וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרים פריי: "בינתיים טוב לי במכבי חיפה, לא יודע מה יהיה בעתיד"

הקשר הסביר מדוע בחר להצטרף לירוקים: "קבוצה גדולה, בישראל יש הרבה כישרון". בלבול: "אנחנו רוצים להשתפר בעוד המון פרמטרים"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי חיפה ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת משחק הבית מול הפועל חדרה ביום ראשון הקרוב (20:30), בו תנסה לעשות צעד נוסף להבטחת מקומה בפלייאוף העליון.

"חדרה נמצאת כרגע בפלייאוף העליון, כמובן שזה משחק מאוד חשוב להמשך שלנו", אמר מרקו בלבול. "חדרה מאוד מאומנת, היא עושה מדהימה. אנחנו רוצים לגרום לקהל שלנו ליהנות, כמו שהם נהנו בטדי. אני שמח שהשחקנים שלי גילו המון חכמה במשחק הזה. אני מרוצה מאוד מהיכולת שלנו ומהמיקום בטבלה. אני שמח שיש תחרות על ההרכב, זה כאב ראש בריא. יש פה סגל מאוזן וטוב, השחקנים שהבאנו בינואר הוכיחו שהם יכולים להביא שינוי, אבל בכל משחק אני בוחר את התלכיד הנכון ביותר".

המאמן הירוק הוסיף: "אני מאוד מרוצה מההתקדמות שלנו, מאיך שאנחנו נראים בהגנה, בקישור ובהתקפה, אבל תמיד יש עוד לאן להשתפר, בשביל זה אנחנו פה. אנחנו רוצים להשתפר בעוד המון פרמטרים, גם מחוץ למגרש. כל דבר שקורה במועדון הזה אנחנו מנתחים כדי ללכת קדימה, ואני יודע לאן מכבי חיפה רוצה להגיע ואיפה היא צריכה להיות".

קרים פריי סיפר מדוע בחר להגיע דווקא למכבי חיפה: "הכדורגל הישראלי טוב, אני כאן יותר משבוע ואני חייב להגיד שיש פה הרבה כישרון. אנחנו צריכים שלוש נקודות ורוצים להגיע למקום השני, צריך לשחק כקבוצה. מכבי חיפה זה מועדון גדול, רציתי לעבור למועדון גדול, להישאר ברמה גבוהה. אני זוכר את הימים בהם הם היו בליגת האלופות, בליגה האירופית. בינתיים טוב לי פה, אני לא יודע מה יהיה בעתיד. כרגע זה מרגיש כמו משפחה".

עוד בנושא:

צ'יקו אופואדו בכה והתנצל: "פרצו לי לאינסטגרם. אני מצטער"
הפועל תל אביב: קובי רפואה מנסה להוריד את שחקניו לקרקע
בן מנספורד: "אופ"א צריכה לחשוב איך לעזור למועדונים במדינות קטנות"

קרים פריי מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
בינתיים טוב לו פה, אבל הוא לא מתחייב על העתיד. פריי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully