וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל קטמון הפסידה גם לבני לוד, התחתית בוערת

המשבר בבירה נמשך אחרי הפסד 2:0 למדורגת לפני אחרונה. צמד לשגיא דרור ב-0:2 של הפועל פתח תקוה על הפועל ראשון לציון, מרמורק המתאוששת שוב ניצחה

אתר ההתאחדות

המחזור ה-24 בליגה הלאומית נפתח היום (שישי) עם חמישה משחקים שבישרו על שתי כותרות מרכזיות: שלוש מארבע האחרונות ניצחו והפכו את התחתית לצפופה ומותחת, כשבצד העליון של הטבלה, הפועל קטמון רשמה הפסד נוסף והיא נראית במשבר עמוק.

עוד בנושא:

ביום הוא היה שופט כדורגל, בלילה דילר בקזינו בדירה בראשון לציון
הפועל פתח תקוה תעבור רשמית לידי האוהדים, רק לאחר אישור רשם העמותות
בית הדין הורה על הפסקת פעילותה של הפועל ירושלים בליגה א' צפון

seperator

בני לוד - הפועל קטמון 0:2

האם זה היה המשחק האחרון של ליאור זדה כמאמן הפועל קטמון? הקבוצה היומרנית מהבירה שוב נכנעה לקבוצה שמדורגת מתחת לקו האדום ועוד פעם איבדה נקודות יקרות במסגרת המאבק על העלייה. בן בן יאיר כבש בדקה ה-11 בבעיטה מרחוק וגאירה ג'וף חתם בדקה ה-90. בני לוד ניצחה את קטמון לראשונה אחרי שמונה משחקים ביניהן.

עוד באותו נושא

נדחתה ההחלטה בעניין הפועל איכסל, תינצל מהפסד טכני?

לכתבה המלאה
מאמן הפועל קטמון ליאור זדה. קובי אליהו
המשבר נמשך. זדה/קובי אליהו

סקציה נס ציונה - הפועל איכסל 0:2

אחרי פרשת שיתופו של בן אלגרבלי המורחק וההמתנה לבית הדין שיקבע אם להטיל עליה הפסד טכני, איכסל ספגה מהלומה נוספת וירדה למקום ה-14 שמוביל בתום העונה למשחקי המבחן. אדר אוואט מצא את הרשת בדקה ה-52 עם בעיטה יפה בסיבוב והוכשל ברחבה בדקה ה-86, כאשר הקפטן סהר לוי דייק מהנקודה הלבנה. נס ציונה חזרה לנצח אחרי שלושה משחקים בהם היא צברה נקודה בודדה.

הפועל עכו - בית"ר תל אביב רמלה 0:0

הפועל עכו, מלכת התיקו של הליגה הלאומית, רשמה 0:0 שני ברציפות ושמיני העונה בסך הכל ותיקו 12 מ-24 משחקים. זה הספיק לאלון זיו ושחקניו בשביל לטפס למקום השמיני בטבלה לפחות זמנית, בעוד בית"ר תל אביב רמלה שמנסה להתאושש מפיצוץ המשחק בשבוע שעבר, נותרה במקום השביעי.

שחקן הפועל פתח תקוה, שגיא דרור. דני מרון
צמד מנצח. שגיא דרור/דני מרון

הפועל פתח תקוה - הפועל ראשון לציון 0:2

צמד של שגיא דרור, הראשון בבעיטה מחוץ לרחבה (27) והשני בנגיחה מקרוב (50) עשה את העבודה עבור החבורה הצוהלת של מסאי דגו והעניק למלאבסים ניצחון רביעי בששת המשחקים האחרונים. הכחולים הצליחו לשכוח מטראומת האבנים ברמלה ולמרות שלאור התוצאות האחרות הם לא הצליחו לברוח מהתחתית, לפחות הם הכניסו כמה קבוצות נוספות למאבק.

הפועל מרמורק - הפועל ניר רמת השרון 0:2

ההתאוששות הפנטסטית של מרמורק נמשכה עם ניצחון חמישי משבעת המחזורים האחרונים, אבל היום היא לוותה בתקדים: ניצחון בית ראשון העונה. בן מיזן הבקיע כבר אחרי חמש דקות, ג'וד נוורו הכפיל בדקה ה-74 והקבוצה של אסי דומב ממשיכה להדהים אחרי שכבר נראתה עם רגל וחצי בליגה א'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully