וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "אני מאושר", פרנקו: "לא היינו פייבוריטים, אבל רצינו לנצח"

11.2.2019 / 20:58

מאמן מכבי ראשון לציון חגג את ה-70:86 מול הפועל תל אביב והעלייה לגמר הגביע: "סימפסון הוא המצטיין שלנו". מאמן האדומים: "מאכזב מאוד"

מאמן מכבי ראשון לציון גיא גודס. יוסי ציפקיס
מרוצה. גיא גודס/יוסי ציפקיס

מכבי ראשון לציון עלתה היום (שני) לגמר הגביע 2018/19. הקבוצה של גיא גודס ניצחה 70:86 מרשים את הפועל תל אביב בארנה בירושלים ומחכה למנצחת בין הפועל חולון להפועל ירושלים בגמר.

מאמן מכבי ראשון לציון גיא גודס אמר אחרי המשחק: "אני מאושר. בנינו תוכנית משחק מסוימת, החלטנו להתנפל על האוול שהוא הכוח של הפועל תל אביב בפנים, החבר'ה ביצעו את זה בצורה מושלמת. במחצית הראשונה הכדורים לא נכנסו לנו, במחצית השנייה עשינו 6 מ-14 מחוץ לקשת, הידקנו את ההגנה ועצרנו אותם על 70 נקודות".

גודס הוסיף: "היינו יותר אגרסיבים וברגע שאנחנו מהדקים את ההגנה, אז הכול זורם. הכוח שלנו כקבוצה זה הביחד, בכל יום מישהו אחר יכול לבלוט. יש לנו שני שחקנים דומיננטיים - קמרון ואלכס - כל השחקנים שמסביב, בלעדיהם לא היינו מגיעים לאן שהגענו. דיימון היום הוא ה-MVP של המשחק, הוא בא אחרי תקופה ארוכה שהוא היה מתוסכל ונתן משחק הרואי ובשביל זה הבאנו אותו. במעמדים כאלה השחקנים המנוסים עושים את הקפיצה".

עוד בנושא:

מכבי ראשון לציון ניצחה 70:86 את הפועל תל אביב

מאמן הפועל תל אביב, דני פרנקו. יוסי ציפקיס
היום זה לא הספיק. פרנקו/יוסי ציפקיס

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו: "באה הפועל תל אביב שרצתה מאוד לנצח, בצד השני הייתה קבוצה יותר טובה, שהצליחה לנצל את המשחק שהיא רוצה לעשות, יותר טוב מאיתנו. הובלנו רק בנקודה במחצית, למרות שראשון לקחה יותר ריבאונד התקפה, זרקה יותר, והגיעה יותר לקו.

"המשחק שלנו במחצית השנייה לא שטף: 19 איבודי כדור, רק 14 אסיסטים, אלה לא המספרים שלנו. הפסדנו בסופו של דבר לקבוצה שברבע האחרון הייתה הרבה יותר חדה, ניסינו למזער נזקים, זה עבד לפרקים, אבל זה לא תחליף. אין לי טענה לשחקנים. ראשון הייתה טובה יותר. ריץ' האוול הסתבך מוקדם בעבירות, ראית שהוא כועס על עצמו בשפת הגוף, מאוכזב מהסיטואציה.

"בהרבה מקרים הוא מחפש למסור את הכדור החוצה כשהוא מקבל את הכדור, והיום זה לא היה לא זה ולא זה. הוא בא לפה למשחק גדול, הוא מאוד רצה לנצח, וכשאתה בא לראיון עבודה ועושה 3 טעויות ב-4 משפטים הראשונים זה גורר את זה להמשך. הוא שחקן משמעותי אצלנו, אלאדה עשה עבודה לא רעה, אבל לא הצלחנו להכניס אותו מספיק טוב למשחק. זה סיבות של כדורסל, לא דברים שאפשר לשלוט עליהם, זה יכול לקרות. זה מאכזב מאוד כי אתה מגיע לאירוע גדול, בתקופה שאני בקבוצה הגענו לשני אירועים גדולים והסתבכנו בשניהם באותה צורה. זה רק מקרי ולא אומר שום דבר. לא באנו לפה בתור פייבוריטים לזכות. הפועל תל אביב היא שם גדול בכדורסל, אבל לא היינו פייבוריטים לקחת, עם זאת ציפינו מעצמנו לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully