וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: קלאודיו פיסארו הפך לכובש המבוגר ביותר בתולדות הבונדסליגה

רגע מופלא לחלוץ בן ה-40, שכבש שש דקות בתוך תוספת הזמן וסידר לברמן 1:1 עם הרטה. 1:3 ללייפציג על שטוטגרט, שאלקה - פרייבורג 0:0

שחקני באיירן מינכן דויד אלאבה, קינגסלי קומאן, ליאון גורצקה חוגגים. רויטרס
כל הלחץ על דורטמונד. שחקני באיירן מינכן חוגגים/רויטרס

המחזור ה-22 בבונדסליגה יצא לדרך אמש (שישי) עם באיירן מינכן, שגברה 2:3 על אוגסבורג והקטינה את הפער מהמוליכה בורוסיה דורטמונד לשתי נקודות באופן זמני. היום השיגה ר.ב. לייפציג 1:3 נאה על שטוטגרט, שאלקה ופרייבורג סיימו ב-0:0.

שחקני באיירן מינכן דויד אלאבה, קינגסלי קומאן חוגגים. רויטרס
ניצחון לא קל באוגסבורג. דויד אלאבה חוגג את השלישי עם קינגסלי קומאן/רויטרס

אוגסבורג - באיירן מינכן 3:2

הקבוצה של ניקו קובאץ' נמצאת בתקופה נהדרת, ולמרות הפתיחה הרעה, היא הצליחה להשיג ניצחון חשוב שצימק את הפער מדורטמונד הראשונה לשתי נקודות בלבד (למוליכה 50 נקודות, לבאיירן השנייה 48). כעת, כל הלחץ נמצא על דורטמונד שתתארח ביום שני אצל נירנברג. המשחק עצמו, בו מנואל נוייר חזר לשער אחרי שלושה משחקים, נפתח בסערה: כבר אחרי 14 שניות, כדור רוחב של פיליפ מקס פגע בליאון גורצקה שכבש באומללות שער עצמי שהעלה את אוגסבורג ל-0:1 מפתיע. מדובר בשער העצמי השלישי שנכבש בדקה הראשונה בתולדות הבונדסליגה, והראשון מאז אוגוסט 1979.

באיירן לא נלחצה יותר מדי מהפיגור, ובדקה ה-17 יוזואה קימיש מצא בכדור גדול את קינגסלי קומאן שאיזן מקרוב ל-1:1. דווקא כשנראה היה שהאורחים משתלטים על העסק, ג'י דונג וון הקוריאני מצא עצמו חופשי ברחבה ושיגר טיל אדיר ברגל לשמאל לרשת של נוייר, 1:2 לאוגסבורג (23). על סף הירידה להפסקה (45+3) רוברט לבנדובסקי מצא את קומאן והצרפתי השלים צמד עם בעיטה חדה לרשת וקבע 2:2 בהפסקה. בדקה ה-53 קומאן המשיך במופע שלו והפעם בישל לדויד אלאבה שעם בעיטה חדה לפינה הרחוקה העלה את האלופה ל-2:3, וזאת גם הייתה תוצאת הסיום. בשלישי באיירן תצא לאנפילד ותפגוש את ליברפול למפגש לוהט במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות.

עוד באותו נושא

פרנק ריברי: "יש יחסי אהבה ביני לבין באיירן מינכן, אנחנו זוג"

לכתבה המלאה
שוער שאלקה ראלף פיירמן. GettyImages
ברביעי זה כבר יהיה הרבה יותר קשה. פיירמן/GettyImages

שאלקה - פרייבורג 0:0

הרויאל בלוז רצו להגיע למפגש עם מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות במצב רוח טוב, אך המשיכו לאכזב והם עדיין מסובכים בתחתית. גם פרייבורג ממשיכה בשלה, עם משחק שישי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות.

יוסוף פאולסן שחקן ר.ב. לייפציג. GettyImages
כיכב עם צמד. פולסן/GettyImages

שטוטגרט - ר.ב. לייפציג 3:1

לאחר שנעצרו בשבוע שעבר עם 0:0 ביתי נגד איינטרכט פרנקפורט, השוורים חזרו לעצמם עם הופעה מצוינת וכעת הם רחוקים נקודה בלבד מהמקום השלישי, לפחות באופן זמני. שטוטגרט המאכזבת ממשיכה להתרסק עם משחק תשיעי ברציפות בכל המסגרות ללא ניצחון. כוכב המשחק יוסוף פולסן כבש ראשון (6) מקרוב, סטיבן צובר השווה בפנדל (16) אך מרסל סאביצר בבעיטה חופשית נהדרת (68) ופולסן (74) סגרו עניין.

שחקן ורדר ברמן קלאודיו פיסארו. GettyImages
בלתי נגמר. פיסארו/GettyImages

הרטה ברלין - ורדר ברמן 1:1

קלאודיו פיסארו, חברים וחברות. החלוץ הבלתי נגמר כבש שש דקות בתוך תוספת הזמן ובגיל 40 ו-136 ימים הפך למבקיע המבוגר ביותר בתולדות הבונדסליגה. דייבי סלקה כבש ראשון (25), אך זה לא הספיק מול החלוץ האגדי, שהפך גם לשחקן הראשון בתולדות הליגה הגרמנית שכובש ב-21 שנים קלנדריות שונות.

משחקים נוספים:

הופנהיים - האנובר 0:3
להופנהיים: ג'ולינטון (4), אישאק בלפודי (14), קרם דמירבאי (80)

וולפסבורג - מיינץ 0:3
לוולפסבורג: מקסימיליאן ארנולד (4), ווט ווגהורסט (69), רובין קנוכה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully