וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'יקו אופואדו בכה והתנצל: "פרצו לי לאינסטגרם. אני מצטער"

14.2.2019 / 10:35

שחקן מכבי תל אביב התנצל בפני גורמים במועדון על פרשת תמונתו של אצילי, איביץ': "זאת הייתה תאונה. מקווה שזה לא יגרום לבעיות ביניהם". שכטר ועטר צפויים לחזור להרכב נגד קרית שמונה

עריכה: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

סיפור תמונתו של עומר אצילי, שפורסמה שלשום בעקבות פריצה לכאורה לחשבון האינסטגרם של צ'יקו אופואדו, הושם אתמול (רביעי) בצד אחרי שהחלוץ הגיע לאימון בקרית שלום והתנצל בפני כל הגורמים במכבי תל אביב. אופואדו לקח את האירוע בצורה קשה מאוד ובכה. הוא התנצל בפני אצילי ובפני יתר השחקנים, וגם שוחח על כך עם הצוות המקצועי. לשחקנים אמר הניגרי: "פרצו לי לאינסטגרם. אני מצטער. לא יכולתי לעשות כנגד זה כלום". קרוב לוודאי שבעקבות האירוע, ידרשו במכבי תל אביב מהשחקנים להיות יותר אחראיים ולהימנע מצילומים דומים בחדר ההלבשה מאחר שאי אפשר לדעת לאן תמונות עלולות בסופו של דבר להתגלגל.

בתוך כך, במכבי תל אביב נערכים למשחק מול עירוני קרית שמונה ורוצים לחזור לנצח, אבל לא פחות מכך להעלות את רמת המשחק שהייתה די ירודה בשני משחקי הליגה האחרונים. "אחרי פעמיים תיקו מול בני סכנין והפועל חיפה בליגה, צריך לחזור לנצח", אמר אחד משחקני הקבוצה הבוקר. "אף אחד לא ייקח לנו את מה שעשינו העונה, אבל העונה הזו טרם הסתיימה ואנחנו רוצים לסיים אותה בלי הפסד ולהגביר קצב ורמה לקראת הפלייאוף". איתי שכטר ואלירן עטר צפויים לחזור להרכב בשבת הקרובה. גם דור פרץ מועמד לפתוח אחרי שבשני המשחקים האחרונים בליגה ובגביע מול סכנין התחיל על הספסל.

צ'יקו אופואדו מכבי תל אביב. קובי אליהו
לקח את האירוע בצורה קשה. צ'יקו אופואדו/קובי אליהו

ולאדן איביץ' אמר במסיבת העיתונאים לקראת קרית שמונה: "היו במשחקים האחרונים דברים שאהבתי למרות שאת התוצאות לא אהבתי. זה ברור שאנחנו צריכים להמשיך לעבוד ולהשתפר. לא ניצחנו במשחק האחרון, אבל זה לא שלא ניסינו. שיחקנו כדורגל התקפי, והכדור לא נכנס, לפעמים ככה זה בכדורגל". על פרשת דליפת התמונה של עומר אצילי דרך האינסטגרם של צ'יקו אופואדו: "זאת הייתה פריצה לאינסטגרם של צ'יקו. אני בטוח ב-100 אחוז שזאת הייתה תאונה, אין לי ספק שהשחקן לא רצה לפרסם תמונה כזאת במדיה. אני מקווה שזה לא יגרום לצרות בין צ'יקו לאצילי. האם זה בסדר שהם לוקחים תמונות כאלה? מה שקורה בחדר ההלבשה, זה עסק של השחקנים". הסרבי נשאל האם אורוש ניקוליץ' יוכל לשחק נגד קרית שמונה וענה: "אני לא בטוח שהוא יוכל לשחק כבר במשחק הזה, אנחנו נראה".

שחר פיבן הוסיף: "היה לא קל לשחק נגד סכנין פעמיים בהפרש של כמה ימים. אנחנו מסתכלים קדימה. אנחנו צריכים לדעת להתמודד עם כל קבוצה ועם כל סגנון משחק. אנחנו מכבדים את כולם ומתכוננים לכל משחק בנפרד. אנחנו מרוצים מקצב צבירת הנקודות. התקשנו נגד קרית שמונה בסיבוב הקודם, אנחנו נבוא נגדם מוכנים. אנחנו מסתכלים ממשחק למשחק ורוצים להשתפר. רוצים לנצח כל משחק, לא משנה אם זה ליגה, גביע או ידידות. אולי יש ירידת מתח. באימונים ובמשחקים הרצון שלנו והאגרסיביות מוכיח שאנחנו רוצים לנצח בכל משחק. המשחקים האחרונים זה משהו שקורה, אנחנו לוקחים דברים בפרופורציות".

עוד באותו נושא

בן מנספורד: "אופ"א צריכה לחשוב איך לעזור למועדונים במדינות קטנות"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully