וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס הביסה 0:3 את ססואולו, כריסטיאנו רונאלדו קבע שיא ליגה

אחרי שאוהד פרץ למגרש וחיקה אותו, הפורטוגלי הגיב עם שערו ה-18 העונה והפך לראשון שכובש בתשעה משחקי חוץ רצופים. מילאן רביעית אחרי 0:3 על קליארי, פיונטק שוב כבש

צילום: רויטרס. עריכה: מתן חדד

מאז ספטמבר 2015 לא היה ליובנטוס רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות, וזה לא קרה גם הערב (ראשון). אחרי שתי שלישיות שספגה, המוליכה הבלתי מנוצחת הגיבה עם 0:3 בחוץ על ססואולו והגדילה את יתרונה ל-11 נקודות, כאשר כריסטיאנו רונאלדו שוב כבש וקבע שיא ליגה חדש. סמפדוריה הפסידה במפתיע לפרוזינונה ודובאן ספאטה הוביל מהפך של אטאלנטה מול ספאל. מילאן סגרה את המחזור ה-23 עם 0:3 ביתי על קליארי וחזרה למקום הרביעי.

אוהד נכנס למגרש עם כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. רויטרס
האוהד הציג חיקוי בפני CR7/רויטרס

ססואולו - יובנטוס 3:0

כריסטיאנו רונאלדו פגש את הקבוצה נגדה כבש את שעריו הראשונים בסרייה A, ואחרי מפגש מוזר עם אוהד שפרץ למגרש וביצע בפניו את החגיגה המפורסמת שלו, הפורטוגלי עשה את זה בעצמו והעלה את מאזנו בראש טבלת המבקיעים ל-18. רונאלדו מצא את הרשת בנגיחה בדקה ה-70 אחרי קרן של מיראלם פיאניץ', ובכך הפך לראשון אי פעם שכובש בתשעה משחקי חוץ רצופים בסרייה A. סמי חדירה הבקיע עוד לפני כן, עם ריבאונד לטיל של רונאלדו בדקה ה-23, ובניגוד לנעשה על כר הדשא בפתיחת המשחק. ססואולו פתחה טוב יותר וגם כמעט כבשה בדקה השלישית אחרי טעות איומה של דניאלה רוגאני, אבל וויצ'ך שצ'סני הציל אותו וגם הטענות לפנדל נבלמו על ידי ה-VAR. כך, אחרי שתי שלישיות ולמרות היעדרותם של ג'ורג'ו קייליני ולאונרדו בונוצ'י, הגנת יובנטוס חזרה לשמור על שער נקי. פאולו דיבאלה, שהתנצל על התקרית במשחק מול פארמה בו ירד אל חדרי ההלבשה כשהבין כי לא ישותף, נכנס רק בדקה ה-83 והיה שותף להתקפה שהובילה לשער של אמרה ג'אן מצד שמאל, אחרי בישול של רונאלדו בדקה ה-86. יובנטוס כבר עם פער דו-ספרתי בפסגה.

עוד באותו נושא

נאפולי לא כבשה מול פיורנטינה, אינטר ניצחה 0:1 בפארמה

לכתבה המלאה
כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס חוגג שער. רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו סיפק את המקור/רויטרס

מילאן - קליארי 0:3

את השער האחרון בקריירה שלו, ב-14 במאי 2011 ורגע לפני הזכייה באליפות ה-18 של מילאן, כבש ג'נארו גאטוזו בנגיחה לרשת קליארי. כיום גאטוזו על הקווים ומילאן רחוקה ממאבק על הסקודטו, אבל המאמן שמר על הזיכרונות הטובים מהיריבה וקבוצתו שבה למקום הרביעי עם ניצחון קל. קליארי, הקבוצה בכושר הכי גרוע בסרייה A (ניצחון בודד ב-13 המחזורים האחרונים), לא ניצחה את מילאן בסן סירו מאז יוני 1997 ואיחרה לטיסה שלה בעקבות הפגנת חקלאים שמחו על מחירי החלב וחסמו את היציאה ממתחם האימונים. החקלאים יכולים היו למחות גם על השער המוזר שספגה הקבוצה, כאשר השוער אלסיו קראניו הדף בעיטה של סוסו על גופו של לוקה צ'פיטלי ומשם הכדור נכנס בדקה ה-13. תשע דקות לאחר מכן, לוקאס פאקטה המרשים הגיח מאחור והמשיך פנימה את ההרמה של דוידה קלאבריה כדי לחגוג שער בכורה במדי מילאן. ואיך אפשר בלי קשישטוף פיונטק, שמצא את הרשת משחק שלישי ברציפות וגלגל פנימה בדקה ה-62 כדי להוסיף גם את קליארי לרשימת הקורבנות שלו, אחרי שלא הבקיע נגדה כשחקן גנואה.

לוקאס פאקטה חוגג עם קשישוף פיונטק שחקני מילאן. AP
חגג שער ראשון בקבוצתו החדשה. לוקאס פאקטה עם קשישטוף פיונטק/AP

אטאלנטה - ספאל 1:2

דובאן ספאטה, מי אם לא הוא, כבש את שער הליגה ה-16 שלו העונה וה-15 ב-10 המחזורים האחרונים, כדי להשלים מהפך ולהחזיר את אטאלנטה למקום החמישי. אנדראה פטאניה הפתיע את האקסית בדקה השמינית, אבל החלוץ הקולומביאני הלוהט בישל ליוסיפ איליצ'יץ' בדקה ה-57 וכבש בעצמו מתוך הרחבה בדקה ה-79. ניצחון רביעי בחמישה משחקים לקבוצה מברגמו.

דובאן ספאטה שחקן צ'לסי חוגג, מאחוריו מריו פשאליץ'. GettyImages
חולם על ליגת האלופות. דובאן ספאטה/GettyImages

משחקים נוספים

בולוניה - גנואה 1:1
לבולוניה: מתיאה דסטרו (17), לגנואה: לוקאס לראגר (33)

סמפדוריה - פרוזינונה 1:0
לפרוזינונה: דניאל צ'ופאני (25)

טורינו - אודינזה 0:1
לטורינו: אולה איינה (31), רודריגו דה פול מאודינזה החטיא פנדל (74) וסבסטיאן דה מאיו הורחק (97)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully