וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תממש את האופציה על קלאודמיר: "המבוגר האחראי"

10.2.2019 / 8:35

האדומים מאוהבים בברזילאי ש"פתר לנו הרבה כאבי ראש". רפואה התעקש להמשיך עם לבקוביץ', גנדה נפצע ובספק להפועל רעננה

וידאו: תגובות הפועל תל אביב נגד הפועל באר שבע/צילום ועריכה: קובי אליהו

אנשי ושחקני הפועל תל אביב היו אתמול (שבת) בלחץ גדול אחרי ששמעו על הניצחון של מ.ס. אשדוד על הפועל חיפה בחוץ. הפער מהקו האדום ירד לשלוש נקודות בלבד ורגעים לפני המשחק נגד הפועל באר שבע, שחקנים בקבוצה אמרו בחדר ההלבשה: "חייבים לנצח היום, אחרת נסתבך והקהל עוד פעם ישתולל". לפני היציאה למגרש אמר קובי רפואה לשחקניו: "אנחנו צריכים נקודות אבל גם באר שבע בלחץ גדול, אפילו יותר גדול מאיתנו. תנצלו את זה לטובתכם". ניצחון 0:1 על האלופה הרגיע את המערכת.

במהלך השבוע אנשים במועדון דיברו עם רפואה ותהו אם כדאי להוריד את רובי לבקוביץ' לספסל אחרי הטעות המתוקשרת בהפסד למכבי חיפה. אך רפואה התעקש ואמר: "לא סתם נתתי לו להיות שוער ראשון כשאף אחד לא האמין בו, ידעתי שיש לו אופי להתמודד גם במצבים האלה". אתמול לבקוביץ' היה השחקן הטוב על כר הדשא, הציל את הפועל תל אביב מספיגות וגם עצר פנדל. "בשביל זה הוא עמד היום בשער", אמר רפואה בסיום, "אני מזהיר כבר חודש ממה שקרה בחיפה ולפעמים צריך לעשות משהו כדי ששחקן כזה או אחר יבין. בגלל זה התפרצתי עליו והוא מבין למה, לא עשיתי את זה סתם, הערתי על זה המון".

מלבד לבקוביץ', במועדון החמיאו בסיום גם לקלאודמיר וניר לקס. האחרון לא שיחק קרוב לחודש בגלל פציעה, אבל אתמול פתח בהרכב ועשה עבודה טובה ב-60 הדקות שלו על המגרש. בהפועל מתכוונים לממש את האופציה על קלאודמיר לעונה הבאה ואמרו: "מאז שהוא הגיע הקבוצה קיבלה צורה. יש מבוגר אחראי ולא רק חבורה של שחקנים שרצה בהתלהבות ונלחמת, הוא פותר לרפואה הרבה כאבי ראש". ג'וזף גנדה התלונן על רגישות בשריר ובשל כך הוחלף, הוא צפוי למנוחה של מספר ימים ובשלב זה לא ברור אם יהיה כשיר למשחק נגד הפועל רעננה בשבת.

רובי לבקוביץ' הפועל תל אביב. קובי אליהו
מספר 1 על כר הדשא. לבקוביץ'/קובי אליהו

למרות שלוש הנקודות, קובי רפואה היה מאוכזב אתמול מכך שהקבוצה לא הצליחה לנצל את המתפרצות הרבות שלה כדי לכבוש עוד שערים. "הערתי המון לגבי ההתקפות מעבר, אני מאוד כועס על זה וצריך לתת את הדעת על זה", אמר המאמן, "אנחנו עובדים המון על זה, מראים וידאו ושחקנים צריכים ללמוד לגמור משחקים בהתקפות האלה".

מאמן הפועל הוסיף: "הייתה לנו מחצית ראשונה פנטסטית. אבל ב-20 הדקות הראשונות של המחצית השנייה. כשאתה נמצא בתחתית ומוביל 0:1, אתה רוצה לשמור על היתרון ושחקנים אוטומטית הולכים אחורה. אלו לא הוראות, זה קורה באופן טבעי. אבל בגדול כל הכבוד לבחורים, הגיע לנו לנצח. זה נותן לנו אויר, אבל זה רק ניצחון אחד וזה לא מספיק. הניצחון של אשדוד? כשאתה מרואה שקבוצה אחרת בתחתית מנצחת, אתה נלחץ ומקבל עוד יותר מוטיבציה".

על המצב הניהולי אמר רפואה: "אני לא מתעסק יותר ב'יביאו לי שחקנים או לא'. המטרה היא להישאר בליגה. זה לא התפקיד שלי ואני לא נכנס לזה. אני עושה את המקסימום כדי שהפועל תישאר בליגה עם מה שיש לי. כשהתעסקתי בדברים אחרים זה פגע בי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully