וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי לא כבשה מול פיורנטינה, אינטר ניצחה 0:1 בפארמה

משחק חוץ רביעי רצוף ללא שער לחבורה של אנצ'לוטי, שסיימה ב-0:0 מול פיורנטינה. שער של לאוטרו מרטינס סידר לנראזורי ניצחון חוץ

צילום: רויטרס. עריכה: מתן חדד

המחזור ה-23 בליגה האיטלקית יצא אמש (שישי) לדרך עם ה-0:3 הקליל של רומא על קייבו ונמשך עם ה-0:0 של סגנית המוליכה נאפולי אצל מלכת התיקו פיורנטינה. אינטר חזרה לנצח אחרי שלושה משחקי ליגה ברציפות עם 0:1 בפארמה.

לורנצו אינסינייה שחקן נאפולי מול פדריקו צ'קריני שחקן פיורנטינה. רויטרס
לא הצליח לפרוץ את הגנת פיורנטינה. לורנצו אינסינייה מול פדריקו צ'קריני/רויטרס

פיורנטינה - נאפולי 0:0

משחק חוץ רביעי ללא שער לנאפולי, שיכולה למצוא עצמה מחר במרחק 11 נקודות מהפסגה וכנראה תסיים גם העונה כסגנית של יובנטוס. קרלו אנצ'לוטי קיווה לראות ניצחון ראשון של קבוצתו בפירנצה מאז נובמבר 2014, אבל מלכת התיקו של הליגה מנעה זאת ממנו עם משחקה ה-11 העונה ללא הכרעה. השוער הצרפתי אלבן לאפון הציל את פיורנטינה פעמיים מול פיוטר ז'לינסקי ומנע גם מדריס מרטנס לכבוש, כשבצד השני פספס פדריקו קייזה הזדמנות לעקוץ. אם נאפולי בכל זאת רוצה תואר העונה, היא תצטרך לזכות בליגה האירופית, שם תחזור לשחק ביום חמישי כשתתארח בציריך בשלב 32 האחרונות.

עוד באותו נושא

אחרי ההתנצלות, פאולו דיבאלה יפתח בהרכב יובנטוס מול ססואולו?

לכתבה המלאה
לאוטרו מרטינס שחקן אינטר. רויטרס
שער ניצחון. לאוטרו מרטינס/רויטרס

פארמה - אינטר 1:0

אחרי שני הפסדי ליגה ברציפות ועוד 0:0 מול ססואולו הצליחו הנראזורי לחזור לנצח ועוד במשחק חוץ לא פשוט בפארמה. השער היחיד במשחק הגיע בדקה ה-79 כשראג'ה נאינגולן מצא את לאוטרו מרטינס והארגנטינאי בעט חזק ומדויק לפינה הקרובה כדי לקבוע 0:1. מרטינס, שנכנס שתי דקות לפני כן, סידר לאינטר שלוש נקודות שסידרו לה פער של חמש נקודות מרומא הרביעית ולאציו החמישית.

שחקני רומא חוגגים עם אדין דז'קו. GettyImages
קלי קלות, סוף סוף. אדין דז'קו והחברים/GettyImages

קייבו - רומא 3:0

אחרי תוצאות מאכזבות בליגה והדחה משפילה מהגביע (7:1 מול פיורנטינה) רומא קיבלה יריבה בהזמנה בדמות נועלת הטבלה והביסה אותה ללא בעיות בדרך אל המקום הרביעי. המשחק הוקדם ליום שישי כדי לאפשר לג'אלורוסי להתכונן ליציאה לפורטו לקראת שמינית גמר ליגת האלופות, ושחקניו של אוזביו די פרנצ'סקו דאגו לסגור עניין במהירות. סטפן אל שעראווי ניצל הגנה חולמנית כדי לכבוש בדקה התשיעית אחרי מסירה של סטיבן אנזונזי, ואדין דז'קו כבש מזווית קשה בצד ימין בחלוף תשע דקות. החלוץ הבוסני גם בישל בנגיעה למגן אלכסנדר קולארוב שנעץ את השלישי בדקה ה-51. קייבו האומללה נמצאת בדרך הבטוחה לסרייה B, עם תשע נקודות וניצחון בודד עד כה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully