וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן מנספורד: "אופ"א צריכה לחשוב איך לעזור למועדונים במדינות קטנות"

13.2.2019 / 16:58

מנכ"ל מכבי תל אביב התייחס בכנס ההתאחדות לפייר פליי הפיננסי: "צריך לתת לבעלים אפשרות אמיתית להתחרות מול מועדונים גדולים יותר"

עריכה: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

ההתאחדות לכדורגל אירחה היום (רביעי) כנס של אופ"א בנושא רישוי מועדונים ופייר פליי פיננסי, בהשתתפות נציגים ממנהלת הליגות בישראל ומ-18 התאחדויות נוספות, בהן ספרד, גרמניה, איטליה, בלגיה, הולנד ואחרות. הכנס, בהובלת ראש האגף המשפטי בהתאחדות עו"ד אמיר נבון, אירח גם את מנכ"ל מכבי תל אביב, בן מנספורד ואת סמנכ"ל הכספים תומר שמואל.

הדברים המעניינים ביותר הגיעו ממנספורד. הצהובים סבלו לאחרונה מנהלי הפייר פליי, מה שאילץ אותם לשנות את תכניות הרכש ולהתבסס באופן רחב יותר על שחקני הבית - שינוי שבהחלט הצליח, גם אם נעשה מכורח הנסיבות.

כל זה לא מנע ממנכ"ל מכבי תל אביב להביע את השגותיו על החוקים: "הבעלים שלנו משקיע בקבוצה רק בשל אהבתו לכדורגל, למדינת ישראל ולעיר תל אביב. באופ"א חייבים לחשוב לעומק איך אפשר לעזור למועדונים במדינות קטנות יותר, שם זכויות השידור סביב הכדורגל והשיווק העסקי פחות מפותחים. צריך לתת לבעלים אפשרות אמיתית להתחרות מול מועדונים גדולים יותר, כמובן בתנאי שהם לא גורמים לפשיטת רגל של המועדון, ומהלך כזה לא יפחיד בעלים להיכנס למועדונים במדינות בסדר גודל של ישראל".

עוד בנושא:

קרים פריי: "מרגיש נוח במכבי חיפה, הכל פה ברמה גבוהה"
הפועל חיפה: שרון מימר כעס על חוסר הארגון במשחק מול מ.ס אשדוד
בית"ר ירושלים: "אין לנו מה להפסיד, הפועל באר שבע יותר לחוצה"
מכבי נתניה תוציא להצבעה: היכן יישבו אוהדי הקבוצה בעונה הבאה?

אש האגף המשפטי בהתאחדות לכדורגל עו"ד אמיר נבון. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
אמיר נבון בכנס/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully