וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה תעבור רשמית לידי האוהדים, רק לאחר אישור רשם העמותות

הוועדה להעברת זכויות אישרה את ההעברה לעמותת "הכחולה", עם התניה כי המהלך ייכנס לתוקף רק לאחר קבלת המסמך החסר

אוהדי הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
ימתינו עוד קצת. אוהדי הפועל פתח תקוה/ברני ארדוב

הוועדה להעברת זכויות אישרה את העברת הבעלות של הפועל פתח תקוה לעמותת האוהדים "הכחולה", עם התניה כי האישור ייכנס לתוקף רק לאחר אישור רשם העמותות. על פי החלטת הוועדה, עד לאישור זה, זכויות הניהול תשארנה כפי שהן כיום, בידי המפרק.

הוועדה, בראשות השופטת בדימוס נורית אחיטוב ועם יו"ר בקרת התקציבים עופר אורליצקי ומנכ"ל ההתאחדות רתם קמר, קיבלה מאנשי "הכחולה" את מסמכי ההשלמה שביקשה בפגישה הראשונה, אבל עדיין המתינה להשלמת שינוי מטרות העמותה. נציג האוהדים עדכן כי האסיפה הכללית של "הכחולה" התכנסה ואישרה את שינוי המטרות, וכעת נותר לה רק לפנות בבקשה מתאימה לרשם העמותות ולקבל את אישורו.

בהודעת הוועדה נכתב: "אנו בוחרים לאשר את בקשת המבקשת. יובהר כי גם אם היכולות הכספיות העתידיות אינן ברורות לגמרי (ויוזכר בעניין זה, שלפי האישורים שהוצגו בפנינו המבקשת עומדת בתנאי הסף הכלכליים שבתקנון), הרי שהן טובות יותר מאלה של המפרק ועתיד הקבוצה בטוח יותר בחלופה זו".

מעמותת האוהדים נמסר: "הוועדה להעברת זכויות של ההתאחדות אישרה על תנאי את העברת הקבוצה לידינו. אנו מחכים לאישור רשם העמותות לשינוי התקנון. מסמך הבקשה הועבר והתקבל אצל רשם העמותות, וכרגע ממתין לאישור אצלו. לפי החלטת הוועדה, המפרק עדיין מנהל בפועל את הקבוצה עד למתן האישור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully