90.

* אופיר מרציאנו שמר על שער נקי בפעם הרביעית העונה בליגה (מתוך שמונה משחקים בהרכב) כשהיברניאן ניצחה 0:2 את המילטון והתקדמה למקום השביעי בליגה הסקוטית עם 35 נקודות ב-26 מחזורים.

* שובל גוזלן השלים 90 דקות בהרכב פראלימני, שסיימה את מפגש התחתית עם פאפוס ב-1:1 ביתי ונותרה במקום ה-10 עם 17 נקודות. בוריס קליימן ישב על הספסל פעם נוספת ולא שותף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully