וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון "גאה" ועדיין מאמינה: צריך להעפיל לפיינל פור

15.2.2019 / 7:33

גודס מעודד, קולשוב טוען שאלה לא הבדלי הרמות, היו"ר פרי כבר מציב את היעד הבא אבל מודה: "ציפיתי ששחקנים יקחו אחריות במחצית השנייה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בפעם השלישית בתולדותיה ירדה מכבי ראשון לציון מנוצחת בגמר גביע המדינה אחרי שהפסידה אמש (חמישי) 82:67 להפועל ירושלים במשחק שנערך בארנה. בסיום המשחק נראו שחקני ראשון לציון מאוכזבים מאוד. איתי שגב הזיל דמעות, חלק מהשחקנים נשכבו על הפרקט ונכנסו לחדר ההלבשה כשהם תופסים את הראש. המאמן גיא גודס נכנס ושוחח עם שחקניו בסיום, הודה להם על המאמץ ואמר שהם צריכים להיות גאים על הדרך שעשו.

"הם קפצו עלינו ברבע השלישי ולא יצאנו מחדר ההלבשה", אמר איגור קולשוב שסיים עם 7 נקודות ו-6 ריבאונדים, "משם זה היה כדור שלג שלא הצלחנו לעצור. היינו יכולים לשחק יותר טוב, החטאנו הרבה זריקות שאנחנו קולעים בדרך כלל. כל הכבוד לירושלים שעמדו בתוכנית המשחק שלהם, הגיע להם לנצח. לא חושב שאלה הבדלי הרמות, זה היה שילוב של כמה דברים. אנחנו היינו מאוד רעים אחרי המחצית, הם יצאו מוכנים ובאו לגמור את המשחק, והיום זה עשה את ההבדל".

הקפטן עוז בלייזר, שקלע רק נקודה אחת ולא הצליח להיכנס למשחק, סיכם: "אני חייב להגיד שאני גאה בחבר'ה שלנו על הדרך שעשינו לפה, אי אפשר להקל בזה ראש. לא קל להגיע למעמד הזה, להיות כל כך קרובים ולפספס את זה. צריכים להיות חזקים, להתגבר על היום הזה, עשינו שבוע יוצא מן הכלל מבחינתנו, עכשיו חוזרים לליגה. אף אחד מאיתנו לא אוהב להפסיד, זה לא דבר פשוט. גיא דאג שנהיה גאים בדרך שעשינו לפה. אנחנו בנויים מחבר'ה עם אופי חזק, מדבר כזה אנחנו יכולים להצליח ולא להישבר".

גם הגארד קמרון לונג, שקלע 13 נקודות, ניסה להישאר חיובי: "לא יצאנו עם התואר אבל אני עדיין גאה בחברים שלי", כתב לונג בחשבון האינסטגרם שלו, "עשינו דרך ארוכה. אין מה לדאוג, הראש שלנו יישאר למעלה וכעת נתכונן לדבר הבא".

עוד בנושא

הפועל ירושלים זכתה בגביע המדינה אחרי 67:82 על מכבי ראשון לציון
ליאור אליהו: "זה יילך איתי כל החיים". קטש: "יש פה צוות מדהים"
גיא גודס: "המשחק ברח לנו ברבע השלישי, גאה בשחקנים שלי"

גיא גודס מאמן מכבי ראשון לציון. קובי אליהו
המטרה: להרים את המצברוח כמה שיותר מהר. גודס/קובי אליהו

מי שהיה שם גם בהפסדים הקודמים בגמרים - ב-1992 להפועל גליל עליון וב-2012 למכבי תל אביב, הוא היו"ר יצחק פרי, שהאמין שהקבוצה תצא עם התואר הנכסף, אך יצא מאוכזב: "היה מכובד להגיע לפה. שיחקנו חצי ראשון טוב. בחצי השני לא הצלחנו להגיע למשחק, אף אחד מהשחקנים לא בלט ולא הצליח לייצר נקודות. ירושלים שהיא קבוצה יותר טובה באופן אובייקטיבי, ברחה ברבע השלישי ומשם לא הצלחנו לחזור. רציתי לצאת עם הגביע, כמו שבכל משחק אני רוצה לנצח. אנחנו מודעים לחסרונות, חשבתי אחרי החצי הראשון שלנו שהיה בינוני וירדנו בפיגור שתי נקודות, שבחצי השני שחקנים יקחו אחריות ונרוץ קדימה. היה ערב חלש של חלק מהשחקנים, ובאחוזים כאלה אי אפשר לקחת גביע".

על המטרות לקראת המשך הדרך אמר פרי: "צריך לנקות את הראש יומיים ולהתחיל ללכת לכיוון המטרה הבאה - להגיע לפיינל פור בסוף העונה. מכבי ראשון קבוצה עם פוטנציאל טוב. יש לנו משחק נגד הפועל תל אביב ביום ראשון וצריך להרים את השחקנים. חלק מהשחקנים שיחקו הרבה מאוד דקות. היעד נשאר להגיע לפיינל פור".

דשון סטיבנס שחקן מכבי ראשון לציון. קובי אליהו
מכוונים לפיינל פור. סטיבנס מתוסכל אמש/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully