וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה לפני הפועל רעננה: "זה משחק תחתית על שש נקודות"

14.2.2019 / 13:05

מאמן הפועל תל אביב דיבר לקראת המשחק בשבת: "יש תחושות טובות, רעננה קבוצה קשה. העבר לא משנה, רוצים להיות שם במאני טיים"

וידאו: תגובות הפועל תל אביב נגד הפועל באר שבע/צילום ועריכה: קובי אליהו

על אף שישנה זחיחות מסויימת בהפועל תל אביב לאחר הניצחון על הפועל באר שבע במחזור האחרון, לאורך כל השבוע ניסה קובי רפואה להוריד את שחקניו לקרקע. בשיחות קבוצתיות ואישיות המאמן חזר והבהיר כי הקבוצה עדיין במאבקי הירידה, והיא תצטרך לעשות עוד מספר ניצחונות משמעותייים בכדי לברוח מהתחתית. בשבת יפגשו האדומים את הפועל רעננה, ובמועדון אמרו: "ניצחון של סכנין או אשדוד במשחק ביניהן והפער יצטמצם משמעותית. נצטרך להתחיל לייצר כמה ניצחונות רצופים כדי לברוח מאיזור הסכנה".

בצד המקצועי, רמזי ספורי שהיה מוצהב נגד באר שבע יחזור לסגל. לראשונה העונה יעמוד לרשותו של קובי רפואה סגל מלא וצפויה לצוות המקצועי התלבטות בנוגע לאת מי להוציא מה-18 שיתלבשו למשחק. במועדון ישנה שביעות רצון מהשתלבותו של עמנואל בואטנג. בהפועל חושבים כי הוא יוכל להתפתח ולהיות שחקן משמעותי בשנים הבאות ומרוצים מההשפעה החיובית של קלאודימיר עליו.

בנוגע לאפשרות שהקבוצה תעבור לידיים חדשות, במועדון מבהירים כי כל המאמצים יופנו למציאת בעלים חדש, אך המטרה היא למצוא אחד שבאמת יוכל לקחת את הקבוצה למקומות טובים יותר ולהיות מסוגל להזרים סכום של לפחות 10 מיליון ש"ח בכל שנה. "לא נעביר את הקבוצה סתם לבן אדם שירצה לקחת אותה", אמרו בהפועל. "הוא יצטרך להתחייב כלכלית לשנים הבאות לסכום השקעה מינימלי".

עמנואל בואטנג הפועל תל אביב. קובי אליהו
קלאודמיר משפיע עליו לטובה. עמנואל בואטנג/קובי אליהו

קובי רפואה דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק ואמר: "יש תחושות טוב אחרי הניצחון, תמיד כיף לנצח. באר שבע זה היסטוריה, יש משחק חדש מול רעננה שהיא קבוצה מצוינת, אנחנו ניערך בהתאם. רעננה קבוצה קשה, משחק ההגנה שלה טוב ובחודש האחרון גם משחק ההתקפה שלה מצוין. זה משחק תחתית על שש נקודות. אנחנו רוצים ליצור רצף ניצחונות, לא עשינו את זה מתחילת העונה. אנחנו קבוצת תחתית, זה עובדתי. אנחנו רוצים לצאת מהמקום בו אנחנו נמצאים כמה שיותר מהר ואנחנו מתעסקים רק בלנצח, לא במה שהיה לפני. מה שמעניין זה המאני טיים, ואנחנו צריכים להיות שם".

המאמן המשיך ואמר: "אנחנו לא מתעסקים במכירה של הקבוצה, אלה פרסומים בתקשורת. בשבועות האחרונים השתפרנו בהבקעת שערים, אבל כמובן שזה לא מספיק. אנחנו נותנים את כל הביטחון לשחקנים, אבל מודעים לבעיה ההתקפית שלנו. התפקיד שלנו הוא להחזיר לשחקנים האלה את הביטחון. מבחינתי הדבר הכי חשוב זה להצליח עם הקבוצה ולהביא אותה כמה שיותר גבוה, בזה אני מתעסק".

עוד באותו נושא

הפועל תל אביב תממש את האופציה על קלאודמיר: "המבוגר האחראי"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully