וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל זוסמן מטפס בתחזיות דראפט ה-NBA של 2019

הישראלי עלה למקום ה-51 במוק דראפט של ESPN. ב"אתלטיק" מדורג 50, גם ב"ספורטס אילוסטרייטד" התלהבו: "שווה לעקוב אחריו"

ONE

מניית הדראפט של יובל זוסמן הולכת ומתחזקת. נכון לרגע זה, ברוב האתרים האמריקאים חוזים ששחקנה הצעיר של מכבי תל אביב ייבחר לקראת סוף הסיבוב השני של דראפט 2019, כשבתחזית העדכנית ביותר של ESPN עלה הישראלי למיקום שיא מבחינתו.

כרגע, חוזה מומחה הדראפט ג'ונתן גבעוני כי זוסמן יילקח בבחירה ה-51, עלייה של מספר מקומות בהשוואה לתחזית הקודמת. כמובן שהכל עדיין מאוד מוקדם - מספר משחקים טובים ביורוליג יכולים להעלות את קרנו של הגארד בן ה-20, ובכל מקרה יש לזכור שסדר הבחירות הסופי ייקבע אך ורק בסיום העונה, מה שגם כן עשוי להשפיע על עתידו של זוסמן.

עוד בנושא:

הפכים נמשכים: "קרב הנסיכים" יבליט את השוני בין עודד קטש לגיא גודס
"פיצוץ המשחק תוכנן מהדקה הראשונה": מאחורי האקט של אולימפיאקוס
נבחרת ישראל: טי ג'יי קליין, ים מדר ודני אבדיה זומנו לאימונים לקראת גרמניה

ב"אתלטיק" הציבו את השחקן עוד יותר גבוה, במקום ה-50, כפי שהיה גם בדירוג הקודם. ב-Basketball Insiders הוא מדורג 55 וב"ספורטס אילוסטרייטד" נכנס גם כן, לאחר שלא הופיע בדירוג הקודם, והוצב במקום ה-58.

"הוא היכה גלים ביורוליג", נכתב על שחקן מכבי תל אביב. "הוא בן 20 עם קליעה לא רעה, יכולות פליימייקר משניות וקשיחות בהגנה. הגודל והאורך שלו מתאימים ל-NBA והגישה שלו זקוקה לעוד קצת ליטוש, אבל הוא החל לתת תפוקה מספקת כדי להצדיק הימור בסיבוב השני. החבילה הכוללת שלו מבטיחה, שווה לעקוב אחריו לקראת הדראפט הקרוב".

עוד באותו נושא

בסוף שבוע האולסטאר יגלו בארה"ב מה דני אבדיה שווה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully