וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מתמוגגת מטר סטגן ומודה: "היה חוסר תקשורת בין השחקנים"

הגרמני חווה רצף הצלות מדהים, במועדון מהללים: "השוער הטוב בעולם". בתקשורת לא מרוצים וטוענים: הסגל סביב מסי לא מספיק טוב

צילום: רויטרס. עריכה: מתן חדד

ברצלונה כבר מתחילה להרגיש את ריאל מדריד נושפת בעורפה. לאחר ה-1:1 מול הבלאנקוס בחצי גמר הגביע, סיימו אמש (ראשון) הקטלאנים בתיקו שלישי ברציפות בכל המסגרות - הפעם 0:0 בסן מאמס מול אתלטיק בילבאו. מוליכת הטבלה היתה פחות טובה מהמארחת, שהיתה אוגרת את מלוא שלוש הנקודות אם לא תצוגת שיא נוספת של מארק אנדרה טר סטגן בשער. מתוך 34 הבעיטות האחרונות שנבעטו למסגרת של ברצלונה, רק ארבע נכנסו; את 30 (!) האחרות השוער הגרמני הציל. "הוא השוער הטוב בעולם", הודה שחקן בילבאו איקר מוניאנין.

הפער מריאל מדריד עומד כעת על שש נקודות, ובעוד במשחק הקרוב בארסה צפויה לחזור לנצח (ריאל ויאדוליד בבית), לאחר מכן מצפים לה משחקי חוץ בסביליה, ולאחר מכן בברנבאו. יהיה לוהט.
עוד בנושא:

ספרד: תיקו שלישי ברציפות לברצלונה, הפעם 0:0 מול אתלטיק בילבאו
איטליה: יובנטוס הביסה 0:3 את ססואולו, כריסטיאנו רונאלדו קבע שיא ליגה
צרפת: נאנט ערכה טקס מרגש לזכרו של סאלה, ליון הפסידה, תיקו למונאקו

גם בחשבון הטוויטר של ברצלונה ידעו מי גיבור הערב

"בפעם הראשונה, היה חוסר תקשורת בין השחקנים", הודה לואיס סוארס. "הגענו אחרי הרבה משחקים ואולי גילינו קצת עייפות. צריכים להשתפר בפרטים הקטנים. איבדנו כדורים, יש כמה דברים שעלינו לשפר אבל נותרו עוד הרבה משחקים".

ארנסטו ואלוורדה הוסיף: "פתחנו את המשחק די לאט, ציפינו להיכנס אליו בקצב מהיר יותר. במחצית השנייה התחלנו ללחוץ, אבל לא הצלחנו להבקיע, לא הצלחנו לנצח". גם המאמן התייחס לעניין העייפות, בפרט בנוגע למסי ששב מפציעה ופתח הפעם בהרכב, בניגוד לקלאסיקו: "ליאו משוכנע שהוא בריא לגמרי, במאה אחוז. היו לו קשיים, אבל אם הוא שיחק זה אומר שהוא היה בסדר. עייפות? אם מנצחים לא מדברים על זה ואם לא אז עושים מזה סיפור. היה שבוע קשה, אבל לא נשתמש בזה כתירוץ. יש משחקים שמועדים בהם וזו אחריות של כל הקבוצה".

גם סרג'י רוברטו החמיא לגיבור הערב: "טר סטגן ביצע כמה הצלות גדולות, יש לנו את השוער הטוב בעולם. אנחנו תמיד ביקורתיים כלפי עצמנו, אבל יש לנו עונה נהדרת, עדיין יש לנו פער לא רע".

מלבד טר סטגן היו מעט מאוד נקודות אור אמש. אלברט מאנסו מ"ספורט" פרסם טור נוקב ובו כתב, בין היתר: "עייפתי. ברצלונה חייבת לחשוב: איך לסייע למסי לזכות במקסימום תארים? זו חייבת להיות המטרה. כבר אין את צ'אבי ואינייסטה, ואלוורדה מעדיף רצי מרתון כמו וידאל על חשבון שחקנים שיודעים להחזיק כדור, וכמו קוטיניו, שחי עם ראשו שמוט מטה. אם אשתקד ברצלונה סבלה עם פאוליניו, היום זה קורה עם וידאל ועם מאמן שמעדיף שחקן פיזי, כי הוא חושב שזו הדרך היחידה להשיג יציבות הגנתית. כרגע, ברצלונה נאחזת בגאונות של סוארס, מסי ודמבלה. הם יכריעו הכל".

עוד באותו נושא

ספרד: תיקו שלישי ברציפות לברצלונה, הפעם 0:0 מול אתלטיק בילבאו

לכתבה המלאה
מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה. GettyImages
העייפות היא לא תירוץ. ואלוורדה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully