וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור מיכה: "כולנו נעשה הכול כדי שאלירן עטר יסיים כמלך השערים"

16.2.2019 / 22:38

קשר מכבי תל אביב החמיא לחברו אחרי ה-0:3 נגד עירוני קרית שמונה: "טוב שחזרנו לעצמנו". תומר קשטן: "אנחנו צריכים להסתכל גם למטה בטבלה"

דור מיכה שחקן מכבי תל אביב חוגג עם אלירן עטר. קובי אליהו
מיכה חוגג עם עטר/קובי אליהו

מכבי תל אביב הביסה הערב (שבת) 0:3 את עירוני קרית שמונה במסגרת המחזור ה-23 בליגת העל. אלירן עטר כבש צמד (7 ו-62), דור מיכה הוסיף (32) והצהובים רשמו ניצחון מספר 17 העונה, שהגדיל את הפער שלהם מבני יהודה השנייה ל-20 נקודות.

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ': "ברור שאנחנו שמחים אחרי הניצחון הזה, השגנו שלוש נקודות והשחקנים עשו את העבודה. אנחנו מקווים להמשיך כך. חשוב לנו לנצח בכל משחק. לפעמים, כמו במשחקים הקודמים, אנחנו יכולים לשחק כדורגל טוב ולא מנצחים. הגיע לנו לנצח. אנחנו יודעים שקרית שמונה הגיעה בלי שלושה או ארבעה שחקני הרכב וזה קשה. התחלנו טוב את המשחק, כבשנו שער מוקדם והשער הזה פתח את המשחק ומצאנו יותר מרווחים פתוחים".

איביץ' נשאל על הכרטיסים הצהובים שספגו עומר אצילי, דור פרץ ודן גלזר והאם הם היו מכוונים כדי שיחמיצו את משחק הגומלין בגביע מול בני סכנין. כזכור, הצהובים הביסו את סכנין 1:4 במשחק הראשון בחוץ והבטיחו כמעט בוודאות את המקום בחצי הגמר. הסרבי ענה: "כל צהוב הוא חלק מהמשחק, זה לא מתוכנן".

קשר מכבי תל אביב דור מיכה אמר אחרי המשחק: "תחושה טובה, היינו ביכולת פחות טובה בשבועות האחרונים גם מבחינת התוצאות. היום שיחקנו טוב ואני שמח שחזרנו אל עצמנו". מיכה נשאל לגבי שיתוף הפעולה שלו עם אלירן עטר ואמר: "גם בפעם הקודמת שאלירן היה פה היה בינינו חיבור טוב, כולנו נעשה הכול כדי שהוא יסיים כמלך שערים. תמיד זה טוב לשבור כמה שיותר שיאים, לכבוש כמה שיותר, לספוג כמה שפחות. זה לא מה שעובר לנו בראש לפני המשחק, אבל זה תמיד טוב. במועדון כמו מכבי תל אביב השחקנים תמיד צריכים להיות דרוכים".

מאמן קרית שמונה תומר קשטן: "לקבל שער מוקדם נגד מכבי תל אביב זה משבש את המשחק כי צריך לרדוף אחריה. במחצית הראשונה התבטלנו בפניהם, במחצית השנייה השינוי הטקטי שערכנו מעט שינה את המשחק אבל למכבי תל אביב יש איכויות גבוהות ולא בכדי היא במרחק 20 נקודות מהמקום השני. קרית שמונה צריכה להסתכל גם קדימה וגם אחורה. הפער מאשדוד הצטמצם, אנחנו מארחים את אשדוד במחזור הבא, זה יהיה משחק על שש נקודות. השיקול לא לשלב את שמעון אבוחצירה היה טקטי, העדפתי להכניס שחקני אגף, הוא שחקן מצוין ויתרום לנו עוד הרבה בהמשך העונה".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב הביסה 0:3 את עירוני קרית שמונה והגדילה את הפער בפסגה ל-20 נקודות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully