וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא ברצלונה: ניימאר לא יחזור, מסי לא יעזוב, ואלוורדה ואלבה יישארו

ג'וספ מריה ברתומאו דיבר על מצב הקבוצה, בונה על דמבלה וקוטיניו, מתייחס למועמדים דה ליכט ויוביץ', ומבטיח: "לא אעזוב בלי חוזה חדש למסי"

פלייר טוכל/עריכת וידאו: מתן חדד

ג'וספ מריה ברתומאו, נשיא ברצלונה, סיפק אתמול (רביעי) מספר כותרות, כשהצהיר שלא יעזוב בלי לחדש חוזה לליאו מסי, טען שלדעתו המאמן ארנסטו ואולוורדה יישאר גם אם לא יזכה העונה בתארים, וחשף שבארסה הציעה חוזה חדש גם לג'ורדי אלבה.

עוד בנושא

ברצלונה: "קומאן מועמד להחליף את ואלוורדה", מה קורה לבואטנג וקוטיניו?
עוד בברצלונה: יוביץ' אכן מתקרב, שיחות נוספות עם דה ליכט
העונה האחרונה? "ברצלונה לא תאריך את חוזהו של איבן ראקיטיץ'"

נשיא ברצלונה, ג'וספ מריה ברתומאו. AP
אופטימי. ברתומאו/AP

על ארנסטו ואלוורדה: "אני מאמין שהוא ימשיך. הוא בוטח בשחקנים, זו העונה השנייה שלו, והמטרה היא להמשיך עד הסוף ולשמור על האפשרות לזכות בכל התארים. אני בוטח בו, וגם אם לא יזכה בשום תואר, הוא עדיין ימשיך. הוא שמח מאוד על ההחתמות של השחקנים הצעירים כמו דה יונג וארתור מלו".

על ג'ורדי אלבה: "חידוש החוזה שלו מתקדם, אני מאוד אופטימי כי הוא אמר לנו שהוא רוצה להמשיך, הצענו לו חוזה לחמש שנים. אני מקווה שנמשיך לדבר. לא דיברנו כמה ימים, על הפרק עומד העניין הכספי. הוא המגן השמאלי הטוב בעולם. נמשיך לדבר. אנחנו לא רצים, אלא הולכים".

על ליאו מסי: "לא דיברנו, אבל ייעשה חידוש חוזה נוסף. זה לא יהיה מיד, אבל נשב, ולפני שאעזוב, אחתום עם ליאו מסי על חוזה חדש. הוא שחקן של מועדון אחד, ומערכת היחסים איתו תימשך לנצח".

עוד באותו נושא

ברצלונה: "קומאן מועמד להחליף את ואלוורדה", מה קורה לבואטנג וקוטיניו?

לכתבה המלאה
ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
שחקן של מועדון אחד. מסי/רויטרס

על ניימאר: "פגשתי את ניימאר ואבא שלו ודיברתי איתם, אבל אף אחד בסביבה שלהם לא אמר לי שהוא רוצה לחזור לברצלונה, ואף מנהל בברצלונה לא אמר לי שהוא יצר איתו קשר. יש לו חוזה בפריס, הוא שחקן ברמה עולמית, וקשה לקבוצה למכור אותו. לא רצינו למכור אותו, ולא רצינו לסבול מהחיסרון של סעיף השחרור, אבל זה סיכון של קבוצות. בגלל זה אין סיכוי שהוא יחזור".

על ממלאי המקום: "המועדון יצא לדרך חדשה, עם דמבלה וקוטיניו. זה הימור שאנחנו צריכים להאמין בו וללכת אחריו. הם שתי ההשקעות הכי גדולות בתולדות המועדון, והחתמות שאנחנו צריכים לבטוח בהן ב-100 אחוז. קוטיניו? יש עליות וירידות לאורך העונה, ואני בטוח שהוא יהיה טוב בקרוב, זה תמיד קורה, אנחנו רק בחודש מרץ".

על לוקה יוביץ', שהוזכר כמועמד: "זה פורסם בתקשורת, הם כותבים שכל אירופה רוצה אותו, אבל אני לא יודע מה נעשה בקיץ, עד הקיץ יש הרבה עבודה". על מתיאס דה ליכט, עוד הולנדי שהוזכר כמועמד: "אנחנו עוקבים אחריו כבר הרבה זמן, זה נכון שהוא שחקן שמוצא חן בעינינו, אבל יש לנו הרבה שחקנים חשובים בסגל. כרגע אין כלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully