וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדחת הגביע: בהפועל ירושלים מצפים ל-8,000 אוהדים אדומים בגמר

12.2.2019 / 7:34

במועדון משוכנעים שהקהל המקומי ימלא את הארנה וישיג כרטיסים מעבר להקצבה הרשמית. עודד קטש החמיא לג'ייקובן בראון: "סבלנו ממנו בעונה שעברה, שמח שהפעם הוא בצד שלנו"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

שלוש פעמים אירחה הפועל ירושלים משחקי גמר בשנים האחרונות, ובכולן הפסידה: ב-2015 וב-2017 נכנעה למכבי תל אביב בגביע המדינה, וב-2016 ראתה כיצד מכבי ראשון לציון חוגגת על חשבונה זכייה היסטורית באליפות. כעת, לקראת גמר הגביע ביום חמישי ב-21:00, שוב יפגשו האדומים את הקבוצה מעיר היין, שכבר גברה עליהם פעמיים העונה (בגביע ווינר ובליגת העל).

ההיערכות הלוגיסטית לגמר כבר החלה, ובמועדון מעריכים שלא פחות מ-8,000 אוהדים מקומיים יגיעו למשחק. ההקצבה לכל אחת מהקבוצות תהיה פחותה בהרבה, אבל ניסיון העבר מלמד שראשון לציון לא תמלא יותר מ-20 אחוזים מקיבולת האולם.

עוד בנושא

גביע המדינה: הפועל ירושלים גברה 77:91 על הפועל חולון ועלתה לגמר
פניני התעמת עם אוהדי ירושלים, קטש: "שמח להיות בצד שהצליח לנצח אותו"
בחצי הגמר השני: ראשון לציון הביסה את הפועל תל אביב, דני פרנקו מתרץ

שחקן הפועל ירושלים טיישון תומאס חוגג. יוסי ציפקיס
מתכוננים לאווירה ביתית במיוחד. שחקני ירושלים חוגגים אמש/יוסי ציפקיס

ג'ייקובן בראון הצטיין במיוחד בחצי הגמר, כשקלע 22 נקודות בפחות מ-22 דקות, והפגין שוב כישורי מנהיגות. גם אשתקד, כששיחק בגלבוע/גליל, הוא העמיד ממוצע דומה של 20.7 נקודות בסדרת הפלייאוף נגד ירושלים.

"הבאנו אותו לכאן בגלל האפסייד שיש לו, ובגלל הדברים שראינו ממנו בחצי הגד נגד חולון", החמיא לו המאמן עודד קטש, "וכן, גם בגלל שחטפתי ממנו קשות בעונה שעברה בפלייאוף. במפגש הראשון שלנו בקיץ אמרתי לו: טוב שאתה בצד שלנו עכשיו".

בראון עצמו סיכם ואמר כי "אני רק צריך להיות עצמי. למאמן ולקבוצה כולה יש הרבה ביטחון בי, וכל עוד אני בריא, אני רק צריך להתרכז בלשחק טוב. אנחנו רוצים לזכות בגביע הזה. ראשון לציון כבר ניצחה אותנו, ואנחנו צריכים להופיע שוב באותו אופן, להיות מוכנים ולשחק יחד כמו אתמול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully