וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: "קומאן מועמד להחליף את ואלוורדה", מה קורה לבואטנג וקוטיניו?

בקטלוניה מדווחים: ואלוורדה מעוניין לעזוב, יוביץ' אכן מתקרב, שיחות עם דה ליכט. וגם: סוגיית בואטנג מפתיעה, וכל הסיבות לדעיכה של קוטיניו

רויטרס

עיתוני ברצלונה מאשרים היום (שלישי) את הדיווח מאתמול מגרמניה: ברצלונה אכן מעוניינת בחלוץ פרנקפורט לוקה יוביץ', מלך שערי הבונדסליגה. ברצלונה רכשה בחלון בינואר את ז'אן קלר טודיבו, הבלם שיחזק את ההגנה, קנתה את פרנקי דה יונג, ההולנדי שיגיע בקיץ וישדרג את הקישור, וכעת היא חושבת על ההתקפה, והחלוץ הצעיר של פרנקפורט, 21, שכובש השנה בהצלחה בליגה הגרמנית (14 שערים ב-15 משחקים, שער כול 94 דקות, הממוצע הטוב בליגה), הוא היעד הבא, כמחליף עתידי ללואיס סוארס.

אתמול בגרמניה דווח שהשחקן כבר סיכם בברצלונה, אבל טרם הושג סיכום בין הקבוצות. היום ב"ספורט" וב"מונדו דפורטיבו" מדווחים שברצלונה אכן פנתה אל השחקן אך טרם הושג סיכום, ובקבוצה מעריכים שמחירו יהיה כ-40 מיליון יורו. כרגע הוא מושאל מבנפיקה, אבל לפרנקפורט יש אופציה לרכוש אותו ב-12 מיליון יורו, והם ללא ספק יממשו את האופציה הזו, ויחלו במשא ומתן.

עוד בנושא
בראשון: תיקו שלישי ברציפות לברצלונה, הפעם 0:0 מול אתלטיק בילבאו
ברצלונה מתמוגגת מטר סטגן ומודה: "היה חוסר תקשורת בין השחקנים"
יובנטוס הודיעה: ארון ראמזי חתם לארבע עונות ויצטרף בקיץ

לוקה יוביץ' שחקן איינטרכט פרנקפורט חוגג. רויטרס
מבוקש. יוביץ'/רויטרס

יש לציין כי ברצלונה כן החתימה חלוץ בינואר - קווין פרינס בואטנג, במהלך מפתיע מאוד - אבל כעת עולה השאלה: איך השחקן שהגיע בכושר טוב ופתח בהרכב (יומיים אחרי שהגיע!) במשחק החוץ בסביליה בגביע (הפסד 2:0) - לא שיחק מאז ולא קיבל דקה במשך חמישה משחקים שבהם לא קם מהספסל? ואלוורדה העדיף את כל האופציות האחרות, ובואטנג נותר בחוץ. כעת בספרד מעריכים שהוא יפתח במשחק הבית מול ויאדוליד, שיהיה הזדמנות נוחה לתת למחליפים דקות על רקע משחקי ליגת האלופות. אתמול דווח בספרד שבואטנג סובל מפציעה בברך שמלווה אותו הרבה זמן. זה לא משהו שמונע ממנו לשחק, אבל בקבוצה החליטו להגביל את הדקות שלו.

מה לגבי מתיאס דה ליכט? בברצלונה מדווחים שאריק אבידל נפגש עם הבלם הצעיר של אייאקס, שמבוק/ש בכל אירופה, וביקש ממנו להוריד בדרישות שלו כדי להצטרף למועדון. אתמול דווח שיובנטוס כעת הכי קרובה להחתימו, ושבליברםול גם רוצים אותו, אבל "נרתעים מלהתעסק עם הסוכן שלו מינו ראיולה".

עוד באותו נושא

מרסלו חושף: "רונאלדו סיפר לי שהוא עוזב לפני הגמר, הייתי חייב לשקר"

לכתבה המלאה
מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה. AP
התעייף? ואלוורדה/AP

מי המאמן הבא?

ומי יהיה המאמן הבא של ברצלונה? אתמול פורסמו דיווחים מפתיעים בקטלוניה, שלפיהם ארנסטו ואלוורדה לא מעוניין להמשיך בתפקידו. החוזה של ואלוורדה מסתיים בקיץ הקרוב, ואומנם הוא זוכה להערכה גדולה בקרב ההנהלה, נהנה מהתמיכה של ליאונל מסי ושאר השחקנים בחדר ההלבשה, ובשנה הראשונה הוביל את הקבוצה לדאבל מרשים, וגם השנה מוליך בבטחה את הליגה. עם זאת, על פי הדיווח, המאמן בן ה-55 בכל זאת מעוניין לעזוב ולא לחדש את חוזהו. מי יחליפו? בברצלונה רוצים להביא במקומו את רונלד קומאן, מאמן נבחרת הולנד, שחקן העבר של ברצלונה, שכבר הוזכר בעבר כמועמד לחזור.

קווין פרינס בואטנג שחקן ברצלונה. GettyImages
הגיע בקול תרועה, מאז לא שמעו ממנו. בואטנג/GettyImages

מה קורה לקוטיניו?

"ספורט" הקטלאני ניתח את "המשבר של קוטיניו", והסביר את הדעיכה של הברזילאי. הסיבות: "1, הוא נהיה צפוי מדי: כל האצטדיון יודע בדיוק מה תהיה הפעולה הבאה שלו: לחתוך לאמצע ולנסות לבעוט. 2, הנוכחות של עוסמאן דמבלה, שהורידה משמעותית את הכדורים שהוא מקבל. קוטיניו לא הצליח לנצל את ההזדמנויות שלו כשדמבלה נעדר. 3, קוטיניו הוא הוא כנראה השחקן הכי 'שביר' בהתקפת ברצלונה, כאשר סוארס, מסי ודמבלה מתמודדים הרבה יותר טוב עם התיקולים של היריב.

"כל הדברים האלה פוגעים בביטחון של השחקן, ובדימוי העצמי שלו. זה יוצר סביבו דיאלוג שלילי, ונראה שהוא כבר בעצמו לא מאמין שהוא יוכל לצאת מהמצב הזה. הפתרון: קוטיניו חייב להתחזק גם גופנית וגם מנטלית, כדי שיהיה יותר יציב וליצור יותר המשכיות. כמו כן עליו לגוון את המשחק שלו".

פיליפה קוטיניו שחקן ברצלונה. רויטרס
תתעורר. קוטיניו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully