וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחתה ההחלטה בעניין הפועל איכסל, תינצל מהפסד טכני?

איכסל עמדה לדין בגין שיתוף שחקן שלא כחוק, אבל טענה כי בן אלגרבלי כבר ריצה את העונש בקבוצתו הקודמת בני לוד. הדיין ביקש מההתאחדות להתייחס לטיעון

הפועל איכסל עמדה היום (רביעי) לדין בעקבות שיתוף שחקן שלא כחוק במשחק הליגה הלאומית מול הפועל כפר סבא, והחלטה בעניינה טרם התקבלה. על פי תובע ההתאחדות, איכסל שיתפה בהרכב את בן אלגרבלי, שהגיע כמה ימים לפני כן מבני לוד ואמור היה לרצות עונש הרחקה בגין צבירת חמישה כרטיסים צהובים.

עו"ד עלי שהוואן, חבר הנהלת איכסל, טען בדיון: "ב-24 בדצמבר 2018 שיחקה בני לוד נגד הפועל פתח תקוה, השחקן הגיע למגרש, היה עם השחקנים וידע שהוא מוצהב. הוא לא שיחק באותו משחק והמאמן נתן לו הוראה שלא יישאר על הדשא ויעלה ליציע. בפברואר סגרנו את תנאיי העסקתו ובדקנו את עניין הצהובים, ולדעתנו הוא אמור היה להיות מורחק מהמשחק ב-24 בדצמבר, שם הוא אכן לא שיחק". אלגרבלי עצמו אמר: "ריציתי את העונש והייתי נוכח במשחק. כל דבר שיקרה מכאן ואילך, אני מקווה שהוא לא יפגע בי אישית".

הדיין עו"ד נועם ליובין ביקש את התייחסות תובע ההתאחדות וגורמי ההתאחדות הרלוונטיים לטענות של איכסל בנוגע לריצוי העונש, ולאחר מכן ימסור את החלטתו.

המשחק ביום שני הסתיים ב-2:2, כאשר איכסל חזרה מפיגור של שני שערים בדקות 84 ו-93, אבל התקנון קובע כי שיתוף שחקן שלא כחוק מבטל את התוצאה וגורם להפסד טכני. אם הדיין יחליט שאכן הייתה כאן עבירה, הפועל כפר סבא תקבל שתי נקודות נוספות ותשפר את מאזנה במקום השני ל-41 - נקודה פחות מהמוליכה הפועל נצרת עילית ושתי נקודות יותר מהפועל קטמון המדורגת שלישית. גם איכסל תושפע מכך ותרד ל-22 נקודות - רק אחת יותר מהפועל פתח תקוה הנמצאת במקום ה-14 המוליך למבחנים.

חיים איצרין, קווין ריינשטיין שחקני הפועל כפר סבא חוגגים. קובי אליהו
הפועל כפר סבא עדיין בהמתנה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully