וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסוף שבוע האולסטאר יגלו בארה"ב מה דני אבדיה שווה

ב-ESPN סימנו את ילד הפלא של מכבי תל אביב כאחד השמות הבולטים במחנה "כדורסל ללא גבולות", שם ינסה להרשים את מנהלי קבוצות ה-NBA

one

עדות נוספת למידת העניין שמעורר דני אבדיה בעולם הכדורסל ניתן היה לקבל היום (שלישי), כאשר בארצות הברית החלו להתכונן למחנה "כדורסל ללא גבולות" שייערך בסוף שבוע האולסטאר של ה-NBA בשארלוט, ובו ייקח חלק גם הישראלי בן ה-18.

אבדיה לא לבד, כמובן. הוא חלק מקבוצה של 63 נערים ונערות, מגילאי 16-18, שנבחרו מ-31 מדינות כדי להשתתף במחנה המשותף של ה-NBA ופיב"א. בין היתר, ייקח הכישרון הצעיר חלק בסדרת מדידות ובדיקות רפואיות, אימונים ומשחקונים תחת עיניהם הבוחנות של 30 נציגי קבוצות ה-NBA. כמו כן, יעברו הצעירים סדרה של הרצאות על החיים בליגה הטובה בעולם ויזכו לצפות מקרוב בתחרויות ההטבעות, השלשות ומשחק האולסטאר עצמו.

"על אף שהוא חדש יחסית, ומנסה לקבץ יחדים כמה מהשחקנים המוכשרים ביותר בעולם מחוץ לארצות הברית, המחנה הפך במהרה לאחד האירועים שאסור לפספס עבור מנהלי ה-NBA", נכתב ב-ESPN. גם שלל סקאוטים שונים צפויים לעקוב מקרוב, כשם שעקבו בשנים עברו. חלק מהשמות שהשתתפו במחנה בעבר הם דיאנדרה אייטון, ג'מאל מורי, לאורי מארקנן, שיי גילג'ס-אלכסנדר ואחרים.

עוד בנושא:

"הביטלס של ישראל": גיבורי מכבי תל אביב המיתולוגית חוזרים לרגעים הגדולים
יצחק פרי ומכבי ראשון לציון קיבלו תיאבון: "רוצים לזכות בדאבל"
קדחת הגביע: בהפועל ירושלים מצפים ל-8,000 אוהדים אדומים בגמר

ב-ESPN סימנו את אבדיה כאחד מחמשת השחקנים הבולטים במחנה: "הוא אמור להיות בחירת לוטרי בדראפט 2020. עם גודל של פאוור פורוורד, הוא משחק לא פעם כרכז, מראה טווח קליעה גדול, יכולת מצוינת עם הכדור והבנת משחק גבוהה". במהלך המחנה, יזכה אבדיה לקבל טיפים משורה של שחקני ומאמני NBA, ביניהם ניקולה יוקיץ', ניקולה ווצ'ביץ', דיאנדרה אייטון, בוגדן בוגדונביץ' ואחרים.

במוק דראפט האחרון שפרסמו ב-ESPN הציבו את אבדיה כבחירה השביעית בדראפט של 2020. באתר NBADRAFT צנח בהשוואה למיקומו בתחילת העונה, והוא ממוקם כעת במקום ה-17.

עוד באותו נושא

"הביטלס של ישראל": גיבורי מכבי תל אביב המיתולוגית חוזרים לרגעים הגדולים

לכתבה המלאה
דני אבדיה שחקן מכבי תל אביב. לילך וייס רוזנברג
הזדמנות מצוינת להרשים את הסקאוטים. אבדיה/לילך וייס רוזנברג
  • עוד באותו נושא:
  • דני אבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully