וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "אני עומד על זה שיקוב סילבסטר לא מתאים לסגנון של בית"ר"

17.2.2019 / 10:51

לפני הקרב החשוב מול באר שבע (ב', 21:00, ספורט 5), מאמן בית"ר התייחס לחלוץ ששחרר ולאפשרות שיעזוב בקיץ: "מקווה שמי שצריך להעריך, יעריך". איתמר ניצן: "אם אקבל זימון לנבחרת, אהיה הכי מאושר בעולם"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים ממשיכה לפנטז על הפלייאוף העליון. כדי לשמור על סיכוי להגיע לשם בסיום העונה הסדירה, הקבוצה של ניר קלינגר חייבת ניצחון מחר (שני, 21:00, ספורט 5) במשחק המרכזי של המחזור ה-23 נגד מתמודדת נוספת על מקום בפלייאוף העליון, האלופה הפועל באר שבע. בית"ר מגיעה למשחק אחרי תיקו ביתי מול מכבי חיפה, וכשהיא סוחבת רצף שלילי במשחקים מול באר שבע, אותה ניצחה לאחרונה בחוץ אי שם באוגוסט 2011.

לקראת המשחק, ערכה בית"ר מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן ניר קלינגר והשוער איתמר ניצן. "ברור שמדובר במשחק מאוד משמעותי עבור שתי הקבוצות. עברנו דרך ארוכה מאז נובמבר כדי להגיע לסיכוי להעפיל לפלייאוף העליון, וחבל אם נפספס את ההזדמנות", פתח קלינגר את דבריו. "זה משחק על כל הקופה, וברור לשתי הקבוצות שהקבוצה שתפסיד תישאר עם סיכוי כמעט בלתי אפשרי לעלות לפלייאוף. אנחנו סומכים מאוד על הנסיון שיש לנו בקבוצה".

על עתידו בקבוצה: "אני לא האישיו פה, מה שחשוב זה בית"ר ירושלים. כשקיבלתי את הקבוצה במחזור התשיעי, לא חשבנו בכלל על פלייאוף עליון. רצינו לארגן את הקבוצה והדרך היתה ארוכה, היו במהלך התקופה הזאת גם פספוסים, אבל אין ספק שאם היינו מייצרים עוד ארבע-חמש נקודות בתחילת העונה לפני שהגעתי, או שלא הייתי המאמן, או שהיינו היום עמוק בפלייאוף העליון. כולנו לא מהיום בכדורגל, יש אינטרסים כאלה ואחרים למי שמייצר את השמועות שלא אמשיך בעונה הבאה אם לא אעפיל לפלייאוף. העתיד שלי לא חשוב, באתי לכאן בידיעה ברורה שיש לי המון עבודה, מהמקום הכי נמוך שיש. אנחנו היום לקראת המחזור האחרון של העונה, ויש לנו סיכוי לפלייאוף העליון. אני גאה להיות מאמן בית"ר ומקווה מאוד שבסוף הדרך מי שיצטרך להעריך או שלא, יעשה את זה. אבל מבחינתי מה שחשוב זה הקבוצה".

עוד בנושא

בבית"ר חוששים: אי העפלה לפלייאוף העליון תפגע בתקציב לעונה הבאה
ברקת לאוהדים: "הסירו כל חשש, אשאר הבעלים האחת והיחידה של המועדון"
בעקבות הליקויים שנחשפו בליגת הנשים: אצטדיון וסרמיל נסגר לחודש הקרוב

ניר קלינגר מאמן בית"ר ירושלים. לירון מולדובן
עוד מבחן גדול. קלינגר/לירון מולדובן

על ההערכה לה הוא זוכה במועדון: "אני לא מעניין פה. בית"ר מועדון ענק שצריך להיות בפלייאוף העליון, מה לעשות שהיו חסרות לנו המון נקודות. בסך הכל הקבוצה עברה תהליך מעולה ב-14 המשחקים שאני מאמן את הקבוצה. עשינו תהליך די מהיר, אבל אני לא מחפש שום דבר אישי. אין לי בלקסיקון את המונחים האלה, כן מעריכים, לא מעריכים. אם לא נעלה לפלייאוף, זה יהיה מבאס מאוד".

על יקוב סילבסטר: "אני מברך אותו על הגולים שהבקיע אתמול, אני חושב שהם עזרו לנו מאוד. משנה מקום משנה מזל במקרה הזה זו לא קלישאה. סילבסטר חלוץ שמתאים מאוד לבני יהודה, הוא לא חלוץ רחבה, הוא לא תשע בסגנון שבית"ר צריכה, זו דעתי המקצועית. הוא מצוין למתפרצות ולמשחק מעבר, אבל בית"ר לא קבוצה שצריכה לשחק כדורגל של מתפרצות. בית"ר קבוצה שצריכה להיות בשליטה, ולכן הוא פחות התאים לנו. העדפנו את אנתוני וארן. מי שמבין בחלוצים ומתעסק בכדורגל, מבין על מה אני מדבר".

על אור אינברום: "הוא חזר רק לאימוני ריצה, והפציעה שלו זו עוד מכה קשה. אור שחקן שהביא לנו מספרים יפים לאורך העונה. ידענו שהוא ייעדר יותר מחודשיים. לדעתי עוד שבועיים-שלושה הוא יהיה כשיר".

עוד באותו נושא

בבית"ר חוששים: אי העפלה לפלייאוף העליון תפגע בתקציב לעונה הבאה

לכתבה המלאה
שוער בית"ר ירושלים, איתמר ניצן. יוסי ציפקיס
ימשיך לבלוט בין הקורות? איתמר ניצן/יוסי ציפקיס

איתמר ניצן אמר על היכולת הטובה שהוא מציג לאחרונה ועל האפשרות שיזומן לנבחרת: "כרגע המצב של בית"ר לא נותן לי להתעסק בנבחרת, אם יגיע זימון בבוא הזמן, אהיה הכי מאושר בעולם. אבל כרגע זה לא מעניין".

על באר שבע: "כל משחק הוא נתון בפני עצמו בליגה הזו. לא חושב שאפשר לזלזל בבאר שבע, בטח לא בטרנר. אין לנו פריבילגיה להסתכל עליהם כאל אנדרדוג. זה משחק מאוד קשה, לנצח שם לא תהיה משימה קלה בכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully