וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה תוציא להצבעה: היכן יישבו אוהדי הקבוצה בעונה הבאה?

13.2.2019 / 9:53

אוהדי נתניה עברו העונה ליציע המזרחי בעקבות העובדה שהמנהלת קונסת קבוצות שאוהדיהן לא יושבים מול המצלמות. האוהדים לא מרוצים והבעלים אייל סגל החליט לפתוח את הנושא להצבעה עבור בעלי המנויים

אוהדי מכבי נתניה לפני המשחק נגד הפועל באר שבע. דני מרון
יעברו יציע? אוהדי מכבי נתניה/דני מרון

מכבי נתניה תוציא להצבעה בחודש הבא את שאלת מיקום אוהדי הקבוצה במשחקי הבית בעונה הבאה. העונה עברו אוהדי הקבוצה ליציע המזרחי באצטדיון היהלום וגם זה בשל העובדה שמנהלת הליגה קונסת קבוצות שאוהדיהן לא יושבים מול המצלמות. המנהלת לא רוצה שבמשחקים יהיו יציעים קירחים מול המצלמות מאחר שזה פוגע באיכות המוצר המשודר ולכן עברו אוהדי מכבי נתניה ליציע שממול על פי החלטת הנהלת הקבוצה.

אלא שרבים מאוהדי מכבי נתניה לא שלמים עם זה שהם רחוקים מספסלי הקבוצות והתחושה היא שהמעבר יצר ריחוק בין האוהדים לקבוצה. בעקבות זאת החליט הבעלים אייל סגל לפתוח בחודש הבא את הנושא להצבעה עבור בעלי המנויים. 4,000 אוהדים יצביעו היכן הם רוצים לשבת בעונה הבאה ואם הם ירצו לחזור ליציע המערבי, גם במחיר שהמצלמות יצלמו יציעים ריקים, המועדון יקבל זאת ויילך עם ההחלטה של האוהדים.

בתוך כך ובאשר לביקורת הנמתחת על סגנון המשחק של הקבוצה באחרונה, הבהיר הבעלים סגל כי הוא מאוד מרוצה מכך שמכבי נתניה הפכה לקבוצה מאוד חזקה הגנתית וממושמעת טקטית וכי אין לו בעיה עם ניצחונות דחוקים. "הגנה חזקה תביא בסוף גם להתקפה חזקה", הבהיר סגל. "הגולים יבואו ולא רק משחקן אחד. משימת הקבוצה נותרה מקום בפלייאוף העליון והגעה לגמר הגביע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully