וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "בימינו, כשקבוצה סינית מתקשרת אליך, אתה חייב להסכים"

אקס מכבי תל אביב הסביר מדוע נדד למזרח, התלבט לגבי הג'וב הבא שלו והתייחס, כמובן, לחיים בצל השפעתו העצומה של יוהאן קרויף

עריכה: מתן חדד

ג'ורדי קרויף העניק ראיון נרחב לתקשורת הארגנטינאית ובו התייחס בין היתר להחלטה לעזוב את מכבי תל אביב דווקא לליגה הסינית: "כשסיימתי בישראל חשבתי שאקח חופש של כמה חודשים, שאסע בעולם ואפגוש מאמנים ומנהלים שונים, אבל קיבלתי טלפון באוגוסט, היתה לי תחושה טובה לגבי העבודה הזו. בימינו, כשקבוצה סינית מתקשרת אליך, אתה חייב להסכים. זו הרפתקה חדשה, לא היה לי הרבה זמן להתאקלם כי היינו במאבקי ירידה, אבל עשינו את זה".

צ'ונגאצ'ינג ליפאן אכן ניצלה מירידה ליגה ובעונה הבאה קרויף יודע מה צריך לעשות כדי להשתפר:" "קודם כל, חייבים לספוג פחות. אין לנו את התקציב הגבוה של קבוצות אחרות, לא יכולנו להחתים את פלאיני או ואנגר, ובגלל זה נצטרך לעבוד יותר בצניעות".

כשנשאל האם הצליח להשיל מעליו את הצל הכבד של אביו, בפרט בפילוסופיית המשחק שלו כמאמן, השיב: "כבר נרפאתי. סבלתי מזה עד שהגעתי ליונייטד כשחקן, אבל לפעמים אתה צריך להבין שאתה מי שאתה. אם אין לך את השחקנים המתאימים לשיטה, זה יהיה מסובך. פה זה עוד יותר קשה, כי הקשר עם השחקנים לא פשוט, אם מעבירים להם מסר מסובך דרך מתורגמן, לא כולם יבינו במהירות".

קרויף נשאל האם היה מחתים את עצמו כמאמן, ולמה. "זו שאלה קשה", אמר. "אני חושב שאני מתאקלם מהר כי חייתי בהרבה מדינות וחוויתי הרבה תרבויות. אני עדיין לא מדבר סינית, אבל מצליח לתקשר עם השחקנים. ואני תמיד פתוח ללמוד רעיונות חדשים".

לשאלה איפה הוא רואה את עצמו עוד חמש שנים אמר: "תמיד הייתי חלש בלתכנן. אני אוהב לאמן ואוהב להיות מנהל מקצועי, כמאמן אתה יודע את הגבולות שלך וכעת כיף לי לעבוד עם המנהל המקצועי שלנו אנטוניו קורדון. אני מבין אותו כי עברתי דברים דומים. ברצלונה? אני לא סוגר דלתות לאף קבוצה, אבל אף אחד לא יודע מה יהיה בעתיד".

עוד בנושא:

הנהלת צ'לסי קיבלה החלטה: סארי יפוטר אם לא יעפיל לליגת האלופות
נשיא ברצלונה: ניימאר לא יחזור, מסי לא יעזוב, ואלוורדה ואלבה יישארו
סרחיו ראמוס עלול לספוג השעיה, דה יונג: "ה-VAR מסייע לגדולות"

שחקן מנצ'סטר יונייטד לשעבר ג'ורדי קרויף. GettyImages
כשהגיע ליונייטד החל להשתחרר מהצל של יוהאן. ג'ורדי קרויף/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully