וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "המשחק ברח לנו ברבע השלישי, גאה בשחקנים שלי"

14.2.2019 / 23:00

מאמן ראשון לציון שמר על פרופורציות אחרי ההפסד בגמר הגביע: "לא הצלחנו לייצר מומנטום. זה לא היה היום שלנו, אבל נמשיך לעבוד ואין סיבה שלא נגיע רחוק גם ביוני"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הריצה הנהדרת של מכבי ראשון לציון בגביע נעצרה הערב (חמישי) בצורה כואבת עם תבוסה של 82:67 בגמר מול הפועל ירושלים שנהנתה מאווירה ביתית בארנה. הקבוצה של גיא גודס, שהדיחה בדרך את מכבי תל אביב והפועל תל אביב, הצליחה לתת פייט רק במחצית הראשונה וירדה להפסקה בפיגור 2 בלבד, אבל התרסקה ברבע השלישי וסיימה קמפיין מוצלח בטעם של אכזבה.

גיא גודס מאמן מכבי ראשון לציון. קובי אליהו
הפסיד במשחק על התואר. גיא גודס/קובי אליהו

גיא גודס מאמן ראשון לציון אמר בסיום: "זה ברח לנו ברבע השלישי, הם עשו ריצה של 8:29, איבדנו את המשחק לגמרי. זה חלק מהמשחק, אני מאוד גאה בשחקנים שלי, היו לנו חודשיים שאחת המטרות כשנכנסתי להתפקיד היה להגיע לגמר גביע ואני שמח שעשינו את זה. הקבוצה מורכבת מחבר'ה צעירים וותיקים. זה לא היה היום שלנו, הכדורים התגלגלו מהטבעות, עונשין ואיבודי כדור. ירושלים ניצלו את זה".

"ניסיתי לעצור את הקצב, לא הצלחנו לייצר קצב משלנו, אבל כשחזרנו מהפסקי זמן לא הצלחנו לייצר מומנטום. לא היינו שם. אנחנו בנויים על כמה שחקנים דומיננטיים ושחקנים שעוזרים, אבל זה לא היה היום שלנו. החוכמה שלנו לעבור למשחק הבא. אין סיבה שלא נגיע רחוק גם ביוני. הדרך תהיה קשה וארוכה, אין לנו כישרון יותר משאר קבוצות הליגה, יש דברים שאנחנו עושים יותר טוב, ודברים שעושים פחות טוב. נמשיך לעבוד, יש לי חבר'ה שעובדים באימונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully