וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר נזכר: "מוריניו צעק עליי, 'אתה פאקינג בן 17, לך להתאמן'"

חלוץ הפועל באר שבע סיפר בהולנד על ימיו בצ'לסי, הזיכרונות מרובן ודרוגבה, החוויות עם לוק דה יונג במועדוני הלילה ועם פרנקי דה יונג באימונים: "הוא היה מיוחד, אבל לא האמנתי שיגיע לברצלונה"

צילום: שי מכלוף, עריכה: נועה לוי וליר שפיגלר

בן שהר אומנם עזב את דה חראפשחאפ לפני שנים ארוכות ושיחק בווילם אי שם ב-2014, אבל מתברר שבהולנד עדיין זוכרים אותו מצוין, ואתמול (שבת) חלוץ נבחרת ישראל התראיין לתקשורת ההולנדית וחלק עם הכתב המקומי כמה מסיפורי העבר שלו בליגות אירופה.

עוד בנושא
ליגיונרים: עומרי אלטמן חזר להרכב של פנאתינייקוס עם שער ניצחון
דור מיכה: "כולנו נעשה הכול כדי שאלירן עטר יסיים כמלך השערים"
בדקה ה-96: קלאודיו פיסארו הפך לכובש המבוגר אי פעם בבונדסליגה
אלפים הגיעו להלוויה של אמיליאנו סאלה: "כל העיירה עדיין בהלם"

בן סהר במדי צ'לסי. David Cannon, GettyImages
עבר לא מעט. שהר, כשעוד היה סהר/GettyImages, David Cannon

שהר נזכר איך שיתף פעולה עם לוק דה יונג, חלוץ פ.ס.וו איינדהובן ונבחרת הולנד. "הוא גם היה צעיר, וגם היה רווק, ונהנינו לצאת יחד למסיבות", נזכר שהר, "לא זוכר את שם המועדון, אבל כן זוכר שהיו לנו כמה לילות מאוד יפים. היינו חברים טובים, ואני שמח שהוא מצליח עכשיו, דיברתי איתו לא מזמן".

על ז'וזה מוריניו, שאימן אותו בצ'לסי, אמר: "הוא באמת דמות גדולה ואישיות. אם הוא רואה שאתה רוצה להשקיע ולעבוד עבור הקבוצה, הוא מיד מתנהג אליך בצורה יפה. אבל הוא גם מאוד דורשני. אני זוכר שפעם הוא ראה אותי בחדר הטיפולים וצעק: 'אתה פאקינג בן 17, וכל הזמן בטיפולים. צא כבר לאימון!'. הוא רצה שהשחקנים יעבדו קשה, ולא יקבלו עיסויים על השולחן טיפולים. אהבתי את זה שכל שחקן היה שווה עבורו, ולא משנה מה השם שלו".

על ימיו בצ'לסי: "יודע מה מוזר? כשאני חושב על זה עכשיו, אני מבין: וואו, שיחקתי שם עם כל הכוכבים האלה. אבל כשהתאמנתי איתם, מעולם לא חשבתי על זה. פשוט רציתי להוכיח את עצמי ולהיות הכי טוב שאני יכול. פרנק למפארד, ג'ון טרי, דידייה דרוגבה, הם היו כולם מאוד חברותיים. הייתי חבר טוב של סלומון קאלו, וזוכר לטובה גם את אריאן רובן. הוא תמיד עבר את כולם באימונים בכזאת קלות. לא ראיתי בחיים שלי הרבה שחקנים עם כאלו איכויות".

שהר גם שיחק עם פרנקי דה יונג בווילם: "אני שמח מאוד בשבילו על המעבר לברצלונה. הוא עלה לבוגרים כשהיה בן 15 או 16. אפשר היה לראות שיש בו משהו שונה, הוא באמת היה מיוחד בטיפול שלו בכדור. כבר בגיל הזה היה לו סגנון משלו. הוא היה שונה מכולם, אבל האמת שלא ציפיתי שיגיע מתישהו לברצלונה".

האם ישמח לחזור להולנד לקדנציה נוספת? "אי אפשר לדעת, למרות שחידשתי פה חוזה לארבע שנים נוספות. אבל אם תגיע הצעה מהולנד, אחשוב על זה. אולי אתה יכול לארגן לי קבוצה טובה בהולנד? לא, צוחק, כרגע טוב לי כאן מאוד".

  • עוד באותו נושא:
  • בן שהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully