וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת צ'לסי קיבלה החלטה: סארי יפוטר אם לא יעפיל לליגת האלופות

המאמן האיטלקי צפוי לסיים את תפקידו בסוף העונה אם לא יצליח להחזיר את הבלוז לצ'מפיונס. הערב: צ'לסי אצל מאלמו (22:00, ספ' 2)

פלייר טוכל/עריכת וידאו: מתן חדד

צ'לסי תתארח הערב (חמישי, 22:00, ספורט 2) אצל מאלמו השבדית במסגרת שלב הנוקאאוט הראשון של הליגה האירופית, אבל באנגליה מתעניינים בעיקר במעמדו של המאמן מאוריציו סארי. כזכור, אחרי התבוסה הכואבת 6:0 למנצ'סטר סיטי ביום ראשון, בכלי התקשורת הבריטיים דווח כי האיטלקי בן ה-60 עשוי לסיים את תפקידו בקרוב בעקבות היכולת הרעה והתוצאות המאכזבות שהושגו על ידי הבלוז בתקופה האחרונה.

ב"מטרו" טוענים הבוקר שהנהלת צ'לסי כבר דנה בעניין, וקיבלה החלטה כי היא תפטר את סארי אם הוא לא יצליח להוביל את הקבוצה לליגת האלופות בעונה הבאה. לסארי הובהר כשמונה לתפקיד שהמטרה העיקרית היא להחזיר את הקבוצה למפעל האירופי הבכיר, ואם הוא לא יצליח לעשות זאת, הוא צפוי לסיים את תפקידו. הבלוז יפגשו ב-24 בפברואר את מנצ'סטר סיטי פעם נוספת, הפעם בגמר גביע הליגה, אבל גם זכייה בתואר הזה לא צפויה להשפיע על עתידו.

צ'לסי נמצאת כרגע במקום השישי בפרמיירליג, במרחק נקודה מהמקום הרביעי שמוליך לליגת האלופות בו נמצאת מנצ'סטר יונייטד. היא תוכל להגיע לליגת האלופות גם אם תזכה בליגה האירופית, אבל הדרך לשם עוד ארוכה ומוקדם לחשוב על האפשרות הזאת.

מאוריציו סארי מאמן צ'לסי. GettyImages
הכסא מתנדנד. מאוריציו סארי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully