וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדין הורה על הפסקת פעילותה של הפועל ירושלים, העליון הפך את ההחלטה

הקבוצה מליגה א' צפון לא שילמה חוב של יותר מ-70 אלף שקלים, גם לאחר ארכה שניתנה לה, אבל בית הדין העליון קבע עיכוב הליכים והחזיר את הירושלמים לליגה

האם מועדון הכדורגל של הפועל ירושלים יחדל מלהתקיים אחרי 93 שנה? בית הדין של ההתאחדות לכדורגל קבע היום (רביעי) כי פעילותה של הקבוצה מליגה א' צפון תופסק עד לתום העונה, וזאת מכיוון שלא שילמה חוב בסך 70,827 שקלים תוך 10 ימים, כפי שנדרש ממנה בהחלטה הקודמת ב-31 בינואר. אלא שכמה שעות לאחר מכן הפך בית הדין העליון את ההחלטה והורה על עיכוב הליכים, כך שהפועל ירושלים חזרה לליגה.

בית הדין הפעיל את הסעיף על תנאי וכך הפועל ירושלים אמורה הייתה להפוך לקבוצה השנייה במחוז הצפוני של ליגה א' שפעילותה מופסקת, אחרי הפועל שפרעם. המשחק נגד עירוני נשר אמור היה להתבטל, אבל בית הדין העליון החליט לקיים דיון בעניין ועד אז הירושלמים יכולים לשחק כרגיל.

הפועל ירושלים הייתה הקבוצה המובילה של הבירה בשנות ה-60 וה-70, כשהישג השיא שלה היה זכייה בגביע המדינה ב-1973. בסיום אותו עשור איבדה את ההגמוניה בעיר לטובת בית"ר ירושלים, התנדנדה בהמשך בין הליגות ומאז נרכשה על ידי יוסי סאסי בתחילת שנות ה-90, ההישג היחיד שלה היה גמר הגביע ב-1998 (הפסד 2:0 למכבי חיפה). בסוף עונת 1999/00 ירדה לליגה השנייה ומאז לא חזרה לליגת העל. אחרי ירידות ועליות ללאומית, וגם פרידה מהאוהדים שהקימו את הפועל קטמון ב-2007, נשרה בסיום 2016/17 פעם נוספת לליגה א' והעונה היא מדורגת אחרונה במחוז הצפוני (לאחר הפסקת פעילותה של שפרעם) עם 13 נקודות בלבד.

אוהדי הפועל ירושלים בכדורגל. מגד גוזני
הפארסה בעיצומה. אוהדי הפועל ירושלים/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully